Организация и управление на проекта: Тази дейност предвижда спазване на план- графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности в проекта и посочените индикатори; управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение; навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации; анализиране и оценка на дейности, документи и др.
Управлението на проекта ще се осъществява чрез координация, администриране, контрол, мониторинг и отчетност.
Координационни функции по реализацията на проекта имат организаторите – от страна на кандидата и на неговия партньор. Те имат задача да организират всички дейности, както и да съгласуват датите на месечни заседания на ръководния екип на проекта, на които се отчитат извършените дейности, анализират се данните и се вземат решения за по-нататъшната работа по проекта.
Администриране на проекта ще се извърши от водещата организация и организациите партньори в съответствие със заложените дейности по проекта, като партньорските организации ще се отчитат пред бенефициента по проекта и при необходимост и пред Управляващия орган в съотвествие със заложените изисквания на същия. Дейността по администрирането ще включва:
- Провеждането на планови и извънредни работни срещи на ръководния екип на проекта.
- Разпределение на конкретните длъжности и персонални задачи на всеки един от участниците и определяне на срокове за тяхното изпълнение начините и формулярите за отчетност.
- Ежемесечни заседания на ръководния екип за отчет на резултатите и възлагане на оперативни задачи.
- Изграждане на ефективна система за комуникации между ръководния екипа на проекта и целевите групи.
- Водене на цялостна документация на проекта, съхранение и архивиране.
Мониторинга ще се осъществява от ръководния екип на проекта и партньорите. Ще се проверява воденето на документи, точността им, пълнотата им. При необходимост, ще се вземат коригиращи мерки.
Отчетността ще се състои от:
- Отчети за дейността – пред финансиращата организация и пред ръководния екип на проекта.
- месечни отчети от членовете на екипите.
- междинни отчети и краен отчет пред финансиращата организация
|
15 072.39
|
13 719.49
|
Допълнителни занимания и сформиране на клубове по интереси със застрашени от отпадане от училище ученици от етническите малцинства: Дейността ще се осъществява от училището партньор по проекта с цел интеграцията на ученици от етническите малцинства. Ще се осъществи в рамките на две учебни години - 2016-2017 и 2017-2018, като ще бъдат сформирани клубове по интереси, както следва:
Сформиране на 6 клуба по 15 ученици с ученици от етнически малцинства, включително в неравностойно положение, застрашени от отпадане от образователния процес. Сформираните клубове ще са, както следва: клуб „Сексуално и репродуктивно здраве“ –Ще се спомогне за интегриране, тъй като е известно, че раждаемостта е неконтролируема, характерни са ранните бракове, при които като резултат се получава, че „деца раждат деца“. Чрез участието в тези допълнителни занимания ще се повиши сексуалната култури и образованост относно интимното поведение и мислене; клуб „Да сготвим заедно – Създаване на култура на хранене,проявяване на естетически вкус при приготването на ястия и при подредбата на маса. Затвърждане на хигиенни навици. Достигане на култура при приготвяне, сервиране и консумиране. Социална интеграция на учениците от етническите малцинства и спомагане за личностно изграждане и включване и засилване на интереса към образование; клуб „Традиции и култура на етносите“- Изучаване на традициите на различни етноси чрез опознаване на техния фолклор – приказки, легенди, предания, обичаи, песни, пословици. Всички ще се почустват еднакво значими, еднакво обичани и ще се научат да изпитват уважение към другия; клуб „Аз и компютъра“- Учениците от етническите малцинства са с ниска компютърна грамотност и включването им в допълнителни занимания за работа с компютър ще спомогне за подобряване нивото на знания и развитие на дигиталните им умения. Ще събуди интерес към информационните технологии, като начин за събиране на информация по различни теми свързани с учебния материал; клуб „Баскетбол“– Развиване на редица двигателни качества, като сила, бързина, издържливост, ловкост. Спомагане за приобщаване в групата и работа в екип. Изграждане на положителни личностни качества, високо самочувствие и приемане; клуб „Футбол“- Подобряване степента на социална интеграция. Изграждане на спортен дух, дисциплина, чувство на принадлеждност, както и принципите на равенство и солидарност.
