Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от корона вируса: Ще се събират заявления от желаещи да предоставят услуги. Изисквания за кандидатите са: да не са осъждани (в общината ще ги проверите служебно), да са съгласни да спазват инструкциите за работа. Дейността ще продължава през целия период на изпълнение на компонента като ежемесечно ще заседава комисия за подбор, която ще изготвя протокол с одобрени за назначаване кандидати. Предвижда се включването на около 18 лица, ако са назначени на пълен работен ден. Община Лозница и община Самуил ще обяви прием на заявления на кандидати на сайта на общината, в ДБТ, в кметствата. Дейността ще обхване всички населени места в община Лозница и община Самуил. На наетите кандидатите ще се проведе инструктаж за работа в извънредно положение и пандемия на COVID 19 за предоставяне на качествени услуги. Наемането на лицата ще бъде на трудови договори почасово и в предвид ангажираността на всеки от кандидатите. 0.00 0.00
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).: Дейността ще обхване всички населени места на територията на общините Лозница и Самуил. Ще се набират потребители през цялото времетраене на проекта. Ще се закупува и доставя храна, хранителни продукти, продукти от първа необходимост и медикаменти до лицата от целевите групи. Закупуването ще се реализира с лични финансови средства на лицата от целевите групи. Ще се оказва съдействие за административни услуги в общността. 0.00 100 118.94
Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.: Дейността ще обхване всички населени места в общините Лозница и Самуил. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: На всички назначени лица ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати в рамките на проекта. За едно наето лице ще бъдат осигурени: 16 маски за многократна употреба; Ръкавици латекс – 180 чифта;Калцуни-180 чифта;1 бр. Предпазен шлем; Дезинфектант за ръце -10 тубички по 250 мл., пазарска количка за транспортиране на продуктите, комплект работно облекло. 0.00 40 047.58

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.