Дигитален печат ЕООД е с основен предмет на дейност ремонт на машини и оборудване и фирмата извършва поддръжка , ремонт, сервизиране на копирни машини , факс апарати , мултифункционални устройства .При осъществяване на основната си икономическа дейност предприятието е изправено пред редица трудности, обусловени основно от липсата на съвременно технологично оборудване.
Проектното предложение е насочено към повишаване ефективността на производствените процеси в Дигитален печат ООД и постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи и оптимизиране на производствената верига на компанията.
Целта ще се постигне с придобиване на нови технологии : CRM система, Автоматизиран захранващ блок- 1 бр. , Автоматизирана работна станция за черно бели машини и Автоматизирана работна станция за цветни машини и -1 бр. с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет на фирмата. .
В резултат на изпълнението на проекта ще се осигурят технологични условия за растеж и развитие на предприятието , увеличаване капацитета на компанията за извършване на качествени ремонтни дейности в съответствие с нуждите на клиентите, което ще доведе до цялостно подобряване на конкурентните предимства. Ще се осигури цифровизация на производствените процеси и разширяване на производствения капацитет на Дигитален печат ЕООД .
Допълнително, инвестициите по процедурата са съобразени с изискванията на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ върху околната среда съгласно Регламента за Механизма за възстановяване и устойчивост, не водят до значителни вреди за шестте екологични цели и ще допринасят за екологичния преход на страната. Предложенията за изпълнение на инвестиции са в съответствие и с принципите на равнопоставеност на жените и мъжете и осигуряване на равни възможности за всички.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет : Дейността ще бъде изпълнена с придобиване на нова технология ДНА актив : CRM система и ще доведе кумулативно до :
- Цифровизацията на производствените процеси по следния начин:
В момента в Дигитален печат няма възможност да осъществява своите търговски отношения с клиентите посредством автоматизирана информационно комуникационна технология, което многократно би скъсило времето за осъществяване на договорните отношения . Това поражда често преправяне на документи, продължителни разговори и забавяне на ремонтните дейности , закъснение със срокове за сервизиране на машините и обслужване с консумативи. Със внедряването на софтуерната платформа и нейните функционални възможности за автоматично издаване на електронни документи към клиентите ни , изпращане на автоматични съобщения SMS или e-mail за напомняне на клиента да въведе стойностите на брояча за цветно / черно бяло копие на всяка една от присвоените му машини, което е свързано с навременно сервизиране , информация за пълна история на данни за клиента , справки по присвоени устройства ( копирни , печатащи машини и др. ) ще се внесе нов ползотворен начин на осъществяване на търговски сделки и ще се постигне висока ефективност , чрез ИКТ система на организиране на взаимоотношенията с клиентите. При сервизни посещения чрез функционалността за достъпност през мобилни устройства и справка за клиентска информация, текущи броячи, история на въвеждането на броячи, коментари към устройство. техника ще се вижда цялата история на машината ( ремонти, вложени резервни чати, подменяни консумативи и т.н.. ) и ще се управлява цифрово отношенията с клиентите.
- Разширяване капацитета за производство по следния начин:
Внедряването на софтуера ще осигури възможност да се постигне ново автоматизирано ниво на управление на бизнес отношенията с клиентите и ще осигури и богат набор от иновативни инструменти по реализиране на продажбите, ремонтните дейности и управление на взаимоотношенията с клиентите. С въвеждането на системата ще въведат нови за нас комуникационни канали за осъществяване на целенасочени пазарни действия към клиентите. Системата ще улесни, автоматизира и елиминира човешкия фактор и съответно това ще подобри не само качеството на предлаганата услуга, но и ще оптимизира целия поток от информация, който в момента се събира по телефона от клиента. Ще се постигне също така намаляване на сроковете за въвеждане и обработка на данни и документи, наличност на информация в реално време за всеки клиент и машините за които абонаментно обслужване, подобряване на аналитичността и автоматично генериране на специализирани справки за клиент и вид машини присвоени машини , по-добро сервизиране чрез пълнота за информацията за клиента и изпращането на напомнящи съобщения . В етапите от идентифициране на нуждите на клиента , през подаване на оферта , извършване на услугата и проследяване на договорите с клиенти са ангажирани различни служители ( счетоводство, управител, техници инсталатори ), което забавя процеса по обслужване и отчетността на извършените плащания ,което често води да натрупване на междуфирмени задължения към нас. Голяма част от ремонтите се изпълняват на място при клиента и липсата на единна информация затруднява обслужването на мултифункционалните устройства . Със CRM системата на база систематизиран обем от информация ще се осъществи дигитална трансформация на управление на търговската дейност на фирмата . Със създаването на единна информационна среда с всички обвързани с процеса на продажби ще се внесе коренна промяна в процеса на обслужване на клиентите , което ще доведе до висока удовлетвореност сред клиентите и повишаване на приходите от продажби.. Със системата ще се осигури компанията ще разшири капацитета си, като ще може да предоставя услуги по ремонтните дейности при оптимално използване на ресурсите , по-високо качество и капацитет за повишен обем от поръчки.
