Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 225 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Хорайзънс България ООД е създадена през 2005 като дъщерно дружество на Джордан Шепърд , което да покрива нуждите на клиентите за подбор на експертно и средно управленско ниво. През периода до 2015, Horizons се развива бързо на национално ниво и става една от водещите и най-големи агенции за подбор на персонал в България, откривайки офиси в най-големите градове в страната. Компанията инвестира и в нови услуги и бизнеси в областта на човешките ресурси – обучения,  организационно развитие и диагностика, лизинг на персонал,  аутсорсинг. Една от основните цели на дружеството е развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция, за да може фирмата да запази изградения през годините капацитет. Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Фокусът е насочен към интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. В допълнение, целите на проектното предложение съответстват напълно и на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности: Дейност 1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца; Дейност 2. Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, Дейност 3. Дейност за организация и управление на проекта, Дейност 4. Информиране и публичност. Разкриването на
повече нови работни места и продължаването на инвестирането в човешките ресурси са от първостепенно значение през 2015 г. Целите и дейностите на проекта са съобразени с дългосрочните приоритети на Стратегията „Европа 2020” и необходимостта от подобряване на бизнес средата в България.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 7 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 7 лица - Пет безработни лица до 29 г. ; Две безработни и неактивни лица на следните длъжности: - Четири лица ще бъдат назначени на позиция с код 24236004. Експерт, подбор на персонала с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за един човек на месец, което прави общо 33 219,36 лв за 12 м. за всички наетите на тази длъжност. Всеки един от тях ще изпълнява оперативни, проучвателни и анализаторски функции, както и специфичните си задължения по подбора и квалификацията на персонала. - Едно лице на длъжност експерт, обучение и квалификация с код 24246001 с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за месец или 8304,84 лв. за 12 м. То ще бъде обучено да съставя планове и програми, разработва учебно-методическа документация, да подготвя договори с учебни заведения и консултантски фирми за провеждане на фирмени и специализирани обучения, разработва перспективни и текущи планове за подготовката на кадрите и повишаване на квалификацията им. -Едно лице на длъжност офис мениджър с код 33413004. - общо разходи за работодателя 557.67 лв. на месец или 6692,04 лв. за 12 м. Това лице ще отговаря за качеството на организацията на техническото обслужване на дружеството. - Едно лице на позиция търговски представител с код 33223003 с общо разходи за работодателя 557.67 на месец или общо 6692,04 лв. за 12 м. Този служител ще поддържа постоянен контакт с клиентите и ще проучва потенциални. Разходите за всички новонаети по проекта служители възлизат на 54 908,28 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на подбор и наемане на персонал за клиентите на компанията. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта. 54 908.28 32 543.08
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в "Хорайзънс България" ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "Хорайзънс България" ООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на 7 компютъра, към които е предвидено да се закупи и необходимия софтуер за работа т.е. офис пакета, 7 бюра, 7 стола, 7 мобилни телефона, 3 шкафа, както и други офис консумативи необходими за извършване на всекидневната дейност на наетия персонал по проекта. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост в "Хорайзънс България" ООД . Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите лица дейности, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. Проектът създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на основата на повишаване качеството на труда и стимулиране личностната реализация на заетите лица, което е в съответствие с общата цел на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, за конкурентоспособно и устойчиво развитие на фирмата, на основата на качеството на човешкия ресурс. 20 000.00 19 802.00
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 7 540.00 5 040.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 400.00 1 360.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.