Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

С реализацията на настоящия проект се цели създаване на работни места за безработни и неактивни лица посредством предоставянето на възможност за тяхното професионално развитие и усъвършенстване на техните умения. В този смисъл настоящият проект е насочен изцяло към подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места, чрез съчетание от дейности за интегриране на безработни и неактивни лица, търсещи работа. С изпълнение на проектните дейности ще се инвестира в човешки капитал посредством адекватни мерки за създаване на нови работни места с дългосрочна устойчивост.  Изпълнението на проекта предвижда повишаване на икономическата активност, адаптивност на пазара на труда и постоянна заетост за 14 безработни и неактивни лица, които ще бъдат назначени на работа. Разкриването на нови работни места в „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД е насочено изцяло към нуждите на целевата група свързани с необходимостта от създаване на възможности за тяхната трудова реализация и упражняване правото им на труд. С реализацията на дейностите по проекта също така ще се осигури подходяща работна среда, необходима за успешното изпълнение на професионалните задължения на новонаетите за проекта представители на целевата група, чрез закупуване на оборудване, обзавеждане и транспортни средства. В крайна сметка изпълнението на настоящия проект ще допринесе за подобряване адаптивността на безработни и неактивни лица, което ще доведе и до увеличаване производителността на работната сила, качеството на предоставяните услуги и разширяване на пазарните позиции на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта целят да следят изпълнението и спазването на заложените срокове, да контролират паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществяват контрол за постигане на резултатите. Дейностите ще се осъществят посредством сформирането на екип, притежаващ необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта. Екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проекта - Миглена Вутьова - с управленски опит повече от три години (съгласно приложено CV) и с ангажираност от 40 часа месечно, 2 часа дневно. Предвидени разходи: 40 часа * 5 лв. = 200 лв. на месец * 18 месеца = 3600 лв. Функции: - Ръководи цялостното изпълнение на проекта, организира и контролира работата на екипа; - Координира изготвянето на документация за избор на подизпълнители от страна на бенефициента и провеждането на тръжните процедури; - Координира изготвянето на междинни и окончателен отчети по проекта и следи за изпълнението на дейностите и сроковете съгласно план-графика; - Координира избора на подизпълнители и контактува с представителите на Управляващия орган (УО). 2. Координатор по проекта - Тина Диманчева, която притежава близо 1 година опит по проекти и е преминала необходимите обучения, с ангажираност от 40 часа месечно, 2 часа дневно. Предвидени разходи: 40 часа * 5 лв. = 200 лв. на месец * 18 месеца = 3600 лв. Функции: - Да участва в комисии за подбор на оферти по реда на ПМС №118/2014 г.; - Да координира бенефициента и външната фирма, отговаряща за техническото изпълнение на проекта; - Да координира провеждането на планираните тръжни процедури по проекта; - Да координира отношенията с подизпълнителите по проекта; - Да съхранява в изряден вид техническата документация по проекта. 3. Счетоводител Функции: - Документиране на разходите и водене на изрядна финансова документация по проекта; - Изготвяне на необходимите документи, като индивидуален сметкоплан, аналитична отчетност и др.; - Съхраняване на първичните счетоводни документи, съгласно изискванията на нормативното законодателство и Общите условия на ДБФП. Екипът ще проследява изпълнението на дейностите и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността на изпълнението и постигнатите цели; - Екипът ще съблюдава и за спазване за основни принципи, като равнопоставеност и прозрачност при провеждането на процедури за избор на изпълнители по проекта, съобразно процедурите и правилата на ПМС № 118/20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за БФП и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ; - Екипът ще контролира ежемесечното отчитане на извършените дейности от новонаетите по проекта лица, с цел безпроблемно отчитане на дейностите и разходите по проекта. 4. Дейности, предвидени за външната фирма: - Изготвя при необходимост искания за изменения на договора за БФП. - Изготвя документация за избор на подизпълнители по ПМС № 118/20.05.2014 г. за предвидените по проекта дейности; - Отговаря за изготвянето на междинни и окончателен технически и финансови отчети по проекта и следи за законосъобразността при изпълнение на дейностите и разходите. Стойността от 11 800 лв. е планирана при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, като изборът на външната фирма ще се осъществи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, и за отмяна на Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 на Съвета (ОВ, L 298 от 26.10.2012 г.). Стойността на услугата е планирана след събиране на 2 оферти. Общо разходи за дейността: 19 000 лв. Начало на изпълнение: 1-ви проектен месец Продължителност: 20 месеца 19 000.00 18 735.02
