Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 279 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ПАТРОНАЖНА ГРИЖА: Чрез патронажна грижа ще се предоставят следните дейности: За стартиране на дейността се предвижда един подготвителен месец, всички мерките по дейността долу описани ще се предоставят 12 /дванадесет/ месеца 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора.Дейността е в продължение на изпълнявания от общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2, 3 и 4. Патронажната грижа+ ще е с продължителност с 12 месеца.Съобразно изброените критерии и направено проучване за лица от целевата група по населени места, доставчика ще наеме: медицински сестри - 2 бр. с код по НКПД 2221 5002 на 4 часа на ден, координатор, дейности - 1бр. с код по НКПД 4419 3010 на 4 часа на ден, санитари - 3 бр. със заетост 6 часа на ден, Те ще подпомагат нуждаещите се потребители по предварително изготвен график като ще се проследява всяко лице от ЦГ да може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден за период от 12 месеца. Контрола върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатор на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. 2.Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - След проведена процедура по подбор, ще бъде назначен 1 психолог с код по НКПД: 26346001 на трудов договор на непълен работен ден на 4 часов на ден. Психологическа подкрепа ще бъде насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде възможности за водене на самостоятелен и независим живот. Подкрепа на целевите групи по проекта да изпълняват социално значими роли и да бъдат активно участващи и допринасящи граждани в обществения живот. 3.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства/закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция/, заплащане на такси на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция. Потребителите ще заявяват желанието си за участие в проекта на определения за целта телефонен номер с работно време 9:00–17:00 ч. Ще бъде разпространена информация за набирането на желаещи и за телефонните номера чрез обяви в кметствата, на сайта на общината, чрез РЗИ, Д „Социално подпомагане“-Самуил, Дирекция „Бюро по труда“ –Исперих, филиал-Самуил през всеки месец до края на проекта 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Община Самуил ще възложи изпълнението на дейноститта по проекта на доставчик на социални услуги- Общинско предприятие „Озеленяване, благоустройство и социални дейности“ с. Самуил, създадено по реда на чл. 52 от ЗОС, второстепенен разпоредител с бюджет. Общинско предприятие „Озеленяване, благоустройство и социални дейности“ разполага със собствено Моторно превозно средство - лек автомобил, марка БМВ, модел 316 И с рег. № РР 22 16 ВА предоставен за нуждите на предприятието. Същият ще се ползва за транспорта на медицинските специалисти, психолога и санитари до адресите на потребителите, които ще получават патронажна грижа и транспорт на хранителни продукти и лекарствени средства до дома на потребителите. Дейностите по проекта, предоставянето на услугата Патронажна грижа + ще бъде подпомогнато от назначен 1 бр. - шофьор с код по НКПД 8322 2002 на 4 часов работен ден, който ще се грижи за превоза на специалистите до и между домовете на потребителите по проекта. Доставки по домовете на адрес ще се осъществи при строго спазване на санитарно - хигиенните изисквания. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата - достъпност, отдалеченост, честота напосещение и необходимост от конкретен специалист. 0.00 61 382.31
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности : Чрез Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности ще се предоставят следните мерки: За стартиране на дейността се предвижда един подготвителен месец, всички мерките по дейността долу описани ще се предоставят 12 /дванадесет/ месеца. 1. Осигуряване на Лични Предпазни Средства /ЛПС/ - мярката ще се реализира на територията на община Самуил във всички функциониращите социални услуги, ДДД: 2.Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на държавно делегираните услуги. 3.Тестване на персонала и на потребителите на държавно делегираните услуги за COVID - 19. 4.Въвеждане при необходимост на мерки за разделяне/ изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения, допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. Мерките ще се реализират на територията на община Самуил във функциониращите социални услуги, ДДД: Център за обществена подкрепа - с.Самуил, Център за социална рехабилитация и интеграция с.Владимировци, Асистентска Подкрепа, Защитено Жилище - Кривица Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост - с.Самуил, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция – с. Хума, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания с.Хърсово, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с.Богомилци и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с.Пчелина. ЦОП с капацитет – 20 бенефициенти, щат -5 души и целеви групи, ЦСРИ с капацитет -30 бенефициенти, щат- 9 души, Асистентска Поткрепа - Община Самуил с капацитет 31бенефициенти, щат- 3 души, ЗЖ - Кривица с капацитет -8 бенефициенти, щат- 5 души, ДПЛУИ с капацитет -86 бенефициенти, щат- 50 души, ЦНСТ за ПЛД с капацитет -13 бенефициенти, щат-13 души, ЦНСТ за ПЛФУ с капацитет -15 бенефициенти, щат- 13,5 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Самуил с капацитет -14 бенефициенти, щат: 13 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Богомилци с капацитет -15 бенефициенти, щат: 14 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Пчелина с капацитет -15 бенефициенти, щат: 14 души. Към настоящият момент капацитета в услугите ДДД: 227 потребители с назначен персонал на услугите 139 души. В социалните услуги организирането и провеждането на противоепидемични мерки в работните помещения и създаване на организация, която да осигури физическа дистанция между лицата при невъзможност – носене на защитна маска за лице, както и осигуряване на лични предпазни средства на персонала в зависимост от спецификата на работа и оценката на риска на работното място (защитна маска за лице, шлем, ръкавици и др.). За подкрепа на персонала на социалните услуги ДДД ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства.Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, ДДД с цел предоставяне на защитена среда за лицата. Персонала и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19.В ежедневието си назначените лица следва да спазват всички необходими противоепидемиологични мерки с цел запазване както на своето здраве, така и на лицата за които полагат грижа. Те работят с разширено работно време, при изключително натоварване и продължават да предоставят качествена и безопасна услуга на потребителите.За подкрепа на назначения персонал ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства. Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, ДДД с цел предоставяне на защитена среда за лицата. Персонала и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19. Чрез закупените и предоставени тестове ще се предостави възможност на специалистите от ДДД да разполагат с ресурс за бързо диагностициране на съмнителните случаи и съответно времето за реакция за изолирането на съответния бенефициенти/или служител ще се намали драстично поради факта, че те ще разполагат с нужните тестове за целия период на проекта. 0.00 327 556.84

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.