Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка на платна за защитни системи за изкопи по приложена спецификация", Прогнозна стойност: 69 475.00
  • Обособена позиция 1: "Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка на платна за защитни системи за изкопи по приложена спецификация"
    Изпълнител: СТЕНОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 135.00
Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез закупуване на ЛПС и специално работно облекло по приложена спецификация", Прогнозна стойност: 79 672.88
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез закупуване на ЛПС и специално работно облекло по приложена спецификация
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 264.68
Предмет на предвидената процедура: "Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието", Прогнозна стойност: 32 000.00
  • Обособена позиция 1: "Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието"
    Изпълнител: МЕДИКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка и монтаж на мобилна аспирация с дебит не по-малко от 1000 м3/h при смукателя“, Прогнозна стойност: 13 338.76
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка и монтаж на мобилна аспирация с дебит не по-малко от 1000 м3/h при смукателя“
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ - БРД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 300.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка на колективни предпазни средства, осигуряващи електробезопасност, по приложена спецификация“, Прогнозна стойност: 25 466.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Стенли - 03" ЕООД чрез доставка на колективни предпазни средства, осигуряващи електробезопасност, по приложена спецификация“
    Изпълнител: КОНТРАГЕНТ 35 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 210.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на 2 броя фургони/контейнери с изолация, климатизирани и с електрогенератори, с предназначение: 1 бр. за отдих, 1 бр. за хранене, с размери 240х600х250 см Ш/Д/В по приложена спецификация в рамките на проект BG05M9OP001-1.008-1790- С01 „Добри и безопасни условия на труд в “СТЕНЛИ 03” ЕООД“, като част от изпълнението на Дейност 7 „Осигуряване на социални придобивки за работещите с закупуване на оборудване за места за отдих, хранене и почивка в предприятието, и спортни съоръжения", Прогнозна стойност: 19 980.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 броя фургони/контейнери с изолация, климатизирани и с електрогенератори, с предназначение: 1 бр. за отдих, 1 бр. за хранене, с размери 240х600х250 см Ш/Д/В по приложена спецификация в рамките на проект BG05M9OP001-1.008-1790- С01 „Добри и безопасни условия на труд в “СТЕНЛИ 03” ЕООД“, като част от изпълнението на Дейност 7 „Осигуряване на социални придобивки за работещите с закупуване на оборудване за места за отдих, хранене и почивка в предприятието, и спортни съоръжения"
    Изпълнител: БАЛКАН КОНТЕЙНЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 980.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за помещение за хранене, помещение за краткотраен отдих и помещение за спорт в Производствено-ремонтна база и офис, по приложена спецификация" в рамките на проект BG05M9OP001-1.008-1790- С01 „Добри и безопасни условия на труд в “СТЕНЛИ 03” ЕООД“, като част от изпълнението на Дейност 7 „Осигуряване на социални придобивки за работещите с закупуване на оборудване за места за отдих, хранене и почивка в предприятието, и спортни съоръжения", Прогнозна стойност: 25 310.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за помещение за хранене, помещение за краткотраен отдих и помещение за спорт в Производствено-ремонтна база и офис, по приложена спецификация" в рамките на проект BG05M9OP001-1.008-1790- С01 „Добри и безопасни условия на труд в “СТЕНЛИ 03” ЕООД“, като част от изпълнението на Дейност 7 „Осигуряване на социални придобивки за работещите с закупуване на оборудване за места за отдих, хранене и почивка в предприятието, и спортни съоръжения"
    Изпълнител: МИКРОТЕХ - РОСЕН ГЕОРГИЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 285.00
Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителни и монтажни работи в рамките на проект BG05M9OP001-1.008-1790- С01 „Добри и безопасни условия на труд в “СТЕНЛИ 03” ЕООД“, като част от изпълнението на Дейтост 4 - Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравен статус на работниците и служителите, поддейност 3.1.1. „Модернизация на съществуващите обекти, свързана с подобряване условията на труд“ и Дейност 7 - Осигуряване на социални придобивки за работещите с закупуване на оборудване за места за отдих, хранене и почивка в предприятието, и спортни съоръжения, по 4 (четири) обособени позиции, Прогнозна стойност: 60 867.73
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на окачен таван от гипсокартон с изолация от минерална вата с площ 282,06 м² в три действащи работилници
    Изпълнител: В и В ПЛАСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 943.92
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на окачен таван от гипсокартон с изолация от минерална вата с площ 26,84 м² в помещение за спорт и помещение за хранене в Производствено- ремонтна база и полагане латекс по стени и таван с площ 206,65 м² в Производствено- ремонтна база и Офис
    Изпълнител: В и В ПЛАСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 265.14
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Подмяна на метална дограма с РVС дограма със стъклопакет КА стъкло с площ 391,20 м² в три действащи работилници и хале в Производствено- ремонтна база
    Изпълнител: В и В ПЛАСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 975.95
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Подмяна на метална дограма с РVС 6 камерна, 32 мм стъклопакет КА стъкло с площ 7,98 м² в помещение за спорт и помещение за хранене в Производствено- ремонтна база
    Изпълнител: В и В ПЛАСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 237.67

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.