Информираност и публичност: С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Знак на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Върху доставеното по проекта оборудване и обзавеждане, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския социален фонд. На видимо за обществеността място ще бъдат поставени временни, а впоследствие и информационна постоянна табела, която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така 850 бр. информационни брошури с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Начало на изпълнение на дейността: 1-ви проектен месец Продължителност: 20 месеца 1 895.00 1 895.00
Закупуване на оборудване и транспортно средство, необходими за създаване на нови работни места по проекта: С изпълнението на настоящата дейност се предвижда да се закупи и достави оборудване, необходимо за обезпечаване на работните места на новоназначените в рамките на проекта 14 бр. безработни и/или неактивни лица, с оглед изпълнение на техните професионални задължения. За целта по проекта се предвижда да се закупи следното оборудване: - 3 бр. настолни компютри с монитори и прилежащи устройства – клавиатура и мишка за длъжностите: Мениджър качество - 2 лица Продавач - консултант - 1 лице В съвременните времена на развити информационни технологии компютърът се е превърнал в неразделна част от необходимото за всяко работно място оборудване. Обичайната дейност на така предвидените за разкриване в рамките на проекта длъжности е свързана с ежедневна работа с компютър, което включва достъп до интернет, електронна поща, поддръжка на връзка с клиенти, уговаряне на срещи и т.н., както и нуждата за разпечатване на документи, справки, отчети, оферти и всичко необходимо свързано с трудовият процес на новоназначените. - 4 бр. подопочистващи машини за длъжностите: Чистач - хигиенист - 4 лица Изхождайки от това, че дружеството има работещи обекти с голям капацитет и квадратура се налага необходимостта от по - бърза , високотехнологична и ефективна техника за почистване. Според изискванията произлизащи от наредбите към предприятията, които произвеждат и търгуват с храни, наричани "обекти" и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни е необходимо спазване на хигиенните условия и налично технологичното оборудване. - 1 бр. лекотоварно транспортно средство с хладилно оборудване. Така предвиденото за закупуване по проекта транспортно средство е необходимо основно за изпълнение на задълженията и дейността на Снабдителя - доставчик. Неговата дейност е свързана с преминаването на големи разстояния в разноса и доставянето на стоките и храните до всички клиенти на фирмата, което е невъзможно за изпълнение без транспортно средство. Хладилното оборудване е задължително и много необходимо при доставянето и пренасянето на хранителни продукти, както за тяхното правилно съхранение докато се транспортират до клиентите, така и за да се предотврати достъпа на бактерии. С така предвиденото за закупуване оборудване ще се осигурят нормални условия на труд за новоназначените по проекта лица и ще бъдат формирани споделени работни места. Всички гореописани активи и оборудване са необходими за откриване на нови работни места, предвидени за безработни или неактивни лица от целевите групи. За назначените на длъжностите Главен готвач - 2 лица, и Готвач - 4 лица ще бъдат осигурени нормални условия на труд, нужното оборудване и екипировка от вече направена за това инвестиция от страна на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД. Начало на изпълнение: 1-ви проектен месец Продължителност: 3 месеца 57 600.00 57 600.00
Подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: Дейността се състои в провеждането на процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания или други. Като една бързо развиваща се компания в областта си „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация, дори и след приключването на проекта. Начало на изпълнение на дейността: 2-ри проектен месец; Продължителност: 3 месеца 0.00 0.00
Създаване на нови работни места и наемане на 14 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: След проведен подбор на персонала кандидатът „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД ще сключи трудови договори на 8 часов работен ден с избраните безработни и/или неактивни лица. Дейността предвижда обезпечаване на „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности, осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новоназначените безработни и неактивни лица. За периода на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии, като в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 16 месеца. По конкретно ще бъде осигурена заетост за следните длъжности: - Мениджър, качество, с код по НКПД 2011: 24215023 - 2 лица. Основни функции: Ръководи, организира, осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен контрол, контрол по спазване на управление на документи и записи, производствен контрол, управление на несъответстващ продукт, преглед на запитвания, оферти и договори. Отговаря за състоянието на производствената дисциплина и недопускане на условия за разхищения и злоупотреби. Отговаря за спазване на сроковете за изпълнение на взети поръчки от клиенти. - Главен готвач, с код по НКПД 2011: 34342001- 2 лица. Основни функции: Организира и координира работата в кухнята. Спазва утвърдената технология за производство на готварска продукция и рецептите за състава, количеството и качеството на влаганите продукти. Контролира готвачите и кухненските работници за изпълнение на определените менюта. - Снабдител доставчик, с код