Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост.
Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали.
Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата.
Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение:
А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи;
Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори: Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост.
Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали.
Медийните кампании, които ще бъдат осъществени, са два вида - на национално и на регионално равнище. Регионалните кампании ще бъдат направени в регионите, в които има проекти на Оперативната програма, а националните – в цялата страна, чрез сключване на договори със съответния тип оператори.
След провеждане на утвърдена с Решение №02: 16-241/04.11.2014 г. на Министерски съвет Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори в съответствие с чл. 4, т.2 от Закона за обществените поръчки (получена в УО на ОПТ с писмо вх. №03-00-477/04.07.2016 г.), в зависимост от конкретните цели на медийната кампания и целевата аудитория, ще бъде възложено и излъчването на съответните медийни продукти - клипове, рубрики, репортажи и т.н.
Следвайки съгласуваната и приета от УО на ОПТТИ 2014-2020 г. с Изх. писмо №03-00-477/14.07.2016 г. „Методология за разпределение на финансовия ресурс за информация и комуникация на оперативните програми и финансовите инструменти, съ-финансирани чрез ЕСИФ“ дирекция „Координация на програми и проекти“, в качеството си на Управляващ орган на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014–2020, ще изпрати писма-покана до радио и телевизионни оператори с искане за оферта, която да съдържа следните елементи:
• Техническа оферта
• Примерен медиен план
• Актуална тарифа
След получаване на офертите, ще бъде извършено класирането им и ресурсът, предвиден за всяка една от медийните кампании, ще бъде разпределен съгласно получените по методология точки.
867 466.41
937 714.64
Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания: Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата.
Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение:
А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи;
Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н.
28 994.00
34 792.80
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN