Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на уеб портал с насоченост към финансовата сфера, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 1: Парагон Софтуер ЕООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - разработване и експлоатация на вертикален уеб портал с финансова насоченост и по-конкретно с информация за форекс пазар.
Уеб порталът ще съдържа и ще се обновява с актуална информация относно финансовите пазари: новини, икономически календар, анализи (технически, фундаментален), търговски идеи, видеа, обучения, излъчвания на живо и др. Насочеността му е към всички, които се интересуват от този вид информация: физически и юридически лица. Достъпът до портала ще бъде безплатен и няма да има допълнителни условия за ползването на информацията.
Дейността на настоящия проект попада в код на ик. дейност 63.12 „Web-портали“, съгласно определението на Евростат. След реализация на предприемаческата идея, компанията ще започне да продава място за реклама в web портала.
Функционалността и съдържанието са описани подробно в т.11.
Настоящата дейност включва:
1) Сформиране на екип от квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея.
Екипът е основата на предприемаческата дейност. Именно от добре подбраните експерти зависи ефективността на реализацията на предприемаческата идея.
За целта в екипа са включени: Предприемачът, който ще определи функционалността на уеб портала; Експерт „Съдържание и анализи“, който ще участва в определянето на съдържанието и поддържането на информацията, предоставена на уеб портала; Експерт „Сложни системи“ (обект на оценка), който ще разработи архитектурната основа на уеб портала; Оператор „База данни“ и Специалист „Тест на функционалността“.
Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип.
В рамките на изпълнение на проектните дейности, ще бъдат назначени на трудови договори следните експерти - 5 броя:
– Експерт „Бизнес процеси“ (Предприемач) - на 4 ч. тр.дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.;
– Експерт „Сложни системи“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.;
– Експерт „Съдържание и анализи“ - на 8 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 2 600 лв./мес; Осиг. – 491,92 лв.;
– Оператор „База данни“ - на 4 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.;
– Специалист „Тест на функционалността“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 300 лв./мес; Осиг. – 56,76 лв.
2) Наемане на работно помещение в гр. Бяла Слатина – 18 мес. х 1 300 лв. без ДДС.
Тъй като дружеството не разполага със собствено работно помещение, снабдено с необходимия брой работни места, предвидено е в рамките на проекта да бъде нает офис. В наетото помещение ще бъдат реализирани проектните дейности и ще бъдат доставени и инсталирани закупените активи, необходими за разработването и функционирането на уеб портала.
Съпътстващите работния процес режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет) са включени в общата стойност на разходите за наем на работното помещение.
3) Външни услуги за изготвяне на пазарни анализи (1бр. х 18 000 лв. без ДДС)
С цел успешната комерсиализация на предприемаческата идея, е предвидено в рамките на проекта да бъде изготвен пазарен анализ, включващ анализ на размера и характера на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, анализ на тенденциите за развитие. Целта е да бъдат идентифицирани и анализирани всички ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на настоящата предприемаческата идея.
Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Парагон Софтуер ЕООД.
Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. |
247 625.44
|
154 365.28
|
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на уеб портал с насоченост към финансовата сфера, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 2: Настоящата дейност включва закупуване на ДМА и ДНА, необходимо за реализация на предприемаческата идея, предмет на настоящия проект. Чрез изпълнението й ще се осигури разработването на уеб портал, състоящ се от няколко модула (подробно описани в т.11).
Закупуване на ДМА:
– Сървърна конфигурация с три виртуални сървърни машини – 1 бр. – 27 000 лв. без ДДС
За разработката и функционирането на уеб портала е необходимо закупуването на един физически сървър. Същият в последствие, ще бъде конфигуриран на 3 виртуални такива, всеки от които с определена функция:
А. Database сървър, на който ще се записва цялата информация;
Б. Мейл сървър за изпращане на нотификационни имейли на регистрираните потребители;
В. Уеб сървър, на който ще се намира портала и всички услуги които той предлага.
Подробната структура като функционалност е описана в т.11
2) Преносими компютри – 3 бр.
Закупуването на компютрите е необходимо за обезпечаване на всички ключови дейности свързани с реализация на предприемаческата идея. Предвидено е трите преносими компютъра да бъдат използвани основно за дейностите по проектиране и разработване на уеб портала и тестване на отделните функционалности. Освен за осигуряване на основни дейности, свързани с работния процес единият компютър, ще бъде използван за презентиране на продукта (уеб портала) пред потенциални клиенти.
Компютрите ще бъдат използвани както следва:
- преносим компютър 1 - 1 бр. (1 бр. х 2 300 лв. без ДДС) - за програмиране и презентиране.
- преносим компютър 2 - 2 бр. (2 бр. х 2 100 лв. без ДДС) - за програмиране.
Закупуване на ДНА:
1) Лиценз за библиотека за транскодиране с неограничен брой конекции - 1 бр. (50 000 лв. без ДДС)
Лицензът за неограничено паралелно транскодиране (възможност за едновременно транскодиране на повече от един входящ поток от данни) - осигурява извършването в реално време на транскодиране, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране, регулиране и синхронизация на аудио и видео потоците, вграждане на картина в картината и др. Неограниченият брой конекции ще позволява едновременна работа с неограничен брой продуктови среди на клиента.
Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Парагон Софтуер ЕООД.
Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. |
0.00
|
83 500.00
|
Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности.
Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран на база поне 2 събрани оферти, съгласно указанията на УО.
Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са:
1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията;
2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (4 броя) върху всеки актив, закупен по проекта.
3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”.
|
540.00
|
500.00
|