Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 969 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма „Възход Манифакчъринг” EООД е квалифицирана в производството на широка гама облекла - класически и спортни мъжки, дамски и детски поли и панталони. Компанията шие предимно на ишлеме, като изработва продукцията си с материали от клиента.
Производственият й капацитет е от 300 000 до 400 000 облекла годишно, а сред многобройните й клиенти са компании като: CERRUTI, TIMBERLAND, PRADA, AVIREX, MONKLER и BENETTON, като непрекъснато нови фирми искат да сключат договори за производство на ишлеме. 
В тази връзка предвид богатото продуктово портфолио и растящата диверсификация на клиентите е идентифицирана нужда от организиране на по-ефективно производство, чрез максимално оползотворяване на материалите, правилно менажиране на персонала, управление на паричните потоци и логистика на готовата продукция. Обемите, с които компанията работи, често водят до разпиляване на информацията, хаотичен производствен процес, особено при изпълнение на няколко поръчки едновременно, от което произтичат неточни управленски решения, загуба на клиенти, слаба гъвкавост при изпълнението на поръчки и забавяния. Това поставя дружеството пред нуждата от създаване на единна, ползваща обща база данни софтуерна система, която да обхваща всички бизнес процеси – планиране, бюджетиране и контрол в областта на производството, продажбите, ресурсите, счетоводната дейност и взаимоотношенията с клиенти.
Плановете за развитие на „Възход Манифакчъринг” EООД включват запазване на лидерските позиции на националния и международния пазар и навлизане на нови чужди пазари, чрез поддържане на високо качество и конкурентни цени и разнообразяване на продуктовия асортимент в зависимост от нуждите на пазара. В тази връзка ясно се откроява и необходимостта на фирмата от въвеждане и сертифициране на системи за управление: ISO 9001 и ISO 14001, които ще доведат до изградена високо-ефективна иновационна вътрешно-фирмена организация, пазарни предимства за подобряване на интернационализацията на продукцията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги (ще бъде постигнато, чрез закупуване и внедряване на 1 бр. интегрирана система за управление на бизнес процеси - ERP и CRM модули).: Проектът предвижда придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите във „Възход Манифакчъринг” EООД, който ще въведе иновационни управленски практики в дружеството. Чрез закупуването на готова интегрирана система за управление на бизнес процесите, оборудвана с ERP и CRM модули значително ще се подобрят всички управленски процеси в предприятието и ще се осигури лесно приспособяване при промени в организационната структура, като фокусът ще бъде върху контролирането на документооборота, организация на производството и регулиране на клиентските взаимоотношения. Въведената система ще способства за мащабно оптимизиране на всички бизнес процеси, свързани с производството на облекла на ишлеме, което чувствително ще се отрази върху възвръщаемостта на активите, на собствения капитал, на коефициентите за ликвидност и най-вече на коефициентите за рентабилност и експортния потенциал на предприятието. Новата интегрирана система ще осигури надежден достъп до точна и пълна база данни, с възможност за генериране на разнообразни отчети, които ще носят надлежна и навременна информация за моментната картина във „Възход Манифакчъринг”EООД. Прилагането на ефективна интегрирана система за управление на бизнес процесите във фирмата ще доведе до следните конкретни функционалности: - Планиране на фирмените дейностите на базата на действителните потребности и възможности за пазарна реализация; - Подобряване отчетността в компанията - Подобряване на обслужването на клиенти - Видимост и проследимост на действията в организацията - Сигурност на данните на компанията - Осигуряване на лесен и бърз начин за бюджетиране, прогнозиране и планиране - Богати възможности за справки и отчети (всички данни да са налични в системата) - Консолидиране на резултатите от различни дейности с цел получаване на глобален поглед - Намаляване на документооборота и документите на хартиен носител с използването на онлайн форми за бързо въвеждане и обработване на информацията - Оптимизиране на материалните, производствени и финансови ресурси - Повишаване на качеството - Подобрена вътрешна комуникация - По-бързо изпълнение на поръчки от клиенти - Улеснено проследяване на финансовия резултат по обекти и отдели - Ефективно управление на ресурси – човешки и материални - Увеличаване на продуктивността на персонала - Улесняване на комуникацията между служители, клиенти, доставчици