Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Нивото на административния капацитет и материално-техническата осигуреност са определящи фактори за качеството на проектите и обезпечаването на високи нива на усвояване на финансови ресурси от структурните инструменти на ЕС. Настоящият проект е насочен към подкрепа на Възложителя и цели подобряване на процесите по управление на дейностите, изпълнявани от НКЖИ и осигуряване на прозрачност на дейностите по подготовка, изпълнение и експлоатация на проектите за железопътна инфраструктура, изградени със средства от Европейските фондове. Организацията на основните процеси на работа с документите ще подпомогне високите изисквания за надеждното използване и управление на информацията. 
В тази връзка са обособени помещения, за които е необходимо да бъде доставено основно и допълнително оборудване.
Директното подпомагане на техническия капацитет на Възложителя може да се постигне чрез оптимизиране на регистрирането, индексирането и съхранението на архива и въвеждането му в електронен формат. Това може да бъде постигнато с изпълнението на следните дейности:
- Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив;
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване;
- Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на допълнително оборудване.
Дата на стартиране на изпълнението на проекта – 01.12.2016 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка на проектa: Дейността включва: Поддейност 1.1: Изготвяне на Анализ и Техническа спецификация за проект „Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове”. Изпълнението на поддейността включва: 1. Анализ за съвместимост на налични помещения (ЦУ на ДП НКЖИ и Централна гара София, административен адрес: бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110 и бул. „Княгиня Мария Луиза“ №102), които могат да бъдат оборудвани за архивохранилища, отговарящи на „Наредба за реда за организирането, обработването, експертизата, съхраняването и използването на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 1.1 Заснемане размерите на съществуващи помещения на ДП НКЖИ и изготвяне на проекти за оборудването им с подходяща стелажна система, с цел максимално използване на съществуващия обем. 1.2 Анализ и експертно становище за товароносимост на конструкциите на помещенията. 1.3 Проектиране за доставка на допълнително оборудване, съгласно „Наредба за организиране, обработване, експертиза, съхраняване и използване на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 2. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за индексация, съхранение и управление на физически архив 2.1 Създаване (проектиране) на цялостно системно решение и доставка на необходимия софтуер заедно с описание на алгоритъма по внедряването му с цел управление на физически архив със следните минимални възможности за стандартизация на подредбата на съществуващи документи: - архивни единици - местоположение - срок на съхранение на документите 3. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за електронен архив. 4. Изготвяне на индикативен бюджет и Технически спецификации за оборудване на архивохранилищата и необходимия софтуер на база на извършения анализ. 4.1 Изчисляване на разходите за доставка и за поддръжка на софтуер. 4.2 Описание на цялостното решение - включително Технически спецификации на устройствата, софтуера и външните услуги. 4.3 Изчисляване на разходите за доставка и сервиз на оборудване на архивохранилищата. 5. Разработване на технология за работа в архивохранилището при предвиждане за оборудване на едно работно място. 6. Изготвяне на доклад с препоръки за избор на оптимално решение – на база извършеното обследване. Поддейност 1.2: Изготвяне, съгласуване и одобрение на формуляр за кандидатстване Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на формуляр за кандидатстване от ДП НКЖИ; - Съгласуване на формуляр за кандитстване с ДАЕУ; - Одобрение на формуляр за кандидатстване от УО на ОПТТИ. Поддейност 1.3: Изготвяне на техническа спецификация и съгласуване с ДАЕУ Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на техническа спецификация от ДП НКЖИ съгласно образец към Приложение 1 на Наредбата за разработване на техническо задание; - Съгласуване на техническа спецификация с ДАЕУ. Поддейност 1.4: Подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители Изпълнението на поддейността включва: Подготовка на Тръжна документация и провеждане на процедура за обществена поръчка за Избор на изпълнител за "Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове" по следните обособени позиции: - Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване - Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване - Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив - Публичност 14 400.00 17 280.00
Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване, обзавеждане и допълнително оборудване : Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване: - подвижни двустранни стелажни системи; - статични едностранни стелажни системи; - статични двустранни стелажни системи. 2. Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване: - Колонен конвенционален климатизатор ; - Влагоуловител; - Станция за отчитане на температура и влажност с възможност за дистанционно отчитане ; - Предавател за метеорологична станция с дисплей; - Пожароизвестителна система; - Противопожарно оборудване; - Пожароустойчиви входни врати; - Сигнално охранителна система за сигурност; - Система за контрол на достъпа; - Система за видео наблюдение; - Система за почиставане на архивни единици; - Система за поверително унищожаване на документи; - Хардуерна система за електронен архив, включваща оборудване за Основен център в гр. София и Отдалечен резервен център в гр. Варна; - Техническо и офис оборудване на работно място, за работа на един архивист (работно бюро, контейнер, работен стол, стол посетителски, помощен шкаф, маса, настолен компютър, монитор, лазерен принтер, документен скенер, ръчен лазерен баркод скенер, копирна машина); - Друго оборудване предназначено за архивохранилище (количка, стълба и работна степенка). 552 450.00 0.00
Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив: Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив, осигуряващ: - Възможност за управление на категории документи чрез мета-данни, определени за всеки един документ, което подпомага тяхното търсене; - Управление на предварително одобрени работни процеси за определени документи; - Автоматично управление на версии и достъп до стари версии на документи; - Силни и ефективни средства за търсене – по име, ключови думи и пълноценно търсене в съдържанието на документа; - Достъп до документите през локалната мрежа на организацията чрез браузър; - Възможност за асоцииране на документи по определен критерий. 2. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за управление на физически архив, поддържащ логическа структура за описание на физическата инфраструктура и осигуряващ модерна технология за идентификация на архивните компоненти. 108 000.00 0.00
Публичност: Изпълнението на дейността включва доставка на материали. 5 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.