Заниманията ще се провеждат след учебните часове в училище, както следва:
- За клуб „Да сготвим заедно“-един път седмично по 2 учебни часа /45мин. всеки/
- За клуб „Сексуално и репродуктивно здраве“; клуб „Традиции и култура на етносите“; клуб „Аз и компютъра“; клуб „Баскетбол“; клуб „Футбол“ – един път седмично по 1 учебен час /45 мин./
За осъществяване на допълнителните занимания ще бъдат назначени 5бр. учители с длъжностни характеристики, както следва: планира, подготвя, провежда и отчита дейността на клуба; изготвя и отчита ежемесечни отчети за работата в групата; попълва и представя ежемесечни присъствени листове; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност.
Учителите ще бъдат назначени с допълнително споразумение за допълнителен труд при същия работодател, с което се възлагат функции по изпълнение на проекта извън установеното работно време по основния трудов договор.
Ще бъдат проведени родителски срещи за запознаване на родителите с допълнителните дейности по проекта.
За осъществяването на допълнителните занимания ще бъдат закупени материали и консумативи.
Етапи за изпълнение на дейността:
I: окт. 2016–дек. 2016 – подготовка по осъществяване на дейността и провеждане на поръчка съгл. разпоредбите на ПМС118/2014
II: януари2017–юни2017 – провеждане на допълнителни занимания в клубове по интереси
III: юли2017–авг.2017 – подготовка по осъщ-то на доп. занимания в IV етап
IV: септ.2017–юни2018 - провеждане на доп. занимания в клубове по инт-си
V: юли2018–авг.2018 – подготовка
VI: септ.2018–дек.2018 – провеждане на доп. зан-я в клубове по инт-си |
18 921.00
|
24 695.20
|
Интеграция на застрашени от отпадане от училище ученици от етническите малцинства чрез допълнителнти занимания със спорт и дейности на открито: Тази дейност ще се осъществи от НПО партньор по проекта. Ще се провеждат два пъти в месеца чрез еднодневни съботни изнесени допълнителни занимания с представителите на целевата група по проекта при сформиране на група от по 20 ученика с цел интеграция на застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства. Тези изнесени обучения ще се осъществяват в рамките на две учебни години 2016-2017 и 2017-2018 /18 учебни месеца/, като е предвидено допълнителните занимания да бъдат провеждани в района на Природен парк „Витоша“. При тези занимания ще бъдат организирани спортни дейности свързани с колективни игри и индивидуални занимания, подвижни и щафетни игри, еко пътешествия по еко пътеки и запознаване с природата, растителния и животински свят.
Осъществяването на дейността ще спомогне за социална адаптация и реализация на учениците от етническите малцинства и в изгражаднето им на пълноценни граждани чрез предоставянето на допълнителна образователна подкрепа чрез методи и теми на обучение, които ще бъдат интересни и полезни за тях и повишаване на интереса към образователния процес.
За осъществяване на допълнителните занимания и за обезпечаване безопасността на участниците ще бъде назначен следните лица:
1. 2-ма учители с длъжностна характеристики, както следва: участва в дейността на клуба; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност.
2. Треньор с длъжностна характеристики, както следва: планира, подготвя, провежда и отчита дейността на клуба; изготвя и отчита ежемесечни отчети за работата в групата; попълва и представя ежемесечни присъствени листове; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност.
В края на първата учебна година - май 2017 ще бъде организирано спортно събитие „Да успяваме заедно“, на което представители на целевата група ще направят представяне на придобитите знания и умение пред родители, учители, гости и други заинтересовани лица чрез разиграването на различни колективни игри и занимания. Провеждането ще се осъществи на територията на 59 ОУ.