и бизнес партньори - Увеличаване на рентабилността - Намаляване на времето за въвеждане на информация - Намаляване на риска от грешки и/или двойно въвеждане - Повишаване на контрола върху протичащите бизнес процеси в компанията - Улеснено отчитане и проследяване на извършваните дейности - Планиране на производството - Коректно изчисляване на себестойност на произведената продукция - Планиране на доставки с цел оптимизиране на складовия запас - Статистика и анализи в реално време - Контрол и мониторинг на бизнес процесите Въвеждането на Интегрирана система за управление на бизнес процесите - 1 бр. ще има пряк ефект върху оптимизацията на протичащите във „Възход Манифакчъринг” EООД производствени и логистични процеси, като подпомогне и ускори извършваните дейности съгласно ISO 9001 и ISO 14001, консолидира цялата налична информация и предложи бърз достъп до необходимите данни, като същевременно ще позволи на фирмата своевременен контрол и пренастройка, в отговор на постоянно променящите се условия и пазарните предизвикателства. Предимствата от използване на такава система са много и ефектът в предприятието ще бъде силно положителен, като ще се решат реални проблеми поставени пред дружеството като: трудна за управление номенклатура на предлаганите услуги, богат набор от клиенти, които изискват индивидуален подход, нарастване на персонала и управление на ефективността му, хаотичен документооборот, липса на важни записи и информация, липса на аналитична отчетност и свързан подход, анализ на резултатите и постигане на най-добрата бизнес практика. 157 000.00 156 789.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда ISO 14001:2015.: „Възход Манифакчъринг” EООД използва ефективно всякакви бизнес инструменти, за да подобри пазарните си позиции на международни пазари и да постигне растеж при приходите си от износ. Увеличаване на експортния потенциал е приоритет за дружеството, като ръководството му отчита всички показатели, които влияят за успешното позициониране на външните пазари - високо качество на произвежданата продукция, оптимални срокове за изпълнение на поръчките, предлагане на отстъпки за поръчки в големи количества и дългогодишни клиенти, целево инвестиране в изграждане и поддържане на висококачествено оборудване и обучени служители. Наред с това, фирмата е отчела и значението за интернационализация на продукцията в наличието на международно признати стандарти, които освен, че вътрешно - фирмено регулират работните процеси, дават и преднина и сигурност пред международните клиенти. Анализите на дружеството към настоящия момент показват ясна тенденция при международните клиентите, да се интересуват все повече как изделията им са произведени, особено ще се отнася до опазването на околната среда. Понастоящем „Възход Манифакчъринг” EООД изпълнява всички законови предписания, свързани с безопасното производство, с цел опазване на околната среда, но не разполага с единна система, която да концентрира методически всички стъпки, които се правят в дружеството по отношение на спазване на разпоредбите за опазване на околната среда. От друга страна екологичното законодателство в България претърпя сериозно развитие и беше постигнато високо ниво на хармонизация между българските закони и подзаконови нормативни документи и тези на ЕС. Това постави много по-сериозни изисквания пред производствените предприятия, които са свързани със значителни инвестиции в оборудване, складови помещения, обучения на персонала и др. Плановете на „Възход Манифакчъринг” EООД са обвързани с идеята за повишаване на доверието на партньорите и на всички потенциални клиенти, с които води или й предстои да проведе търговски преговори. Към настоящият момент, „Възход Манифакчъринг” EООД извършва периодично прегледи на работата си по опазването на околната среда. Но това съвсем не е достатъчно, ако иска да е сигурна, че дейността му отговаря на законовите изисквания не само в дадения момент, а постоянно, като от друга страна това трябва да се извършва и ресурсно ефективно. В тази връзка предприятието е отчело нуждата от въвеждане на единна система за управление на околната среда ISO 14001, която цели точно това - да докаже, че действията на компанията отговарят на нормативните разпоредби по всяко време и да послужи като инструмент за достигане на нови групи международни клиенти. Този стандарт е избран от дружеството след задълбочен анализ на нуждите и е определен като най-обхватен, най-адекватен и обслужващ всички заинтересовани лица в бизнес процеса на „Възход Манифакчъринг” EООД за високо-ефективна и в ресурсно отношение вътрешно-фирмена система за управление на дейностите по опазване на