Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Баримакс ООД е една от водещите ДДД (дезинфекция, дезинсекция и дератизация) фирми, регистрирана в България и основно изпълняваща своите дейности в района на София град.

Проектното предложение предвижда разкриване на общо 4 нови работни места в Баримакс ООД: 1 бр. Програмист, 1 бр. Отчетник финансист, 1 бр. – Експерт продажби,  и 1 бр. Дезинсектор. 

С цел повишаване на капацитета и възможностите на наетите работници, проектът предвижда 2-ма от тях да преминат курсове за професионална квалификация, като тази дейност ще бъде възложена на опитен и доказал се в управлението на проекти изпълнител. 

Проектът предвижда също така да бъде закупено необходимото за новоразкритите работни места оборудване,  както и други работни и предпазни средства за целите и дейностите, които ще изпълняват новоназначените по проекта хора в Баримакс ООД. 

Реализацията на проекта ще съдейства както за развитието на фирмата и района, в който се намира, така и за реализиране на националните приоритети и цели, заложени в ОП РЧР за изпълнение на стратегията “Европа 2020” чрез предоставяне на възможности за реализация и квалификация на търсещи работа и неактивни лица без каквито и да било ограничения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността е гаранция за гладкото протичане на изпълнението на проекта и се осъществява по време на целия период на изпълнение на проектните дейности - 22 месеца. Основните под-дейности, които ще се осъществяват в рамките на тази дейност, ще включват различни процедури по планиране, мониторинг и контрол върху организацията и изпълнението на предвидените по проекта дейности; надеждно и навременно отчитане на направените разходи, изготвяне на протоколи от срещи на екипа и в случай на необходимост - предприемане на адекватни конкретни мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. Неразделна част от тази дейност е комуникацията с Договарящия орган, включително изготвяне на задължителните финансови и технически доклади, необходими за отчитане на изпълнението при представяне на искане за плащане. Не на последно място тук попадат и процедурите за избор на изпълнители, с които ще бъдат реализирани някои от основните дейности на проекта, като закупуването и застраховането на необходимото оборудване, обученията и дейностите по осигуряване на информация и публичност, в съответствие с изготвения Наръчник и Регламент (ЕС)№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г . 5 480.00 5 480.00
Осигуряване на публичност: Тази дейност е необходима за осъществяване на едно от основните задължения, заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ. а именно публичността и информираността за получените средства и осъществяваните дейности и приносът на ЕСФ към това. В този смисъл, кандидатът предвижда да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейският Социален Фонд. Информацията ще бъде представяна на членовете на целевата група по проекта, във вътрешни и годишни доклади и във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. 1 080.00 1 080.00
Подбор и назначаване на служители: Тази дейност е ключова и задължителна според Насоките за кандидатстване за успешното реализиране на проекта, тъй като целевата група се състои от външни за фирмата хора, които трябва да отговарят на съответните професионални и образователни изисквания на Баримакс ООД. На базата не недискриминационни принципи и принцип на равните възможности ще бъдат избрани и назначени 4 служителя за целите на проекта, като минимум 50% от работните места ще бъдат от приоритетните специфични категории на целевата група - трайно безработни или неактивни лица, хора с увреждания и/или лица до 29 годишна възраст: 1 бр. Програмист, 1 бр. Отчетник финансист, 1 бр. Експерт продажби, 1 бр. Дезинсектор Те ще бъдат назначени за период от най-малко 12 месеца, и в съответствие със заетостта им и минималния осигурителен доход за длъжността, която заемат ще им бъдат изплатени възнаграждения, в това число, осигуровки за сметка на работодателя и надбавки за прослужен клас. Дейността ще се координира и отчита от външната фирма избрана за изпълнител на дейността по организация и управление и от ръководителя на проекта, които ще следят за правилното и коректно начисляване и осчетоводяване и отчитане пред УО на предвидените възнаграждения. Дейността се предвижда да продължи 20 месеца предвид възможността дадена позиция да бъде открита няколко месеца след стартиране на проекта или ако се промени лицето заемащо дадена длъжност, което е свързано с нов подбор по назначаването му. 29 450.96 30 161.41