В края на втората учебната година - май 2018 ще се проведе спортно състезание „Знание и спорт – ръка за ръка“ с разиграване на разнородни игри, съчетани от активни физически дейности и задачи /тестове/ по български език във вид на викторина. Провеждането на това мероприятие ще се осъществи на територията на 59 ОУ.
Ще се проведат родителски срещи за запознаване на родителите с допълнителните изнесени обучения.
При осъществяване на дейността ще се изискват декларации за родителско съгласие за участие в изнесените обучения.
Етапи за изпълнение на дейността:
Първи етап: октомври 2016 – декември 2016 – подготвителни дейности за осъществяване на дейността.
Втори етап: януари 2017 – юни 2017 – осъществяване на еднодневни съботни изнесени неформални занимания и провеждане на спортно събитие „Да успяваме заедно“
Трети етап: юли 2017 – август 2017 – подготовка по осъществяването на еднодневни съботни изнесени неформални занимания и по провеждане на спортно състезание „Знание и спорт – ръка за ръка“.
Четвърти етап: септември 2017 – юни 2018 - осъществяване на еднодневни съботни изнесени неформални занимания и провеждане спортно състезание „Знание и спорт – ръка за ръка“.
Пети етап: юли 2018 – август 2018 – подготовка за осъществяване на дейността
Шести етап: септември 2018 – декември 2018 – осъществяване на еднодневни съботни изнесени неформални занимания.
|
30 584.00
|
31 138.82
|
Интеграция на застрашени от отпадане от училище ученици от етническите малцинства чрез изнесено обучение „Здравословен начин на живот“: Чрез реализирането на тази дейност ще се даде възможност на учениците включени в проекта да се запознаят с възможностите за водене на здравословен начин на живот чрез спорт и дейности на открито, да работят в групи, да обменят идеи, като ще се използват разнообразни методи на обучение базирани на стимулиране на участието на учениците, като ще бъдат активно въвлечени при провеждането на обучението. При осъществяването на тази дейност ще бъдат включени ученици от етническите малцинства, включително в неравностойно положение, застрашени от отпадане от училище. Предвидено е в програмата на заниманията да бъдат разглеждани теми свързани със здравословното хранене, репродуктивното здраве и превенция. Също така учениците ще бъдат ангажирани със разнообразни спортни игри и ще бъдат запознати теоретично и практически с изграждането на скаутски лагер, като работейки в смесени групи учениците ще придобият нови знания и умения и ще изгратят качества, като толерантност и приемане. Обучението ще се реализира в рамките на 5 дни в Добринище през април 2017, като ще бъдат включени 30 ученика. При осъществяване на дейността ще се изискват декларации за родителско съгласие за участие в изнесеното обучение.
За осъществяване на допълнителните занимания и за обезпечаване безопасността на участниците ще бъде назначен следните лица:
1. Треньор с длъжностна характеристики, както следва: участва в дейността по провеждане на обучението; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност.
2. Съгласно Наредба № 2 за организиране на ученическия отдих и туризъм учениците ще бъдат придружавани от 2-ма учители с длъжностни характеристики, както следва: подготвя темите и провежда заниманията по изнесеното обучение ; изготвя отчети за работата в изнесеното обучени; отговаря за изготвянето на присъствените списъци на участниците; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност. Те ще проведат допълнителните заниманията с учениците включени в изнесеното обучение.
Провеждане на родителска среща и запознаване на родителите с изнесеното обучение. При осъществяване на дейността ще се изискват декларации за родителско съгласие за участие в изнесеното обучение.
Етапи за изпълнение на дейността:
Първи етап: януари 2017 – март 2017 подготовка по провеждане на изнесено обучение „Здравословен начин на живот“.
