Наемане на 6 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 6 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми.
Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са:
- Архитект (код съгл. НКПД 21617002)
- Чертожник, архитектура (код съгл. НКПД 31183002)
Част от задълженията на заемащите длъжностите "Архитект" и "Чертожник, архитектура" ще включват работа с различни програмни продукти, използвани в дейността на ЛП Арх основно в следните направления: триизмерно моделиране, изготвяне на визуализации, вкл. подготовка на изображения за влагане в презентационни материали; изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office); предпечатна обработка на презентационни материали; координация, комуникация и управление на проекти.
В тази връзка, след наемането им, лицата ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност (КК 4 - Дигитална компетентност), необходима за съответните работни места.
Предвижда се 4 от представителите на целевата група да са част от следната специфична категория:
- 4 безработни младежи на възраст до 29 г. включително;
ЛП Арх ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта.
В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване.
Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение и да придобият знания и умения, изисквани за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови компетентности и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. |
48 278.80
|
45 489.02
|
Провеждане на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 6-те новонаети лица по проекта (трима архитекти и три лица на позиция "чертожник, архитектура") да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, компютърна графика, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения. Лицата ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати.
Новоразкритите работни места в ЛП Арх ООД и длъжностите, на които ще бъдат наети лицата изискват умения за работа с компютър. Ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция с клиенти по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място.
В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда:
- Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики;
- Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст;
- Въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици;
- Основните понятия при компютърната обработка на векторни изображения и сферите на приложение на професионалната графична обработка; изготвяне на визуализации, вкл. подготовка на изображения за влагане в презентационни материали;
- Предпечатна обработка на презентационни материали;
- Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. |
1 500.00
|
1 500.00
|
Информиране и публичност.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите:
- Отпечатване на 5 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на ЛП Арх ООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта;
- Изработване на 6 бр. стикери, които ще бъдат поставени за закупените по проекта монитори за всяко работно място;
Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. |
210.00
|
210.00
|
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на "ЛП Арх" ООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта.
Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности:
- Своевременно осчетоводяване на разходите;
- Следене за целесъобразността на разходите;
- Организиране на документооборота;
- Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта;
- Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. |
8 304.00
|
7 218.40
|
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осигуряване на оборудване, необходимо за разкриването на 6 нови работни места в ЛП Арх ООД. Компанията извършва пълна проектантска дейност, включваща разнообразен обем работа и организирана в различни по обхват и продължителност етапи: предпроектни проучвания, концептуално и идейно проектиране техническо и работно проектиране, интериорно проектиране, подготовка и изработване на проектна документация за строително разрешение, комуникация с одобряващите органи и институции, подготовка и изработване на проектна документация за тръжни процедури, количествени сметки и технически спецификации, консултантска и съгласувателна дейност в хода на тръжните процедури за изпълнители, авторски надзор и строително-технически консултации в хода на изпълнението, приемане на завършени етапи на изпълнението. Предвиденото по проекта оборудване е пряко свързано и необходимо за изпълнение на ежедневните задължения на новоназначените лица. Задачите и отговорностите на двете длъжности, на които ще бъдат наети включват:
1. Архитект (3 лица) - Изготвяне на архитекурна проектна документация в проектни фази предпроектни проучвания, идеен, технически и работен проект, посещения на строителния обект за изпълнение на услуги по авторски надзор, съгласно действащото строително законодателство в Република България; - Интериорно проектиране; - Съставяне на обяснителни записки, подробни описания (технически спецификации) по част Архитектура; - Формулиране на задания за проектиране към подизпълнители на фирмата; - Изготвяне на количествени сметки; - Изготвяне на визуализации; - Изготвяне на работни макети; - Осъществяване на техническо ръководство на проектирането, вкл. съгласуване на инженерни проекти за координация с архитектурния проект. Комуникация с проектанти по инженерните дисциплини; - Проучвания и информиране за нови строителни технически решения, строителни системи и материали; - Осъществяване на контрол върху техническото качество и четливостта на проектната документация изготвена от подизпълнители на фирмата; - Участие в съгласувателни срещи с други участници в инвестиционния процес (възложител, изпълнители СМР, НСН, одобряващи институции); - Изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата CAD/BIM софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office). Изготвяне на помощни скици на ръка; - Предпечатна обработка на презентационни материали (брошури и табла) на база проектна документация и проектните фази; - Боравене със наличен софтуер за координация, комуникация и управление на проекти – въвеждане на документи, съставяне на записи, проследяване на актуалността на качената проектна информация, поставяне на задачи до инженерните специалности и отговор на поставени въпроси; - Комплектоване на печатни материали за предаване на проектни фази, вкл. информация в цифров вид.
2. Чертожник, архитектура (3 лица) - Изготвяне на архитекурни и интериорни чертежи в проектни фази предпроектни проучвания, идеен, технически и работен проект; - Изчисляване на количества на СМР; Изготвяне на визуализации; - Изготвяне на работни макети; - Изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата CAD/BIM софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office). Изготвяне на помощни скици на ръка; - Предпечатна обработка на презентационни материали (брошури и табла) на база проектна документация и проектните фази; - Боравене със наличен софтуер за координация, комуникация и управление на проекти – въвеждане на документи, съставяне на записи; - Комплектоване на печатни материали за предаване на проектни фази, вкл. информация в цифров вид.
С оглед успешното изпълнение на служебните задължения на лицата, за всяко от изброените работни места (6 бр.) е необходимо закупуването на следното оборудване: Дънна платка - 1 бр.; Процесор - 1 бр.; Памет - 1 бр.; Диск - 1 бр.; Видео карта - 1 бр.; Кутия - 1 бр.; Захранване - 1 бр.; Клавиатура - 1 бр.; Мишка - 1 бр.; Монитор - 1 бр. |
24 750.00
|
24 750.00
|