„Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА-ПЛЕВЕН““ гр. Плевен по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г.“.: Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г.
Пакетът документи предмет на проектното предложение, респективно настоящата обществена поръчка, включват:
1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея;
2. План за колекция, който да включва и план за размножаване;
3. План за консервационни дейности;
4. План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години);
5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности. |
162 000.00
|
27 000.00
|
Организация и управление на проекта и Изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по организация и управление обхващат всички етапи от общия цикъл за управление на проекта и включват:
Задача 1. Общо администриране и отчитане на проекта
• Разработва и поддържа система за съхранение на документите по проекта съгласно чл. 82 от Регламент (ЕС) 2021/1060;
• Осигурява законосъобразно изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация;
• Осъществява текущо финансово управление и контрол за изпълнение на проекта;
• Следи и отчита паричните потоци;
• Осъществява комуникации с УО на ОПОС по всички аспекти от изпълнението и отчитането на проекта, вкл. чрез ИСУН;
• Осъществява контакт с други органи и институции, които имат отношение към административното изпълнение на проекта;
• Осъществява периодични срещи с възложителя;
• Координира дейностите на външните изпълнители на договори в рамките на проекта и оказва съдействие в случай на необходимост;
• Прави периодично оценка на риска и уведомява своевременно възложителя за всяко обстоятелство, което би могло да доведе до забавено изпълнение или до натрупване на закъснения или до отклонения в качеството;
• Подпомага възложителя при съгласуване и одобряване на промени в ДБФП;
• При поискване от възложителя, оказва съдействие относно изготвяне на технически спецификации за невъзложени поръчки за изпълнение на дейности по проекта;
• Съдейства на възложителя при осъществяване на проверки на място от Управляващия орган, Сертифициращия орган и други контролни и одитни органи и организира
• изпълнението на предписанията, съдържащи се в докладите от проверките.
• Изпълнява и други дейности, необходими за успешното изпълнение и отчитане на проекта.
Задача 2. Наблюдение, контрол и координация на договорите с външни изпълнители
• Екипът по организация и управление на проекта осъществява наблюдение, контрол и координация за цялостното физическо и финансово изпълнение на договорите с външни изпълнители за дейности по проекта, като извършва следните задачи:
• Координира изпълнението на всички договори с външни изпълнители в рамките на проекта;
• Наблюдава и контролира изпълнението на договорните ангажименти на външните изпълнители, вкл. относно законосъобразност, спазване на изискванията на техническите спецификации, срокове, качество;
• Контролира спазването на времевите графици за изпълнение на всички дейности по проекта, вкл. анализ на времевите графици по отделните дейности и влиянието им върху общия график за изпълнение на проекта;
• Осъществява преглед и проверка на всички междинни и окончателни отчети и доклади, които изпълнителите на договори представят на възложителя, и изготвя писмени становища за резултатите от проверките;
• Получава и проверява всички разходооправдателни документи за извършените услуги/доставки от изпълнителите на договорите и изготвя писмени становища за резултатите от извършените проверки;
• Придвижва документацията, свързана с предвидените плащания по договорите на изпълнителите, съгласно вътрешните правила и одитни пътеки на възложителя;
• Изготвя становища по текущи въпроси и казуси във връзка с изпълнение на конкретни договори;
• При необходимост извършва проверки на място на изпълнителните на договори за изпълнение на дейности по проекта и изготвя доклади от проверките
Задачите по мерките за видимост, прозрачност и комуникация се изпълняват съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС) 2021/1060 всеки конкретен бенефициент следва:
- да се публикува на уебсайта , и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза;
- да се включи по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците;
- поставяне на място, видимо за обществеността, на поне един плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен дисплей с информация за операцията, подчертаваща подкрепата от фондовете. |
22 680.00
|
2 835.00
|