Втори етап: април 2017 – провеждане на изнесено обучение „Здравословен начин на живот“
|
15 930.00
|
15 682.82
|
Интеграция на застрашени от отпадане от училище ученици от етническите малцинства чрез изнесено обучение „Да бъдем толерантни“: Чрез реализирането на тази дейност ще се даде възможност на учениците включени в проекта да изградят мост между различията и да бъдат толерантни един към друг. Участниците ще се запознаят с общочовешките ценности, ще бъдат ангажирани с различни колективни игри чрез които ще се изграждат взаимоотношения на приемане, разбиране и взаимопомощ. Ще се използват разнообразни методи на обучение базирани на стимулиране на участието на учениците, които ще бъдат активно въвлечени при провеждането на обучението. При осъществяването на тази дейност ще бъдат включени ученици от етническите малцинства, включително в неравностойно положение, застрашени от отпадане от училище. Предвидено е в програмата на заниманията да бъдат разглеждани теми свързани с преодоляване на дискриминацията, основана на раса и етнически произход. Опознаване на основополагащите ценности на ЕС и запознаване на участниците с принципите на зачитане на човешкото достойнство, на свободата, демокрацията, равенството, както и на зачитането на правата на човека, включително правата на лицата, които принадлежат към малцинства. Учениците ще работят в групи, като ще придобият нови знания и умения и ще изградят качества, като толерантност и приемане. Обучението ще се реализира в рамките на 5 дни в Пампорово през април 2018, като ще бъдат включени 30 ученика. При осъществяване на дейността ще се изискват декларации за родителско съгласие за участие в изнесеното обучение.
За осъществяване на допълнителните занимания и за обезпечаване безопасността на участниците ще бъде назначен следните лица:
1. Модератор с длъжностна характеристики, както следва: участва в дейността по провеждане на обучението; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност.
2. Съгласно Наредба № 2 за организиране на ученическия отдих и туризъм учениците ще се придружават от 2 – ма учители с длъжностни характеристики, както следва подготвя темите и провежда заниманията по изнесеното обучение ; изготвя отчети за работата в изнесеното обучени; отговаря за изготвянето на присъствените списъци на участниците; създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимодействия, насърчава социалното включване, сближаване и етническа толерантност. Те ще проведат допълнителните заниманията с учениците включени в изнесеното обучение.
Провеждане на родителска среща и запознаване на родителите с изнесеното обучение. При осъществяване на дейността ще се изискват декларации за родителско съгласие за участие в изнесеното обучение.
Етапи за изпълнение на дейността:
Първи етап: януари 2018 – март 2018 - подготовка по провеждане на изнесено обучение „Да бъдем толерантни“.
Втори етап: април 2018 - провеждане на изнесено обучение „Да бъдем толерантни“
|
14 890.00
|
23 980.00
|
Работа с родители от етническите малцинства, които възпрепятстват децата си от редовно посещаване на учебни занятия: Целта на тази дейност е да се работи с родители от етническите малцинства, които възпрепятстват децата си от редовно посещение на учебни занимания с цел създаване на навици за отговорно родителстване, повишаване на мотивацията за нуждата от образование и намаляване броя на учениците, които са възпрепятствани от родителите си да посещават учебни занятия. Това ще бъде постигнато чрез предприемането на следните действия:1.Разработване на методология за работа с родители.
2.Седмични домашни посещения от ромски медиатори за проучване на нагласите в ромските семейства, идентифициране на образователните потребности и индивидуална работа по време на проекта. 3. Работа на терен за мотивация на родителите за участие в проекта. 4. Един ден седмично в училище провеждане на консултации на родителите с цел създаване на навици за отговорно родителстване и повишаване на мотивацията за нуждата от образование. 5. Един ден седмично в училище осигуряване на психолог за работа с учениците от етническите малцинства, включително роми, които са с проблемно поведение и с риск от отпадане. Повишаване на мотивацията за нуждата от образование. Тази дейност ще се осъществява в рамките на две учебни години- 2016-2017 и 2017-2018, като ще бъдат обхванати 30 ромски семейства,които възпрепятстват децата си от редовно посещение на учебни занятия.
