Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Вярваме в принципите на учене през целия живот и затова една от основните ни стратегически цели е осигуряване на надграждащо и допълнително обучение. Установили сме традиции в осигуряване на обучение на служителите ни, една от които е въвеждащо обучение за новопостъпили колеги от ръководителите на отделите, друга–периодично надграждане на професионалните знания със съвременните софтуерни програми за самолетните и хотелски резервационни системи. С удоволствие се приемат ежегодните изнесени мотивационни обучения. След всяко от тях се обсъждат предложения за бъдещи учебно-тренировъчни теми. По инициатива на екипа организирахме обучение по италиански език и сугестопедично обучение по английски език, които се проведоха в учебния ни център. 
Предлаганите от нас услуги, освен атрактивност изискват добро качество, непрекъснато допълване и перфектна комуникация с партньорите ни, за да може крайният клиент да остане удовлетворен и да ни потърси отново. С настоящото си проектното предложение отговоряме на потребностите на динамично развиващия се туристически сектор. Освен специфична професионална подготовка, която е задължителна за работещите в сектора и която трябва да се обновява и надгражда, все по-необходимо става разширяването на личните компетенции - владеене на повече чужди езици, екипни взаимоотношения, умения за работа с „трудни клиенти”, емоционална интелигентност и други. 
Вярваме, че така ще добави към досегашния си опит нови професионални знания от специалността "Туристическа анимация", която се оказва все по-търсена от клиентите ни. Изучаването на турски и немски език ще допринесе за директен контакт с партньорите ни.
За безпроблемно изпълнение на договора и спазване на принципите за икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност, в съответствие с най-добрите практики, ще сформираме екип, който ще осигури оперативното изпълнение, текущата и финална отчетност, мониторинг, спазване на изискванията за информиране и публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Провеждане на обучение по специалност "Туристическа анимация", код 8120402, III степен на професионална квалификация.: Организиране и провеждане на обучения по специалност "Туристическа анимация", код 8120402, III СПК. Курсът ще бъде структуриран под формата на набор от модули съгласно приложената програма с практически демонстрации и упражнения. За обучението ще разделим екипа на 2 групи, като втората група ще започне след приключване на обучението на първата. Така няма да се наруши работния процес и ще се осигури необходимото време за учене. На всички участници ще се предоставят обучителни материали и пособия. След завършване на професионалното обучение по специалността, служителите ни ще могат да планират и провеждат анимационни програми в туристически обекти, като въвличат, мотивират, участват и подпомагат включването на клиентите ни в тези програми. Всеки успешно положил изпитите за придобиване на специалността ще може да говори на достъпен и разбираем език. С дейността си ще допринася за активно и разнообразно прекарване на свободното време на почиващите. Нашите служители, след надграждане на професионалните си умения със специалността "Аниматорът в туризма", ще могат да извършват допълнително следните дейности в анимацията: - подготвителни: предварителни проучвания за специфичните характеристики на туристите, за техните очаквания и предпочитания за оползотворяване на свободното им време; осигуряване на необходимото оборудване и обзавеждане на анимационния офис; разработване на обща и специализирани анимационни програми, организационни планове, план-сметки и бюджети; извършване на резервации в туристическите обекти за провеждане на екскурзоводска анимация и на различни анимационни прояви извън хотела; ангажиране на външни изпълнители на анимационни програми и събития; осигуряване на необходимите материали, технически средства и аксесоари за провеждане на различни видове анимация; подготовка на залите, сцените, площадките и обектите; изготвяне на информационни и рекламни материали за предлаганите анимационни програми и изяви; - основни: установяване на професионални контакти с туристите; представяне на анимационните програми; рекламиране на анимационните мероприятия и мотивация на туристите за участие в тях; групиране на туристите и включването им в различни анимационни програми и изяви; провеждане на анимационните програми, мероприятия и прояви както на български, така и на чужд език; осигуряване на безопасност на туристите по време на участието им в анимационни мероприятия; изпращане на туристите и проучване на тяхната удовлетвореност от проведената анимационна програма; - заключителни: анализ на резултатите от реализацията на анимационните програми; връщане в изправно състояние на наетите материално-технически средства; привеждане в изправност и съхранение на анимационното оборудване. След успешно приключване на професионалното обучение, служителите ни ще могат да: - организират и контролират спазването на правилата за безопасно провеждане на анимационните мероприятия; - осъществяват ефективна комуникация както с туристите, така и с колегите от туристическите фирми; - работят в екип при разработването и подготовката на анимационната програма, при изпълнението и при отчитането на резултатите; - повишат творческите си умения за разработване на нови анимационни програми; - използват мултимедийни продукти и техника при разработването, изпълнението и отчитането на анимационната програма; - извършват в технологична последователност специфичните дейности по провеждане на туристическа анимация; - познават технологията за провеждане на различни видове анимация в различна среда; - организират и провеждат определен вид туристическа анимация с туристите на открито или закрито; - осигуряват безопасност и сигурност на туристите при провеждане на туристическа анимация; 27 000.00 27 000.00
Дейност 2: Провеждане на обучение по ключова компетентност № 2 "Общуване на чужди езици" - турски език (А1, А2, В1) и немски език (А1, А2, В1): С обученията по ключова компетентност № 2 "Общуване на чужди езици" - турски език (А1, А2, В1) и немски език (А1, А2, В1) ще удовлетворим желанията на служителите на „Атлас Травелс” ЕООД . Четирима работещите в сектор „Самолетни билети” и трима от сектор „Хотелско настаняване” са изявили желания за изучаване на турски език, това е първата група от 7 обучаеми. Четири служители от сектор „Пътувания”, двама от сектор „Администрация” и двама от сектор „Счетоводство” желаят да изучават немски език. Сформират се две групи, в едната група са 7 (седем) човека, а в другата 8 (осем). На всички участници ще се предоставят обучителни материали - учебник, учебна тетрадка и диск с аудиозаписи. След завършване пълния курс (от 300 учебни часа, разпределени в три нива, всяко от по 100 учебни часа), служителите ни ще знаят: Лексика и функционална граматика; Основни видове устно общуване и регистри на езика; Да съставя устни и писмени послания; Използване на помощни материали и техники; Целта на обучението по избраните езици е развиване на всички езикови умения у нашите служители - слушане и четене с цел разбиране, правилно писмено и устно изразяване, комуникация и свободен разговор, лексикална и граматическа подготовка, превод от и на чуждия език. След завършване на ниво А 1, нашите служители ще могат: да разбират познати думи и основни изрази, свързани с тях, семейство и непосредствено обкръжение, когато се говори бавно и ясно; да разбират познати имена, думи и прости изречения; да общуват с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да му помогне в намирането на точните думи; да задават прости въпроси и да отговарят на такива при непосредствена необходимост или позната тематика; да използват прости изрази и изречения, за да описват мястото, където живеят и хората, които познават; да напишат кратък текст за пощенска картичка; да попълват формуляри; След завършване на ниво А 2, нашите служители ще могат да: разбират най-често употребяваните думи и изрази от области, свързани с всекидневието им; разбират същественото от кратки и ясни послания и съобщения; четат елементарни текстове; откриват конкретна информация в обяви, реклами и други; разбират кратки писма; общуват в работни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности; водят кратък разговор; описват накратко ситуации с определен набор от изрази и изречения; След завършване на ниво В 1, служители ни ще могат да: разбират същественото, когато се използва ясен стандартен език по познати теми като работа, свободно време и т.н; разбират основната информация от радио и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно; разбират текстове, съдържащи предимно често употребявана професионална лексика; разбират описания на събития, чувства и желания в кореспонденцията; се справят с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език; участват без предварителна подготовка в разговори на позната тематика от служебен характер или свързани с ежедневието; описват преживявания и събития, своите планове, надежди и цели с прости свързани изречения; на кратко да изразяват и аргументират мнението си; разказват случки и събития, както и да описват своите впечатления; съставят несложен свързан текст на теми, които са им познати; водят кореспонденция, като описват събития и впечатления. 10 500.00 10 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.