Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за създаване на модернизирана материално-техническа база, обновяване на компютърното и периферно оборудване, както и възможност за работа от разстояние, при служебни пътувания/извънредни ситуации и др. за служителите от отдел "Проекти" към Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност".   Потребностите от ново оборудване и обзавеждане са определени след направен анализ и оценка на съществуващото такова. Предвижда се продължителността на проекта да е до 3 месеца, като началната дата за неговото изпълнение е 01.09.2020 година.
С оглед на навременното изпълнение, координиране, управление и отчитане на проектите, по които ИАМА е бенефициент проектното
предложение (ПП), включва следните дейности:
Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция;
Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция.: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използване на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното към момента в ИАМА компютърно и периферно оборудване е технически и морално остаряло. В тази връзка е направен анализ и оценка на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда модернизиране на материално-техническата база и създаване на възможност за дистанционна работа на служителите от отдел "Проекти", ГД АСД на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, чрез покупка/доставка на 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично.) и 6 броя настолна /докинг/ станция). Настолната /докинг/ станция е устройство, чрез което преносимия компютър се превръща в настолен, като дава възможност за използване на стандартна клавиатура и монитор. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично), 6 броя настолна /докинг/ станция - общо 30 броя. Минимални изисквания: ЛАПТОП:  екран - 14.00 - 14.99 –инча  оперативна памет - 16gb  памет – мин. 500gb  оптично устройство  офис програма - microsoft office 365  гаранция : минимум 24 месеца МОНИТОРИ:  екран - 21.5 инча (54.6 см)  покритие на дисплея – матово  резолюция full hd  гаранция : минимум 36месеца КЛАВИАТУРА:  бдс кирилизация  usb свързване  гаранция : минимум 24 месеца МИШКА:  безжична  тиха технология  гаранция : минимум 24 месеца НАСТОЛНА /ДОКИНГ/ СТАНЦИЯ минимум два USB порта 19 155.00 22 280.40
Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/: Благоприятната и комфортна работна среда е свързана с ефективното и ефикасно изпълнение на задълженията от страна на служителите, участващи в дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти. След направен оглед, констатациите посочиха, че наличното офис обзавеждане в отдел "Проекти" на ИАМА, по-конкретно наличните работни столове са силно амортизирани и с ограничена функционалност и не осигуряват необходимите удобства за ежедневна работа на служителите. . Дейността предвижда подобряване на работните условия за служителите от отдел "Проекти", като бъдат закупени/доставени 6 бр. офис столове, чрез договор за директно възлагане, съгласно изискванията на чл. 20, ал 4, т.3 на Закона за обществените поръчки. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя офис столове. СТОЛ ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ:  подлакътници - фиксирани  максимално натоварване/товароносимост - минимум - 100 кг  ергономична седалка/облегалка  гаранция : минимум 24 месеца 1 080.00 1 274.33

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.