Ще бъде назначен психолог, който ще работи с учениците в риск от отпадане от образователния процес с длъжностно характеристика, както следва: Проучва индивидуалните психологични особености, потребности и на учениците и техните семейства. Осъществява индивидуално консултиране на учениците в риск от отпадане по проблеми, свързани с тяхното поведение, взаимоотношенията им с връстници, родители, учители. Подпомага психичното, личностното и интелектуалното им развитие. Организира индивидуални и групови дейности по придобиване на социални умения, изграждане на умения за справяне с насилието и превенция на рисково поведение. Води необходимата документация и отчетност. Също така ще бъдат назначени двама ромски медиатори с длъжностни характеристики, както следва: посредничи в работата между учителя в училище, учениците от етнически произход и техните родители с цел интеграция и осигуряване на равни възможности за включване във възпитателно-образователния процес. Съдейства на училището и посредничи с родителите от етническите малцинства, които възпрепятстват деца си от редовно посещение на учебни занятия. Подпомага училището и съдейства за намаляване на случаите на неявяване на учениците от етническите малцинства в училище поради родителско въздействие. Подпомага родителите в процеса на изграждане на мотивация за участие в проекта и създаване на навици за отговорно родителстване и повишаване на мотивацията за нуждата от образование. Осъществява трайно сътрудничество с родителската общност, запознава я с ползите от образование, популяризира успехите на децата, като способства за активното й включване във възпитателно-образователния процес. Необходимостта от назначаването на ромски медиатори се обуславя от естеството на дейността и необходимостта за по-лесна комуникация и работа с родителите от етническите малцинства. Нуждата от психолог е належаща с цел подпомагане на учениците в риск за по-добра адаптация, социализация и интеграция.
Етапи за изпълнение на дейността:
I: окт.2016–дек.2016 – подготовка по осъществяване на дейността
II: ян.2016–юни2017 – домашни посещения, консултации на родителите, работа на терен за мотивация на родителите, седмични консултации
III: юли2017–авг.2017 – подготовка по осъществяването на дом. посещения, консултации на родителите, работа на терен за мотивация на родителите, седмични консултации в IV етап
IV: септ.2017–юни2018 – дом. посещения, консултации на родителите, работа на терен за мотивация на родителите, седм. консултации
V: юли2018–авг.2018 – подготовка за VI етап
VI: септ.2018–дек.2018 – дом. пос-я, консултации на род-те, работа на терен за мотивация на род-те, седм. консултации |
46 312.00
|
58 472.52
|
Преодоляване на негативни обществени нагласи, основани на етнически произход и културна идентичност: С цел преодоляване на негативни обществени нагласи, основани на етнически произход и културна идентичност и представяне на наученото от учениците включени в допълнителните занимания през първата учебна година от 59 ОУ ще се осъществи провеждането мероприятие, на което ще бъдат представени разнообразни постановки, спектакли, игри и танци от учениците от етническите малцинства пред родители, учители, ученици от 59 ОУ, ученици от други училища и други заинтересовани страни. Провеждане на мероприятието ще се осъществи през май 2017. Събитието съвпада с честването на 125 години от създаването на 59 ОУ и ще бъдат поканени много гости от МОН, Солична община, училища, ученици, учители. Ще се популяризира програмата, ще се представи наученото и ще се покаже, че всеки може да успява независимо от принадлежността си и етническият си произход. Учениците ще покажат наученото през годината в допълнителните занимания в клубове по интереси.
