Организация и управление: С оглед ефективно и качествено изпълнение на дейностите по настоящия проект в съответствие с българското законодателство и изискванията по процедурата, Община Тутракан предвижда назначаването на екип за управление на проекта, който ще упражнява непрекъснат мониторинг и контрол върху цялостното изпълнение на проекта. За членове на екипа ще бъдат подбрани експерти с необходимия опит, квалификации и личностни умения, съобразно спецификата на проекта, които да формират работещ екип, отговорен за цялостното изпълнение на проекта.За да гарантира качествено изпълнение на дейностите, проектът предвижда упражняване на непрекъснат вътрешен мониторинг и контрол, който включва: редовни срещи, посещения на място, наблюдение и отчитане на постигнатите резултати чрез:
• изготвяне на отчети и протоколи, отразяващи напредъка на проекта
• периодични срещи на членове на екипа с представители на фирмите изпълнители
• наблюдения на строителните работи от страна на проектния екип
• наблюдение и контрол на финансовото изпълнение на проекта
• редовни срещи на проектния екип и обсъждане на текущото и предстоящото изпълнение на проектни дейности (актуализиране на програмата за реализиране на проекта)
• периодични доклади за напредъка на проекта – технически и финансови, до Управляващия орган на ОПРР
Като част от дейностите по вътрешен мониторинг и контрол, проектът предвижда провеждане на регулярни срещи на проектния екип, по време на които ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проекта, ще бъде обсъждан напредъка на проекта, текущи въпроси и евентуални затруднения и ще бъдат вземани навременни мерки за решаването им.
След изпълнението на проекта, в рамките на установения срок, екипът на проекта ще изготви технически и финансов финален отчет, съгласно изискванията за отчитане на проекти по ОПРР.
Предвидените членове на екипа за управление на проекта са както следва:
1. Ръководител на проекта
2. Координатор на проекта
3. Счетоводител на проекта
4. Експерт СМР
5. Юрист
Членовете на екипа ще са служители на бенефициента и със същите ще бъдат сключени доп.споразумения/втори трудов договор при същия работодател/Гр.договори и/или друга правна форма.Задълженията на членовете на екипа ще бъдат разписани в Дл.характеристики/Задания за експертна работа.
Проектът предвижда провеждане на текущи срещи по време на изпълнението на проекта – минимум 1 на всеки 3 месеца и изготвяне на протоколи, които ще документира разискваните казуси и ще бъде използван като инструмент за проследяване на напредъка на проекта.
След приключване на дейностите екипът за управление на проекта ще изготви окончателен доклад и окончателно искане за плащане. |
23 417.00
|
19 912.16
|
Изготвяне на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители и провеждане на обществени поръчки: Ще се изготвят следните документации за обществени поръчки за избор на изпълнител:
1. Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор
2. Оценка на съответствието на проектите
3. Строителен надзор
4. Публичност и визуализация
5. Одит на проекта
Изготвянето на документации за обществена поръчка за избор на изпълнители, която за целите на настоящата процедура ще се извършва от екипа за управление на проекта през първите три месеца от изпълнението му. Екипът по изпълнение на проекта ще спази изискването съгласно насоките за кандидатстване и в срок до три месеца след влизане в сила на договора за БФП ще се обявят всички процедури за избор на изпълнител. Дейността приключва след провеждане на всички процедури по ЗОП и подписването на договори като договорите с изпълнителите по проекта ще бъдат сключени в срок до 12 месеца от влизане в сила на договора за БФП. |
0.00
|
0.00
|
Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане на инженеринг. Ще се изработят работни проекти за отделните обекти и ще се издадат Разрешения за строеж. Изпълнението предвижда реализирането на енергоспестяващи мерки и съпътстващи строително-ремонтни дейности. Посочените енергоспестяващи мерки в енергийното обследване и в техническото обследване задължително ще бъдат включени в работните проекти за обектите, а именно:
1. За жил.сграда на ул."Вела Пискова" №3а:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки");
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
2. За жил. сграда на ул."Гео Милев 35, бл."Чайка 1" и бл."Чайка 2":
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки");
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
Изпълнението на настоящата дейност ще бъде след проведена обществена поръчка по ЗОП. Входящите технически данни необходими за проектирането ще бъдат предоставени от екипа на проекта. Изготвените работни проекти ще бъдат съгласувани от всички заинтересовани страни преди да бъде издадено разрешението за строеж. Авторският надзор ще бъде неразделна част от договора с Изпълнителя на инженеринга. Инвеститорският контрол от страна на Община Тутракан ще се осъществява от екипа на проекта и ще бъде в комуникация с Изпълнителя за съгласуване на предлаганите проектни решения за вида ЕСМ и начина на изпълняваните СМР. |
1 020 363.00
|
1 207 532.00
|
Изготвяне на Оценка за съответствие: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане за изготвяне на Оценка на съответствието на проектите за жилищни блокове "Чайка 1" и "Чайка 2", жилищна сграда на ул.Гео Милев" №35 и жилищна сграда на ул."В.Пискова" №3а.
