Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Дейността на фирмата е свързана вече повече от 10 години с провеждане на обучения в сферата на професионалното обучение и на обученията , развиващи ключови компетенции. В последните 5 години работихме както със заети в различни сфери на бизнеса лица, така и с търсещи реализация на пазара на труда безработни лица, които искаха да усъвършенстват досегашни или придобият нови познания. В периода 2012 - 2015 г. придобихме сериозен опит и в обученията на публична администрация, като участвахме в такива главно при изпълнението на проекти по ОПАК.
От гореизложеното проличава, че обема на работата във фирмата се увеличи значително. А именно подготовката на голям обем от документация, изискваща висока прецизност, при участията на фирмата в обществени поръчки, а също така и самото организиране и провеждане на семинари, конференции и други форми на обучения.Това ни накара да преосмислим стратегията на фирмата и ни доведе до извода за необходимостта от разкриване на нови работни места и наемането на 8 души-от следните възрастови групи: 
Безработни младежи до 29 г. вкл.. - 4-ма
Безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.-2-ма
Безработни лица на възраст над 54 г. -2-ма
Дейности, които предвиждаме в проектното предложение:
-Разкриване на нови работни места и наемане на безработни и неактивните лица на пазара на труда
-Предоставяне на обучение на наетите по проекта  8 лица, по ключова компетентност 4 - „Дигитална компетентност”
-Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места
-Дейности за организация и управление на проекта и по информиране и публичност
Смятаме, че нашето проектно предложение ще допринесе за постигане и изпълнение на целите на процедурата- BG05M9OP001-1.003 «НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015» , а именно да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разкриване на нови работни места и наемане на безработни и неактивните лица на пазара на труда: Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на 8 лица от допустимата целева група. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на: -безработни и неактивните лица на пазара на труда на възраст между 30 и 54 г.-общо 2-ма на длъжности: 2-ма - Организатор обучение като техните основни функции ще са да разработват, изпълняват и оценяват нуждите от обучение и изискванията на лица и организации, да проектират, координират, планират и провеждат програми за обучение и развитие в индивидуална или групова форма, семинари,срещи и конференции; -безработни и неактивните лица на пазара на труда над 54 годишна възраст - общо 2-ма на длъжности: 1 - Организатор, конференции и събития като неговите основни функции ще са да организира и координира услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения. 1- Административен секретар като неговите основни функции ще са да поддържа комуникация, координация и организация в помощ на директора на ЦПО към ЕТ''АМОС-СПОРТ-СЛАВА ВАСИЛЕВА" и специалисти от офиса и да изготвя кореспонденция, доклади и друга специализирана документация. -безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. - общо 4-ма на длъжности: 1 - Офис мениджър като неговите основни функции ще са да контролира и координира дейностите на служителите в офиса, да съставя работни графици, подготвя и представя отчети за извършена дейност и други. 3-ма - Организатор, конференции и събития като техните основни функции ще са да организират и координират услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения. В първия месец на дейността ще се осъществява подбора на лицата от целевата група, чрез активно сътрудничество с ДБТ в гр. София и в други региони на страната, както и с частни структури, в дейността на които са посреднически услуги на пазара на труда. 51 348.00 53 179.19
Предоставяне на обучение на наетите по проекта 8 лица, по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” : Провеждане на 1 курс обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” на 8 наети по проекта лица. За ефективното и пълноценно изпълнение на функциите, влизащи в задълженията на 8-те специалисти, които ще бъдат наети, е необходимо да се проведат обучения.Те ще са в посока на задълбочаване и разширяване на познанията им в областта на информационните и комуникационни технологии. Именно обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност” би дало възможност за развитие на тези познания. За да се гарантира качеството на учебния процес обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”ще се проведе като: -Обучението ще е с продължителност от 45 учебни часа, като учебния час ще е по 45 минути; -Изискванията към хорариума ще са 15 учебни часа - за теория и 30 учебни часа - за практика. Обучението за ключови компетентности ще завърши с документ /сертификат/, удостоверяващ придобитите знания и умения. 2 000.00 1 875.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Във връзка с разкриването на 8 нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване и обзавеждане за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят: 8 самостоятелни работни места с лаптопи, бюра, ергономични столове, секции за документи, контейнери за документи, мултифункционално устройство и мултимедиен проектор с екран. Избора на модерни и иновативни съоръжения ще предоставят възможност на заетите да работят с най-актуалното и конкурентно оборудване и обзавеждане. Така те ще придобият знания и умения, които ще повишат тяхната сила на пазара на труда. 18 000.00 18 102.06
Организация и управление на проекта: Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипа включва 2 члена-Ръководител и счетоводител. Ръководителя отговаря за цялостното изпълнение на проекта, съгласно времевия график, заложените цели и индикатори в проектното предложение. Наблюдава, контролира и взема корективни мерки при необходимост с цел недопускане отклонение от планираните дейности, заложените цели и индикатори за изпълнение; Отговаря за периодичното изпълнението на проектните дейности, следи за поддържането и съхраняването на архива по проекта. Разпределя отговорностите и конкретните задачи на членовете на екипа, възлага, наблюдава и контролира изпълнението им; Поддържа контактите, регулярно информира и съгласува действията по проекта с ръководството на фирмата, с оглед ненарушаване на обичайния работен цикъл и постигане на максимална ефективност в краткосрочен и дългосрочен план; Представлява екипа по проекта пред ДО, одитиращи и други външни институции, медии и др. Счетоводителя отговаря за финансовото изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения бюджет; Участва в организирането и подготовката на договорите за възлагане, наблюдава и контролира тяхното изпълнение за съответствие с договорените количествени и качествени параметри. Работи по подготовката, извършването, отчитането и доказването на извършените разходи съгласно бюджета на проекта и в съответствие с планираното техническо изпълнение. Предоставя информация и отчети на Ръководителя на проекта във връзка с извършени разходи по проектните дейности, своевременно информира за потенциални проблеми, трудности и препятствия при съблюдаване планираното разпределение на бюджета. Подготвя и представя пред ДО искания за междинни и окончателни плащания, ведно с финансови отчети и приложени разходо-оправдателни документи. Съвместно се осъществяват: Подготовка на документация и осигуряване на обезпеченост за реализиране на дейностите по проекта. Техническо и финансово изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения формуляр и бюджет в него. Избират изпълнители в съответствие с приложимото национално законодателство – ПМС 118/20.05.2014 г. за: -провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” -доставка на оборудване и обзавеждане необходими за създаването на нови работни места Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. 7 000.00 6 979.20
Дейности по информиране и публичност на проекта : Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 1500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; Подготовка и отпечатване на 50 броя стикери за закупеното оборудване и обзавеждане; Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др. Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място. 1 584.00 1 584.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.