Доставка и монтаж на мобилна сцена: „Доставка и монтаж на мобилна сцена с осветление“ – 1 брой, включва следните конкретни видове дейности, които в цялост формират предмета на доставката и определят характеристиките на търсената за доставка вещ:
- Доставка и монтаж на Сглобяема модулна сцена с управление и софтуер 6 х 8 м;
- Доставка и монтаж на Модулен сценичен подиум 8 х 6 м;
- Доставка и монтаж на Стълба метална подвижна с плавно регулируема височина спрямо подиума;
- Доставка и монтаж на осветление за мобилна сцена
Точните параметри са посочени в приложената спецификация.
|
80 250.00
|
0.00
|
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на външен LED екран - 2 бр.: Предвижда се доставка на 2 броя LED екрани, с посочени характеристики в приложената спецификация. Екраните следва да са с включени конструкции, като конструкцията за единия екран ще бъде с опция за мобилно позициониране /подвижна/. В обхвата на доставката е и необходимите устройства за управление на екраните - за тяхното въвеждане в ескплоатация и стартиране на използването им по предназначение. |
60 700.00
|
0.00
|
Доставка и монтаж на паркови пейки: Предвижда се доставка и монтаж на модерни паркови пейки с облегалки - 10 броя, с габаритни размери: дължина 150 см,височина 105 см, ширина 100 см /с място за сядане
56 см/. Пейките да са изработени от стъклопласт. Пейките ще се поставят на определени от община Радомир места в град Радомир. |
22 000.00
|
0.00
|
Изработка и монтаж на табели с едностранен цифров печат: Изработка и монтаж на табели – 15 броя, като информационните табели да са с надземна височина H- 200 см. на тръбната рамка и размер на табелата 60/100см. Табелите ще се монтират на посочено от община Радомир местоположение, като ще формират постоянна изложба - "Алея на славата". |
18 000.00
|
0.00
|
Изработка и доставка на мобилен дървен щанд: Предмет на доставка и изработка са щандове за изложения - 15 бр., организиране на общински базари и мероприятия, които да бъдат мобилни и/или сгъваеми, изработени от
дървен материал с размери: 110/70, H- 180 см. |
10 650.00
|
0.00
|
Доставка на бетонни кошчета за отпадъци: Парковите кошчетата за отпадъци - 10 броя - които следва да се доставят - да са изработени от бетон, с вместимост 50л. и подвижен цикнов кош за позлване на открито с H-до 70см.
|
5 000.00
|
0.00
|
Доставка на санитарен контейнер: Санитарният контейнер да е със следните Технически характеристики и оборудване:
2 бр. мивки
2 бр. тоалетни
2 бр. поставка за тоалетна хартия
2 бр. дозатор за течен сапун
Дължина: 2 400 мм, Ширина: 1 800 мм, Височина: 2 800 мм, тип мини санитарен контейнер с две секции.
Характеристиките са описани в техническата спецификация. |
12 500.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за подготовка на проектно предложение: В изпълнение на дейността, съгласно сключен договор с външен изпълнител - "Про Легис" ООД - е оказана подкрепа чрез подготовка на специфични съгласно изискванията на мярката документи за проектното предложение. В договорения срок са изпълнени възложените услуги. |
4 000.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за управление на проекта: В обхвата на възлаганото се предвижда:
Дейност: Предоставяне на консултантски услуги във връзка с изпълнението на проекта, включваща:
2.1 Подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на анекси към договора с ДФ „Земеделие" (при необходимост);
2.2. Подготовката на необходимите документи във връзка с възникнала кореспонденция с МИГ-Радомир-Земен, ДФ „Земеделие", МЗХГ и други органи, свързани с изпълнението на проекта:
Подготовка на необходимата коресподенция между Възложителя и ДФ „Земеделие" по повод изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие" договор за финансово подпомагане и други, свързани с цялостното изпълнение на проекта;
Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проекта. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на ДФ „Земеделие“, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта;
2.3. Контрол и извършване на проверки за съответствие на издаваните и получавани документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие" по време на изпълнението.
Дейност: Предоставяне на консултантски услуги във връзка с отчитането на проекта, включваща:
3.1 Подготовка на заявки за плащане, включително окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане
Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуемата документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекции, при необходимост, на приемо- предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и възложителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране;
Окомплектоване на изискуемата документация към заявката за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта, предмет на Договора за безвъзмездна финансова помощ;
3.2. Извършване на проверка за съответствие на събраните документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие".
3.3. Контролиране, координиране и съдействие на общината при подготовката и събирането на всички необходими документи към заявките за плащане.
|
5 000.00
|
0.00
|