Изготвянето на Оценката на съответствие ще е съобразена с изискванията на ЗУТ. |
10 204.00
|
6 931.20
|
Извършване на Строителен надзор: Дейността стартира с подписване на договора за изпълнение за извършване на строителен надзор. По време на строителните дейности ще бъде изпълняван независим строителен надзор съгласно договор за изпълнение на услугата. Консултантите, упражняващи строителния надзор, ще съблюдават за законосъобразната страна на изпълнение на строителните дейности и ще изпълняват контрол по отношение на:
- Законосъобразно започване на строежа;
- Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти;
- Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството;
- Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа;
- Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопастност;
- Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- Правилно изпълнение на строително.монтажни работи;
- Годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
След приключване на строително-монтажните работи и след издаване на писмени становища от специализираните контролни органи по законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация, консултантът следва да изготви окончателен доклад съгласно нормативната уредба. |
40 814.00
|
22 183.84
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: Община Тутракан в тясно сътрудничество с фирмата, упражняваща строителен надзор, ще предприеме всички необходими мерки в съответствие с действащата нормативна уредба във връзка с въвеждането на обекта в експлоатация, а именно: съгласуване с РЗИ, РИОКОЗ, експлоатационните дружества "ЕНЕРГО-ПРО", "ВиК", "ВИВАКОМ". Ще бъдат извършени необходимите изпитвания и измервания от специализирани фирми.
След представяне на доклада от независимия строителен надзор съгласно нормативната уредба ще се издада разрешения за ползване на обектите/удостоверения за въвеждане в експлоатация. |
20 408.00
|
0.00
|
Публичност и визуализация на проекта: Публичността на проекта ще бъде осъществена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и регламент Регламент 1303/2013 на ЕК. По проекта се предвиждат организирането и провеждането на:
- Публикуване на подробна информация за одобрение за финансиране проект на сайта на Община Тутракан (до два дни след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ);
- Пресконференция - в началото на проекта – за стартиране на проекта;
- Пресконференция - в края на проекта за оповестяване на резултатите от реализацията на проекта;
- Официални церемонии - първата ще е за ефективен старт на проекта "Първа копка" и втора - за откриване на реновираните обекти;
- Билборд по време на строителството и Постоянна обяснителна табела за всеки обект - жилищни блокове "Чайка 1" и "Чайка 2", жилищна сграда на ул.Гео Милев" №35 и жилищна сграда на ул."В.Пискова" №3а - 4 броя с размер 50х70см, поставена не по-късно от 3 месеца след като приключи проекта на видима фасада;
- Публикации – до 5 съобщения в регионална печатна медия, на сайта на общината за анонсиране на предстоящи събития (пресконференции, официални церемонии)
- Прессъобщения - до 5, изготвят се след приключване на събитията и се публикуватв регионална печатна медия и на сайта на Община Тутракан;
- Банер, който да се използва при провеждане на публични събития - 1бр.
- Промоционални информационни материали /папки, тефтери, химикали, чанта,чадър, фланелка/ - 100 комплекта При провеждане на всяко публично събитие предварително ще се уведомява Управляващия орган за датата на провеждането на събитието.
Дейността ще стартира след подписване на договор за обществена поръчка. Последователността на изпълнение на договора ще бъде съобразена с план на дейностите по проекта. Условията, на които трябва да отговаря всеки продукт, ще бъдат описани в техническо задание, съобразено с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. |
11 503.00
|
13 704.00
|
Извършване на одит на проекта: За да се потвърди целесъобразното и законово разходване на средствата по проекта и в съответствие с изискванията за кандидатстване Община Тутракан ще избере консултант за верифициране на разходите по проекта и изготвяне на одитен доклад.
Договорът с изпълнител за извършване на одит по проекта ще бъде подписан след провеждане на обществена поръчка съгласно ЗОП. Реалното изпълнение на дейността ще се осъществява в края на изпълнение на проекта при изготвяне на Окончателно плащане по проекта. |
11 700.00
|
2 160.00
|