Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Балкантел ООД е инженерингова компания, създадена през 1990 г. и специализирана в  областта на телекомуникациите - радио пренос и излъчване; системи за управление и контрол на въздушната навигация и кацане; изграждане, поддръжка и развитие на  комуникационни, информационни и навигационни системи; проектиране и дизайн;  доставка на устройства за жп сигнализация и сигурност; монтаж на телекомуникационно оборудване и прецизна измервателна апаратура. Компанията се е налoжила като водещ доставчик, системен интегратор и цялостен изпълнител на проекти ‘’до ключ’’. Изпълнила е множество инфраструктурни проекти в сферата на телекомуникациите и навигацията от стратегическо значение за страната.
Настоящия проект предвижда дейности, които да подобрят степента на безопасност и здравословните условия за упражняване на трудовата дейност на работниците и служителите в дружеството. Проекта включва мерки за подобряване на организацията на трудовата дейност в „Балкантел“ ООД, гр. София и създаване на условия за повишаване производителността на труда, както следва: Осигуряване на нови и по-надеждни лични и колективни предпазни средства; Осигуряване на транспорт на заетите в дружеството лица, живеещи извън гр. София – 4 работника; Обучение за работа в ограничени пространства – за 39 лица, Обучение за оказване на първа долекарска помощ при увреждане на здравето при работа - за 105 лица от състава на фирмата; Осигуряване на социални придобивки за работещите – обзавеждане и оборудване на столовите помещения в сградата на дружеството. Проекта ще осигури възможности за съчетаване на професионалния и личния живот на заетите в Балкантел ООД лица, а също така и до по-дългото оставане в заетостта на по-възрастните работници и служители на работното място.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в Балкантел ООД лица за период от 12 месеца: В рамките на тази дейност ще бъде осигурен организиран превоз за транспортиране на 4 служители, живеещи извън гр. София до работното им място и обратно до дома. Служителите живеят в град Перник и заемат следните позиции в предприятието: - Инженер телекомуникации – 2 лица, - Техник компютърно програмиране – 1 лице; - Офис асистент – 1 лице. Двама от служителите работят в офиса на дружеството на адрес бул. „Братя Бъкстон“ №68, а другите 2-ма - в офиса на Балкантел ООД на адрес: ул. „Българска легия“ №1. Служителите са наети на пълен работен ден от 8.30 до 17.30, от понеделник до петък В момента фирмата заплаща на конкретните служители извършените транспортни разходи до работното място и обратно до родния град. Балкантел ООД разполага с 27 броя служебни автомобила и служител, който отговаря за тях (Валери Иванов – служител спомагателни дейности). За изпълнение на дейността Работодателя ще използва един от служебните автомобили – Ситроен Берлинго (с 5 седящи места, в т.ч. на водача) за превоз на служителите по определения маршрут, ккато на служителя, определен да извършва превоза, ще се изплаща възнаграждение съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020г. Транспорта на служителите ще се извърши в рамките на 12 месеца до работното им място и обратно до дома - по предварително изготвена и съгласувана с Договарящия орган транспортна схема. За нуждите на проекта ще се използва следната ЕЖЕДНЕВНА ТРАНСПОРТНА СХЕМА: http://directions.somemaps.com/bg/%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA.php - Маршрут 1 /сутрин/: София – Перник - София Маршрута на превозното средство ще бъде следния: служебния автомобил тръгва от София, бул. „Братя Бъкстон“ №68 – служебен гараж на автомобилите на дружеството с крайна дестинация - автогара Перник. Маршрута преминава през автомагистрала „Люлин“/Автомагистрала „Струма“/A3 и е с дължина 34.5 км (в едната посока). Преминава се за около 35 минути. След качването на всички пътници от автогара Перник превозното средство се отправя обратно към офиса на ул. „Българска легия“ №1. Там слизат 2-ма от пътниците. След това се насочва към бул. „Братя Бъкстон“ №68, където слизат останалите пътници, а служебния автомобил се прибира в гаража. Обща дължина на маршрут 1 - 69 км.; продължителност 70 мин. - Маршрут 2 /вечер/: София – Перник – София. След приключването на работния ден маршрута на автомобила със служителите е следния: София, Бул. „Братя Бъкстон“ №68 – София, ул. „Българска легия“ №1 – автогара Перник. След слизането на всички пътници превозното средство се връща към офиса на бул. „Братя Бъкстон“ №68, където е гаража, в който се намират всички служебни автомобили на предприятието. Обща дължина на маршрут 2 - 69 км.; продължителност 70 мин. Обща дължина на дневната транспортна схема е 138 км, преминати за не по-малко от 140 мин. 20 512.75 7 321.45
Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд.: Балкантел ООД е инженерингова компания, създадена през 1990 г. и специализирана в областта на телекомуникациите - радио пренос и излъчване; системи за управление и контрол на въздушната навигация и кацане; изграждане, поддръжка и развитие на комуникационни, информационни и навигационни системи; проектиране и дизайн; доставка на устройства за жп сигнализация и сигурност; монтаж на телекомуникационно оборудване и прецизна измервателна апаратура. Компанията се е налoжила като водещ доставчик, системен интегратор и цялостен изпълнител на проекти ‘’до под ключ’’. Изпълнила е множество инфраструктурни проекти в сферата на телекомуникациите и навигацията от стратегическо значение за страната. При извършването на дейности по изграждане на комуникационни, информационни и навигационни системи, работниците на „Балкантел“ ООД често са принудени да работят в ограничени/затворени пространства (като шахти, изкопи, канали, траншеи, телекоминикационни кули и др.), където е необходимо да се осигурят, освен задължителните ЛПС (защитно облекло и обувки, каски, персонални противопрахови маски, ръкавици и др.), спасително оборудване като предпазни раменно-бедрени колани с халка на гърба за захващане на осигурителното въже и полиспастни системи за спасяване. В допълнение, всички изкопи и открити шахти трябва да се ограждат с надеждни и здрави заграждения и да се сигнализират със светлинни знаци през тъмната част от денонощието. При направа на изкопи в населени места е необходимо да се осигуряват обезопасени проходни мостчета за преминаване на пешеходци, които се осветяват през тъмната част от денонощието. При работа с кранове и механизирана техника работната площадка трябва да се огражда и охранява, така че да не се допускат външни лица да приближават работната зона. На подстъпите към работната площадка се поставят необходимите знаци за безопасност, съгласно Наредба № РД-07/8 от 20.12.2008 год. При използване на техники за достъп и позициониране посредством въжета за работа на височина трябва да се спазват следните изисквания: 1. Въжената система да съдържа най-малко две отделно закрепени въжета, като едното служи за средство за достъп, за слизане и за опора (работно въже), а другото служи за резервно средство (обезопасяващо въже); 2. Работещите да са снабдени с предпазен колан, закрепен към обезопасяващото въже; 3. Работното въже да е снабдено с предпазни средства за изкачване и слизане и да има самоблокираща система, която предотвратява падането на ползвателя в случай, че той изгуби контрол над движенията си; 4. Обезопасяващото въже да е снабдено с подвижна система, предпазваща от падане, която следва движенията на работещия; 5. Необходимите за работа инструменти и приспособления да са прикачени към колана или към седалката на работещия, или към друго подходящо средство; 6. Да се осигури подходящо планиране и постоянно наблюдение на работата така, че в случай на авария да може да се окаже незабавна помощ на работещия; За защита от електростатични заряди е целесъобразно да се осигурят преносими заземители за заземяване на металните части на работното оборудване. По отношение на електробезопасността по време на работа ще се предвидят диелектрични килимчета, изолиращи стълби и временни ограждения. 10 783.00 10 779.87
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: В рамките на проекта са планирани за закупуване на нови, по-модерни, по-сигурни, ергономични, и осигуряваща висока степен на безопастност лични предпазни средства и специално работно облекло. Предвижда се закупуването на следните ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: - Защитна каска осигуряващи защита от падащи предмети /EN 397/. Предвидени са за закупуване 39 броя каски за използване от 39 работници. Защитната каска осигурява защита на работниците от падащи предмети, предпазва главата от нараняване при падане. - Защитни обувки тип „боти“ с допълнително защитно метално бомбе, устойчиви на пробождане и противохлъзгащи ходила /EN ISO 20345/. По проекта са предвидени за закупуване на боти с композитно бомбе и противопрободна стелка от композитен материал, без метални части. Предвидени са за закупуване 39 чифта обувки за използване от 39 служители. - Ръкавици за защита от механични рискове /EN 388 и EN 420/. Срокът на износване на ръкавиците е 1 месец и поради