Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: "Консултантска услуга за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договор „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе", Прогнозна стойност: 1 744 257.00
Предмет на предвидената процедура: „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли, авторски надзор и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе“, Прогнозна стойност: 54 130 139.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ в пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 17 015.90
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 5. Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 868.76
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, пощенски пликове, настолно офис оборудване, компютърни аксесоари и други) за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ - в пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 109 263.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 5 „Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, компютърни аксесоари и други) за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 260.90

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.