околната среда. Посредством въвеждането и сертифицирането на системата за управление на околната среда ISO 14 001, „Възход Манифакчъринг” EООД планира да наложи цялостен контрол над управлението на еко разходите си, което ще доведе до намаляване на аварии, средства за възстановяване на съоръжения и намаляване на екологичния риск, който в крайна сметка се преобразува в лихвен риск. Консултантските услуги по разработването, внедряването и сертифицирането на СУОС съгласно ISO 14 001 ще бъдат възложени на специалисти, притежаващи богат опит в областта на системите за управление, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и ПМС № 160/01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, компанията ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители и ще пристъпи към сключване на договори с избраните доставчици. 14 000.00 13 930.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството.: През 2009 г. „Възход Манифакчъринг” EООД е имала въведени международни сертификати ISO 9001:2008 и сертификат за безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007. Фирмата ги е внедрила със съзнанието, че тези сертификати пряко влияят върху привличането на международни клиенти и създават висока добавена стойност на продукцията. За този период от време, в който компанията ги е поддържала е успяла да обогати клиентското си портфолио с множество чуждестранни контрагенти, които са останали доволни от услугите й и са дали добри референции за нея. Предвид бурното развитие на компанията и увеличения обем поръчки тя е взела решението, след изтичане на гореизброените стандарти (валидни до 2012 година), те да не бъдат ре-сертифицирани, тъй като фирмата не е разполагала с необходимия времеви ресурси от гледна точка на човешки капитал, които да обърне внимание на ре-сертификацията им. По това време целият наличен мениджърски и отговорен персонал е бил ангажиран с привличането на перспективен нов клиент - фирма INDITEX, с който в средата на 2012 г. „Възход Манифакчъринг” EООД все пак успява да сключи дългосрочен договор за изработка на голям обем продукция. В последствие обаче компанията осъзнава, че е взела прибързано решение при отказа си от ре-сертификация, тъй като потенциалните клиенти, с които фирмата провежда преговори все по-често искат да се убедят в способността й непрекъснато да доставя продукти, съответстващи на изискванията им посредством международен стандарт, гарантиращ спазването на изискванията към системите за управление, които организацията демонстрира. Към настоящият момент обаче „Възход Манифакчъринг” EООД осъзнава, че за всички съвременни компании съответствието с изискванията на ISO 9001:2015 е онова минимално ниво, което дава възможност да се излезе на пазара и те да бъдат наистина конкурентоспособни. И тъй като „Възход Манифакчъринг” EООД е фирма, която иска да увеличи ползите от непрекъснатото си усъвършенстване и се стреми към непрекъснато подобрение на управленската си дейност и процеса си на работа, то с цел да задържи настоящите си и да увеличи бъдещите си клиенти, мениджмънтът на компанията предвижда дейности по въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството. Предвижда се тази дейност да бъде извършена от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 български национален орган по акредитация – Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация”, от национален орган на друга държава-членка на ЕС от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, кандидат за пълноправно членство в ЕС, които са страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление и/или орган по акредитация на друга държава – член на IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). Изпълнението на дейността ще бъде свързано с подготовката на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнители по правилата на ПМС 160/01.07.2016 г. В съответствие с условията по ПМС 160/01.07.2016 г., фирмата ще изготви съобщението за набиране на ценови предложения в ИСУН2020 с цел осъществяването на избор на доставчици на услугите по въвеждане и сертифициране. Съобщението ще съдържа описание на услугите, за които бенефициентът заявява интерес, прогнозна стойност и срок за подаване на ценовите предложения. Въз основа на извършеното класиране, ще бъдат сключени договори за извършване на услуги. 14 000.00 13 980.00
Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за спазване на съответствието с изискванията на въведената сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2015.: Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените в проекта цели. „Възход Манифакчъринг” EООД направи вътрешна оценка на производствения си процес, както от гледна точка на ефективността на използваните ресурси, така и от гледна точка на скоростта и гъвкавостта на изпълнение на поръчките на ишлеме. Ясно беше изведена нуждата от увеличаване на производствените мощности, предвид постоянно растящите изисквания от страна на клиентите и предвид множеството проведени бизнес преговори с различни контрагенти и очакванията на фирмата, че в средносрочен план ще разрастне значително клиентската си листа. Политиката на „Възход Манифакчъринг” EООД е да се правят чести инвестиции в нови технологии в шевната промишленост, тъй като е фирма, която се стреми към непрекъснато подобрение на производствената си дейност и процеса си на работа. Именно поради тази причина компанията възнамерява да предприеме мерки във връзка с въвеждането и сертифицирането си по ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството. На база на гореописаното, следва да се каже, че към настоящия момент на база предварителния вътрешно-производствен анализ „Възход Манифакчъринг” EООД е в състояние да отчете нуждата си от инвестиране във високо-ефективни машини, свързани с основната дейност на фирмата - производство на широка гама облекла, които ще позволят на практика осъществяването на сертифицирането на фирмата по международния стандарт ISO 9001:2015. Определянето на вида на дълготрайните материални активи е извършено, както на база на досегашна информация от производството на дружеството, така и на база средносрочната и дългосрочната стратегия за развитие на „Възход Манифакчъринг” EООД. Активите са съобразени с: * общите предизвикателства пред производствения процес на текстилните изделия; * липсата на достатъчни производствени мощности; * функционалностите на настоящото оборудване. Чрез закупуването на предвидените машини се очаква производствените трудности да бъдат намалени до минимум. В тази връзка, за да е в състояние фирмата да въведе и да се сертифицира по международния стандарт ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството, е предвидено да се закупи следното специализирано оборудване: - Понтериз машина - 1 бр. - Двуиглова верижна машина - 2 бр. - Трииглова П-образна двойно-верижна машина – 1бр. - Едноиглова права машина с пълен дигитален контрол на параметрите – 2 бр. - Интегрирано работно място за сенчест шев – 2бр. - Двуиглов петконечен оверлог с долен и променлив горен транспорт - 2 бр. - Двуиглова верижна машина - 1 бр. - Ролков транспорт зад игла - 1 бр. - Двуконечна копчена машина - 1 бр. Закупуването, внедряването и пускането в експлоатация на гореизброените машини е неделима част от реализацията на цялостната идея по проекта. Въвеждането на гореизброените ДМА в експлоатация ще позволи на фирмата да предложи високо качествена продукция, съкрати времето за производство на единица продукт, да увеличи производствените си мощности и да оптимизира производствените ресурси, което ще рефлектира пряко върху намаляването на производствената цена на изделията, правейки ги по-конкурентоспособни. Всичко това ще има кумулативен ефект върху предприятието - ще се повиши пазарният дял, приходите му от основната икономическа дейност, ще се създадат реални предпоставки за интернационализация на продукцията, като се повишат и приходите от износ и ще се повиши цялостната конкурентоспособност на „Възход Манифакчъринг” EООД. 89 331.00 98 331.00
Визуализация и публичност: Настоящата дейност е необходима с цел осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „Възход Манифакчъринг” EООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Фирмата ще приложи подходящи мерки за визуализация, разпространение на информация и популяризиране на проектните дейности, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1303/2013 г. за ЕФРР, ЕСФ и КФ. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на ЕС. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕС на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При изпълнението на тази дейност ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. Върху доставените по проекта активи ще бъдат поставени визуализиращи стикери, които да удостоверяват, че същите са закупени по проект, изпълняван с подкрепата на оперативната програма, съфинансирана от ЕС. На видимо за обществеността място ще бъдат поставени информационни табели, които ще указват, че във фирмата се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така информационни брошури с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени на възлово място, където има най-голям поток от хора и най-голяма посещаемост. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 1 069.00 1 069.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.