тази причина са предвидени за закупуане общо 252 комплекта, предназначени за 77 служители. - Защитни очила /EN 166/: удароустойчиви, противонадраскващи и незапотяващи се поликарбонатни лещи, гъвкави, увеличено зрително поле, анатомична форма за отлично прилягане към лицето, прозрачни. Общо предвиден 47 броя очила за закупуване, предназначени за 47 служители. - Зимно работно облекло - комплект, състоящо се от: яке и полугащеризон. Предвижда се да бъдат закупени общо 120 комплекта (срок на износване 6 месеца), които ще се използват от 77 служители на фирмата; - Допълнително зимно облекло – комплект, състоащ се от: зимна ватирана блуза, зимна работна шапка, студозащитни ръкавици. Предвижда се да бъдат закупени общо 120 комплекта (срок на износване 6 месеца), които ще се използват от77 служители на фирмата; - Лятно работно облекло - комплект, състоящо се от: яке, полугащеризон, тениска с къси ръкави – 2 бр. Предвижда се да бъдат закупени общо 120 комплекта (срок на износване 6 месеца), които ще се използват от 77 служители на фирмата; - Допълнително лятно работно облекло - комплект , състоящо се от: полугащеризон – 2 бр, тениска с къси ръкави – 1 бр. Предвижда се да бъдат закупени общо 120 комплекта (срок на износване 6 месеца), които ще се използват от 77 служители на фирмата; - Мушама с качулка от PA /EN 340/. Срок на износване – 6 месеца. Предвижда се да бъдат закупени общо 120 мушами, които ще се използват от 77 служители на фирмата на фирмата; - Антифони /EN 352/: Ще бъдат закупени 9 броя антифони за 9 служители на фирмата; - Противопрахови полумаски /EN149/: Срок на износване на маските е 1 месец. Предвижда се да бъдат закупени маски за 24 служители. Общо предвидени маски за 12 месеца: 96 броя. - Комплект: Предпазни колани за цялото тяло срещу падане от височина тип сбруя / EN 361/, въже с енергиен абсорбатор, с карабинери /EN 355/, карабинер автоматичен кукообразен /EN 362/ за закачане за здрава опорна точка. Предвижда се да бъдат закупени 8 комплекта за 8 служители; - Ботуши, високи /EN 345/ с допълнително защитно бомбе и с устойчиво на пробождане и противохлъзгащо ходило. Предвижда се да бъдат закупени ботуши за 17 лица, 8 от които над 54 години. - Диелектрични ръкавици за работа с ел. съоръжения под напрежение до 2,5 kV /EN 60903/. Предвижда се да бъдат закупени диелектрични ръкавици за 10 лица; - За нуждите на хигиениста в дружеството: комплект лятно работно облекло и комплект зимно работно облекло, работни обувки – 1 брой. 48 852.00 48 608.10
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително оборудване на места за отдих, хранене и почивка в сградата на Балкантел ООД: В сградата на фирма Балкантел има 3 обособени помещения за хранене и почивка. Помещенията са ремонтирани, но не са обзаведени и не изпълняват своето предназначение. Служителите на дружеството не се хранят в сградата, тъй като няма условия за това. За да обядват, те напускат сградата и много често се връщат на работните места много след изтичане на обедната почивка. На първо място това е неефективно за работния процес. На второ място търсенето на място за обяд извън сградата не дава възможност за последваща почивка. В тази връзка се предвижда да бъде закупено обзавеждане и оборудване за осигуряване на условия за обяд и краткотрайна почивка на случителите на Балкантел ООД. Ще бъдат оборудвани и обзаведени общо 3 помещения на 3 от етажите на сградата, в която се помещава фирмата. Оборудването за всяко от 3те помещения ще се състои от следното: - 2 трапезни маси с по 4 столове за хранене към всяка; - 1 комплект кухненски шкафове с кухненски плот; - 1 хладилник, - 1 кафе - машина, - 1 диспенсер за вода; - 1 микровълнова фурна. Благодарение на предоставеното оборудване персонала на предприятието ще има възможност ДА СЪВМЕСТЯВА ПРОФЕСИОНАЛНИЯ, СЕМЕЙНИЯ И ЛИЧНИЯ ЖИВОТ като в обзаведените помещения за хранене биха могли служителите да обменят информация за личния си живот, да празнуват юбилеи след работно време и да обсъждат професионалното развитие на членовете на семействата си. По този начин ще се насърчи неформалното общуване между тях и социализацията на новопостъпилите членове на персонала. 15 350.00 15 302.83
