Разкриване на нови работни места и наемане на безработни и неактивните лица на пазара на труда: Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на 8 лица от допустимата целева група. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на:
-безработни и неактивните лица на пазара на труда на възраст между 30 и 54 г.-общо 2-ма на длъжности:
2-ма - Организатор обучение като техните основни функции ще са да разработват, изпълняват и оценяват нуждите от обучение и изискванията на лица и организации, да проектират, координират, планират и провеждат програми за обучение и развитие в индивидуална или групова форма, семинари,срещи и конференции;
-безработни и неактивните лица на пазара на труда над 54 годишна възраст - общо 2-ма на длъжности:
1 - Организатор, конференции и събития като неговите основни функции ще са да организира и координира услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения.
1- Административен секретар като неговите основни функции ще са да поддържа комуникация, координация и организация в помощ на директора на ЦПО към ЕТ''АМОС-СПОРТ-СЛАВА ВАСИЛЕВА" и специалисти от офиса и да изготвя кореспонденция, доклади и друга специализирана документация.
-безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. - общо 4-ма на длъжности:
1 - Офис мениджър като неговите основни функции ще са да контролира и координира дейностите на служителите в офиса, да съставя работни графици, подготвя и представя отчети за извършена дейност и други.
3-ма - Организатор, конференции и събития като техните основни функции ще са да организират и координират услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения.
В първия месец на дейността ще се осъществява подбора на лицата от целевата група, чрез активно сътрудничество с ДБТ в гр. София и в други региони на страната, както и с частни структури, в дейността на които са посреднически услуги на пазара на труда. |
51 348.00
|
53 179.19
|
Предоставяне на обучение на наетите по проекта 8 лица, по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” : Провеждане на 1 курс обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” на 8 наети по проекта лица.
За ефективното и пълноценно изпълнение на функциите, влизащи в задълженията на 8-те специалисти, които ще бъдат наети, е необходимо да се проведат обучения.Те ще са в посока на задълбочаване и разширяване на познанията им в областта на информационните и комуникационни технологии. Именно обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност” би дало възможност за развитие на тези познания.
За да се гарантира качеството на учебния процес обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”ще се проведе като:
-Обучението ще е с продължителност от 45 учебни часа, като учебния час ще е по 45 минути;
-Изискванията към хорариума ще са 15 учебни часа - за теория и 30 учебни часа - за практика.
Обучението за ключови компетентности ще завърши с документ /сертификат/, удостоверяващ придобитите знания и умения. |
2 000.00
|
1 875.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Във връзка с разкриването на 8 нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване и обзавеждане за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят:
8 самостоятелни работни места с лаптопи, бюра, ергономични столове, секции за документи, контейнери за документи, мултифункционално устройство и мултимедиен проектор с екран.
Избора на модерни и иновативни съоръжения ще предоставят възможност на заетите да работят с най-актуалното и конкурентно оборудване и обзавеждане. Така те ще придобият знания и умения, които ще повишат тяхната сила на пазара на труда. |
18 000.00
|
18 102.06
|
Организация и управление на проекта: Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипа включва 2 члена-Ръководител и счетоводител.
Ръководителя отговаря за цялостното изпълнение на проекта, съгласно времевия график, заложените цели и индикатори в проектното предложение.
Наблюдава, контролира и взема корективни мерки при необходимост с цел недопускане отклонение от планираните дейности, заложените цели и индикатори за изпълнение;
Отговаря за периодичното изпълнението на проектните дейности, следи за поддържането и съхраняването на архива по проекта.
Разпределя отговорностите и конкретните задачи на членовете на екипа, възлага, наблюдава и контролира изпълнението им;
Поддържа контактите, регулярно информира и съгласува действията по проекта с ръководството на фирмата, с оглед ненарушаване на обичайния работен цикъл и постигане на максимална ефективност в краткосрочен и дългосрочен план;
Представлява екипа по проекта пред ДО, одитиращи и други външни институции, медии и др.
Счетоводителя отговаря за финансовото изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения бюджет;
Участва в организирането и подготовката на договорите за възлагане, наблюдава и контролира тяхното изпълнение за съответствие с договорените количествени и качествени параметри.
Работи по подготовката, извършването, отчитането и доказването на извършените разходи съгласно бюджета на проекта и в съответствие с планираното техническо изпълнение.
Предоставя информация и отчети на Ръководителя на проекта във връзка с извършени разходи по проектните дейности, своевременно информира за потенциални проблеми, трудности и препятствия при съблюдаване планираното разпределение на бюджета.
Подготвя и представя пред ДО искания за междинни и окончателни плащания, ведно с финансови отчети и приложени разходо-оправдателни документи.
Съвместно се осъществяват:
Подготовка на документация и осигуряване на обезпеченост за реализиране на дейностите по проекта.
Техническо и финансово изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения формуляр и бюджет в него.
Избират изпълнители в съответствие с приложимото национално законодателство – ПМС 118/20.05.2014 г. за:
-провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
-доставка на оборудване и обзавеждане необходими за създаването на нови работни места
Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. |
7 000.00
|
6 979.20
|
Дейности по информиране и публичност на проекта : Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 1500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
Подготовка и отпечатване на 50 броя стикери за закупеното оборудване и обзавеждане;
Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др.
Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място. |
1 584.00
|
1 584.00
|