Обучения на новоназначените служители: За нуждите на Баримакс ООД, специализираният новоназначен персонал е необходимо да повиши квалификацията си за да покрие високите професионални стандарти и високо ниво на обслужване на кандидата в изпълнението на основният му бизнес - предоставяне на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация. За целта чрез специално подбрана и наета външна организация, покриващи изискванията на конкретната схема, ще бъдат проведени следните обучения за професионална квалификация: 1. За длъжност Програмист (код по НКПД: 25146001) Наименование и код на професията: 213070 - ГРАФИЧЕН ДИЗАЙНЕР - Част от трета степен на професионална квалификация Наименование и код на специалността: 2130701 - “ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН” Общ брой учебни часове (хорариум): 600 учебни часа Брой учебни часове по теория: 200 учебни часа Брой учебни часове по практика: 400 учебни часа Брой на обучаваните лица: 1 брой Документ удостоверяващ успешното завършване на професионалното обучение: Удостоверение за професионално обучение 2. За длъжност Отчетник, финансист (код по НКПД: 43122011): Наименование и код на професията: 344030 - ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - Част от трета степен на професионална квалификация Наименование и код на специалността: 3440301 - “ОПЕРАТИВНО СЧЕТОВОДСТВО” Общ брой учебни часове (хорариум): 600 учебни часа Брой учебни часове по теория: 200 учебни часа Брой учебни часове по практика: 400 учебни часа Брой на обучаваните лица: 1 брой Документ удостоверяващ успешното завършване на професионалното обучение: Удостоверение за професионално обучение 2 400.00 2 240.00
Закупуване на специализирано оборудване за обезпечаване на новите работни места: Предвид спецификата на работата на фирмата и липсата на част от необходимото оборудване и съответните квалифицирани служители, за изпълнението на значителна част от дейностите до сега са ползвани външни услуги. С новите възможности, които създава реализирането на проектното предложение, разкриването на 4 нови работни места предполага създаването на подходящи условия за извършване на трудовата дейност на всяко от наетите лица. Това създава необходимост от закупуването на необходимото специализирано качествено и доказано оборудване, което да обезпечи нуждите на всяка отделна позиция. Следва да се има предвид фактът, че проектът не би имал същия ефект, ако не се закупят и необходимите средства, които да обезпечат работата на новонаетите служители. Взимайки под внимание броя на наличното оборудване и изискванията и спецификата на всяка една от новите длъжности, кандидатът определя като особено необходимо закупуването на следното оборудване: 1. За длъжност Отчетник, финансист: - 1 бр. преносим компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 2. За длъжност Експерт продажби: - 1 бр. преносим компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 3. За длъжност програмист: - 1 бр. настолен компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 4. Дезинсектор: - 1 бр. генератор за топъл аерозол - 1 бр. генератор за студен аерозол - 1 бр. моторна гръбна пръскачка - 1 бр. УЛВ накрайник за моторна гръбна пръскачка - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон - 2 бр. комплект зимно работно и защитно облекло - 2 бр. комплект лятно работно и защитно облекло Изброената техника е съобразена с изискванията на предвидените в проектното предложение нови работни места и е предвидено да бъде съвместима с вече наличната и действаща апаратура и оборудване, използвана от кандидата. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работата за ефективното изпълнение на служебните задължения. Доставките ще се осъществят от външни фирми на базата на представените най-добри оферти. Предвижда се това да стане в първите 4 месеца на проекта, по време на подбора на служителите, така че към момента на назначаването им новото оборудване да е налично за ползване, обезпечавайки дейността на фирмата. 16 350.00 16 591.67
Застраховки на закупеното оборудване: Предвижда се да бъдат направени застраховки на закупеното по проекта оборудване и транспортно средство, като се изберат икономически най-изгодните оферти за застраховане за целия срок на изпълнение на проектното предложение. 300.00 299.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.