Дейности за организация и управление на проекта: Дейността е насочена към техническото и финансово обезпечаване на изпълнението на проектните дейности. Проекта ще се изпълни от екип в състав: Ръководител, координатор и счетоводител, определен от кандидата, за които са приложени Автобиографии към документацията на проекта. Дейността стартира с първа работна среща на екипа след одобрението на проектното предложение и подписване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Обсъжда се детайлно плана за действие на дейностите, отговорностите и ангажиментите, съгласно разписаните в проекта ангажименти, системата за вътрешен мониторинг и оценка и др. Членовете на екипа се събират веднъж седмично, а при необходимост и по-често, като планират и отчитат дейностите съобразно разработения план за действие, разпределят задачите и изготвят отчетни доклади, искания за плащане и др. В рамките на тази дейност ще се проведат тръжни процедури за избор на външни изпълнители на доставките и услугите, предвидени в отделните дейности, съгласно ПМС 118 и ЗУСЕСИФ, както и съгласно изискванията на финансиращия орган. Тръжните процедури ще се проведат съгласно предварително съгласуван с Договарящия орган График на тръжните процедури и след документално одобрение. 10 710.00 8 892.94
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е: Да се популяризира финансовия принос на Програмата и на ЕС; Да се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: -Подготовка, отпечатване и разпространение на информационна брошура за проекта във формат А5, пълноцветен печат, тираж от 200 копия. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - информационна табела, отразяваща финансовата помощ на ЕС; - информация за проекта, поместена на интернет страницата на дружеството. Съдържанието на брошурата ще се изготви от екипа на проекта. Тя ще се разпространи сред представители на целевата група и заинтересованите страни с цел да се осигури прозрачност на дейностите по проекта. Дейността предвижда популяризирането на дейностите от проекта и информиране на представители на целевата група и заинтересованите лица за предстоящите дейности и резултати от тях. Дейността е заложена в проекта съгласно изискванията на ОП „Развитие на човешките ресурси” за информация и публичност на проекта. В нея ще бъдат спазени изискванията за визуализация и за оформяне на публикациите. 700.00 650.00
Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване - Обучение за работа в ограничени пространства. Обучение за оказване на първа долекарска помощ при увреждане на здравето при работа: В рамките на дейността се предвижда провеждането на 2 обучения на работниците и служителите на Балкантел ООД: 1. Обучение за работа в ограничени пространства Лицата, влизащи и работещи в ограниченото пространство, преминават първоначално и последващо ежегодно обучение за работа в ограничени пространства, съгласно изискванията на т. 7 от Приложение № 1 към чл. 1, ал. 3 от Наредба № 9 от 23.09.2004 год. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при експлоатация и поддържане на водоснабдителни и канализационни системи (Обн. ДВ, бр. 93 от 19.10.2004 год.). В рамките на проекта ще се проведат 2 типа обучения: Опреснително обучение за работа на височина и средства за височинна защита, като се вземат предвид новозакупените колективни предпазни средства и се демонстрира практическото им използване и работа на отделни видове обекти. Брой обучаеми - 14 служители на Балкантел ООД Обучение за работа в ограничени пространства - затворено или частично затворено пространство, кладенци, траншеи, затворени и полузатворени съдове и други. Брой обучаеми - 29 служители на Балкантел ООД Ще бъдат обучени общо 43 лица, имащи отношение към обектите, при които са налични условия като „ограничени пространства“, височинни условия и т.н. специфични условия на работа. 2. Обучение за оказване на първа долекарска помощ при увреждане на здравето при работа Съгласно чл. 3., ал. 1 и 2 от Правила за оказване на първа долекарска помощ при увреждане на здравето при работа, утвърдени със Заповед № РД 09-410 от 1994 г. на Министъра на здравеопазването, първа долекарска помощ се оказва от работниците и служителите. Обучението на работниците и служителите по правилата за оказване на първа долекарска помощ се извършва в рамките на прилаганите форми за инструктаж и обучение на работещите по безопасните методи на труд, съобразно конкретните рискове за здравето. В тази връзка е необходимо е организиране и провеждане на обучение по правилата за оказване на първа долекарска помощ при увреждане на здравето при работа на всички служители на Балкантел ООД – общо 105 лица. Обучението ще се проведе на работното място и включва теоретична подготовка и практически упражнения в рамките на 8 учебни часа. Обученията НЕ СЕ припокриват със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ. 6 267.00 6 267.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.