Етапи на изпълнение на дейността:
Първи етап: февруари 2017 – април 2017 – подготовка по провеждането на мероприятието
Втори етап: май 2017 – провеждане на мероприятието
|
1 000.00
|
1 000.00
|
Съхраняване и развиване на културната идентичност на учениците от етническите малцинства и техните връстници в интеграционна мултикултурна среда: С цел съхраняване и развитие на културната идентичност на учениците от етническите малцинства и техните връстници ще се осъществи провеждането на следното мероприятия:
1. Разиграване на спектакъл, танци, игри, представяне на готварски умения и рецепти и организиране на състезания от учениците от клуб „Традиции и култура на етносите”, клуб „Да сготвим заедно, клуб „Аз и компютъра“, клуб „Баскетбол“, клуб „Футбол и от проведените изнесени обучения. Учениците от етническите малцинства, разделени по групи ще представят наученото през двете години от реализирането на проекта и от допълнителни занимания по клубове. Чрез мероприятието ще се покаже как всеки един млад човек независимо от етническата си принадлежност може да придобива знания и умения съхранявайки културната си идентичност и заедно с това да постига напредък в своето развитие чрез образователната система и разбирането от необходимостта да бъдат образовани. Това ще спомогне за развитието на културната идентичност на тези ученици, като на събитието ще бъдат поканени ученици, родители, учители и други заинтересовани страни. Провеждането на мероприятието ще се осъществи през май 2018.
Етапи на изпълнение на дейността:
Първи етап: февруари 2018 – април 2018 – подготовка по провеждането на мероприятието
Втори етап: май 2018 – провеждане на мероприятието |
1 000.00
|
0.00
|
Информационна кампания за етническа толерантност: Провеждане на информационни дни за етническа толерантност.
Ще бъдат организирани кампании – конференции с презентации за етническа толерантност с цел преодоляване на негативните обществени нагласи, основани на етнически произход и културна идентичност и недопускане на дискриминация, основана на раса, етнически произход и религиозна принадлежност. На презентациите ще бъдат поканени ученици от етническите малцинства и ученици, които не са представители на етническите малцинства, родители, учители и други заинтересовани лица.
Дейността ще се осъществява периодично в рамките на целия проект, като ще бъдат организирани общо 2 кампании - конференции в рамките на един ден всяка, както следва:
Първа кампания: март 2017г.
Втора кампания: март 2018г.
Етапи по провеждане на дейността:
Първи етап: декември 2016г. – февруари 2017г. – подготовка по провеждане на първа информационна кампания
Втори етап: март 2017г. - провеждане на първа информационна кампания за етническа толерантност
Трети етап: декември 2017 г. – февруари 2018г. подготовка по провеждане на втора информационна кампания
Четвърти етап: Март 2018г. - провеждане на втора информационна кампания за етническа толерантност |
4 000.00
|
6 000.00
|
Информираност и публичност: За осъществяване на дейността по информираност и публичност ще се проведат две конференции една за откриване на проекта и една заключителна. За популяризиране на проекта, целите, дейностите и програмата ще бъдат изработени следните информационни материали по проекта:
1. Изработване на информационни табели в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”. Информационните табели ще бъдат използвани за визуализиране, като ще бъдат поставени на входа на сградата на Район „Сердика“ и на 59 ОУ „Васил Левски“.
2. Изработване на плакати за популяризиране дейностите по проекта.
3. Изработване на брандирани папки, брандирани тефтери, брандирани химикалки, брошури за публичност.
4. Публикуване на снимков материал и инсформация за проекта на сайта на Район "Сердика" с цел осигуряване на широка публичност, включените в него дейности, както и периодично обновяване на тази информация.
5. Провеждане на дискусионен форум за представяне на резултатите от работата на всички участващи партньори и обсъждане за мултиплициране на проекта.
6. Публикации в пресата с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, съдържащи графичните и текстовите изисквания на ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”.
Описаните мерки за осигуряване на публичност и визуализация отговарят на изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския Парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, в съответствие с регламент (ЕС) 821/2014 на Комисията за определяне на правила за прилагането на Регламент 1303/2013г, Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Те са от ключово значение за информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фондовете и популяризиране на обстоятелството, че ЕС съфинансира проекта и операцията, която се изпълнява в рамките на ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”.
При избор на външен изпълнител за изпълнение на посочените мерки ще бъдат съгласни разпоредбите на ЗОП.
|
3 014.48
|
2 976.00
|