по НКПД 2011: 43212015 - 1 лице. Основни функции: Изпълнява заявки за закупуване на стоки и материали. Оформя документите на закупуваните стоки и материали и организира доставянето им. Транспортира стоките и материалите по доставките или ги съпровожда при тяхното транспортиране. - Готвач , с код по НКПД 2011: 51202001- 4 лица. Основни функции: Приемане на хранителните продукти, суровини и полуфабрикати и контрол на качеството им. Приготвя храна и следи за правилното съхранение на хранителните суровини, както и за първичната обработка на суровините в строга последователност на процесите в посока суровина – готов продукт. - Продавач-консултант, с код по НКПД 2011: 52232001 - 1 лице. Основни функции: Обслужване на клиенти и запознаването им с качествата на продаваните продукти в търговския обект. Посреща и обслужва клиенти в търговския обект. Консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. Аранжира стоките на щанда и витрините и следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. Приема парични суми, връща рестото и издава касови бележки и фактури. - Чистач, хигиенист, с код по НКПД 2011: 9112 0004 - 4 лица. Основни функции: Извършва почистване на работни, производствени, битови и сервизни помещения. Почиства под, врати, мебели и прозорци на работни, производствени, битови и сервизни помещения, както и общите части към тях като коридори и дворни места. Изключва уредите и съоръженията след приключване на работа в съответното помещение. Обосновка на дейността: Средносрочните цели на дружеството са свързани с осигуряване на устойчиви работни места, усъвършенстване на материалната база, увеличаване обема на дейността, посредством нарастване броя на услугите в сферата на общественото хранене и снабдяването на училища и детски градини с млечни произведения, плодове и зеленчуци. Начало на изпълнение на дейността: 5-ти проектен месец; Продължителност: 16 месеца 110 013.42 95 154.12
Провеждане на обучения по ключови компетентности на новоназначените лица: Един от основните проблеми, обуславящ неактивност на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата или самата им липса на квалификация. За ефективното изпълнение на поставените към новите работници задачи, "МВ-ХЕЛТИ ФУУДС" ЕООД предвижда дейност по проекта, свързана с предоставяне на обучения съгласно Европейската квалификационна рамка по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с цел създаване на умения и знания на новоназначените лица, които са им необходими за работата им в „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД. - Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. След назначаването на горепосочените 14 лица ще е налице необходимост от обучение по английски език на 4 от тях: Мениджър, качество - 2 лица Снабдител доставчик - 1 лице Продавач-консултант - 1 лице тъй като клиентите на фирмата не са само местни потребители, а също така и чуждестранни граждани. Част от служебните задължения на някой от служителите ще включват писмена и устна комуникация на английски език, а на други - изготвяне и обработване на документация на английски език. „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД не само поддържа политика на равни възможности и недопускане на дискриминация при назначаването на персонала си, но и се стреми да осигурява по-добро развитие и обогатяване на знанията на служителите си. Поради тази причина обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се явява важна стъпка към ефикасността на изпълнението на трудовите отношения на служителите, назначени по проекта. Обучението за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите. Хорариум на обучението - не по-малко от 300 учебни часа и три нива на обучение с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути. Обучението ще трябва да е разделено на теоретична и практична част. - В рамките на дейността се предвижда 4 лица, назначени по проекта да бъдат включени в обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“: Мениджър, качество - 2 лица Снабдител доставчик - 1 лице Продавач-консултант - 1 лице Целта на обучението по ключови компетентности е включените в тях лица да придобият знания по компютърна грамотност в съответствие с техните нужди произтичащи от естеството на работата им в „МВ-ХЕЛТИ ФУУДС” ЕООД. За целта след назначаването на служителите ще бъде проведен тест за проверка на 4 лица за нивото им на дигитална компетентност и ще се избере програма подходяща за индивидуалната нужда на служителя. Целта на обучението е всеки да има минимални познания по Microsoft Excel и MS Word, защото трудовият процес е свързан с използването на тези програми, а когато дадено лице притежава базови познания ще се търси надграждане. Обучението по ключова компетентност 4 “Дигитална компетентност” ще бъде с продължителност от 45 учебни часа (20 часа теория и 25 часа практика) и ще бъде проведено от обучаващата организация/институция. Преминалите обучението и издържалите изпита лица ще получат документ – сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. Така предвидените обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 “Дигитална компетентност” е съобразено напълно със спецификата на новоразкритите работни места и е необходимо за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група. Начало на изпълнение на дейността: 7-ти проектен месец; Продължителност: 14 месеца 3 800.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.