34 000.00
34 000.00
Дейност Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет: Дейността ще бъде изпълнена с придобиване на нова технология ДМА активи : Автоматизиран захранващ блок-1 бр., Автоматизирана работна станция за черно бели машини-1 бр. и Автоматизирана работна станция за цветни машини и -1 бр. .
Автоматизиран захранващ блок-1 бр. ще доведе кумулативно до
-Цифровизация по следния начин : С актива ще се извърши цифровизация на процеса по извършване на точни диагностики и подмяна на главни платки на място при клиента. Към момента не разполагаме с устройство , което да захранва машините при сервизирането им и ремонта в независима среда. Техническите възможности за добавяне, изтриване или промяна на режимите и профилите за захранване чрез USB порт, възможността за импортиране на предварително зададени конфигурационни файлове, адаптирани към различните задачи., наличие на функция за изтегляне историята на зареждането и данните на USB флашка ще цифровизира процеса за осигуряване на захранване при сервизиране и ремонт . Възможността да се свържат допълнителни модули (принтер, четец на баркод и т.н.) чрез специалното SMC гнездо (Smart Module Connector) осигуряват допълнителни възможности за обмен на данни с ИКТ и цифровизация на процеса по диагностика и ремонтиране.
- Разширяване капацитета за производство:
Със Захранващия блок ще се оптимизира процеса по диагностика и ремонтиране и ще се осигури висока ресурсна ефективност –човешки ресурси, гориво , финансови. Често големите машини ( над 100 кг ) се транспортират при нас на място в ремонтната база или се купуват нови платки за подмяна . С уреда ще се съкрати времето в тази фаза на предоставяне на услугите и съответно и срока за извършване на ремонтните дейности. Със своето малко тегло – 5 кг., възможност да поддържа перфектно стабилизирано напрежение по време на диагностичния и ремонтен процес., автоматичен старт , широк диапазон на честота 50 - 60 Hz ще осигури високопроизводителен цикъл , с постоянни величини на зареждане на ремонтираните машини, което ще автоматизира операциите и ще направят услугите по диагностика и ремонт по-ефективни , изпълнявани при по-къси срокове и софтуерно обновяване на повредени машини и главни платки от сервизните техници в базите на клиентите ни .
Автоматизираната Ремонтна Станция за черно бели машини- 1 бр. и с Автоматизираната Ремонтна Станция за цветни машини -1 бр. всеки един актив ще доведе до:
-Цифровизация по следния начин : ще се цифровизира процеса на почистване ,пълнене на съответните модули с девелопер ( компонент нужен за принтиране и копиране ) както и презареждането на основните консумативи – така наречените тонер касети извършван във фирмата ( съответно черно бели и цветни машини ) . Цифровият микропроцесор наличен и при двете автоматични машини определя степента на замърсявания и автоматично регулира степента на турбините , което прави процесите и операциите по-бързи и по-ефективни и контролирани с ИКТ технология
- Разширяване капацитета за производство: При ремонти и профилактики на копирни машини има много остатъчен тонер по корпусите на електрониката, захранванията и автоматиката и съответно 80% от дефектите са заради ненавременни или некачествени профилактични почиствания .С двата актива конвенционалните почиствания извършени до този момент ще се елиминират и ще се автоматизират процесите по почистване и зареждане на машините ( черно бели и цветни ). Когато сервизираните от нас машини се разглобят и поставят в работната станция автоматично се включва агрегат за почистване със сгъстен въздух и така се достига до всички компоненти .Ще се постигне по-точно и прецизно улавяне на праха от остатъчния тонер в диагностицираните черно бели и съответно цветни машини , което съответно затормозява електрониката и механиката и те дефектират. Ще се осигури бързина и високо качество на процеса , достъп до по-скритите компоненти на машините ,комфорт на работа на сервизните техници , което ще доведе до по-високо качество на услугите по ремонт и повишен капацитет.
58 800.00
58 600.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN