Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

Калинови консулт ООД работи при затворен цикъл, включващ проектиране, изработка, монтаж и сервизно обслужване на вентилационно–климатични инсталации. Дружеството изработва по–голямата част от елементите влагани в производството.Изработват се и продукти по индивидуални проекти на клиентите за хранително-вкусовата промишленост, сушилна техника, машини за маслодобивната промишленост, съоръжения за производство на етерични масла и др.Дружеството е добре позиционирано на националния пазар, но изпитва трудности при реализацията на продукцията си за износ предвид по-високите изисквания на клиентите по отношение на прецизност и качество на крайните изделия.Естествения тренд на развитие е към производството на по-качествени, прецизни и ефективни инсталации и машини, което изисква влагането на все по-сложни и прецизни детайли и извършването на фина настройка. Към момента дружеството разполага с разнообразно оборудване, но понякога е невъзможно изработването на детайли с определени параметри или постигането на необходимата прецизност. Закупуването на предвидените машини е необходимо, както за техническото осигуряване на настоящото производство, така и за увеличаване на производствената гама, качеството на крайните изделия, оптимизация на производството и повишаване на конкурентоспособността. Изпълнението на настоящия проект представлява систематичен подход за подобряване на производствения капацитет и повишаване на експортния потенциал на Калинови консулт ООД. Предвидено е закупуването на Автоматична лазерна портална машина за разкрой на метални листа, Хидравлична триролкова огъваща машина, Измервателен уред за баланс и Лицензиран софтуер за инженерно проектиране. Предвидените за закупуване ДМА и ДНА ще допринесат за:
-подобряване на производствените процеси;
-добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги;
-разнообразяване на асортимента от продукти и услуги;
-подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси в „Калинови консулт” ООД (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листа, Хидравлична триролкова огъваща машина, Измервателен уред за баланс и Лицензиран софтуер за инженерно проектиране): Подобряването на производствените процеси се изразява в повишаване на капацитета, намаляване на енергоемкостта, съкращаване на времето за пренастройка на машините, редуциране на процента на бракувани изделия и довършителни операции. Предвидено е закупуването и въвеждането в експлоатация на Автоматична лазерна машина, Хидравлична триролкова огъваща машина, Измервателен уред за баланс и Лицензиран софтуер за инженерно проектиране. Автоматичната лазерна машина се използва за прецизно и качествено разкрояване на метални листа. Необходимостта от закупуването и е продиктувана от обстоятелството, че към настоящия момент дружеството не може да реже детайли по-тънки от 1,5мм, а те се използват масово при вентилационната техника и машиностроенето. Използваното понастоящем оборудване реже некачествено метали с тънки дебелини (назъбва краищата или разкроява неточно), което налага ръчното извършване на довършителни операции като по този начин се увеличава времето за производство и вероятността даден детайл да бъде бракуван. Освен това с новата машина ще могат да се разкрояват по-големи детайли с размери до размерите на работния плот на машината. Спестява се времето за подготвителни операции за обработка на единични детайли поне с 50% и се ограничава използването на външни изпълнители при операциите за разкрой. Хидравличната триролкова огъваща машина се използва за огъване на профили, които се влагат в производството на пневмотранспорти, материалопроводи, въздуховоди и др. Понастоящем дружеството не разполага с подобна машина и детайлите се изработват от подизпълнители. Със закупуването на машината ще се избегне допълнителното време за производство, свързано с кооперирането на изработката с външни изпълнители. Измервателния уред за баланс се използва за статичен и динамичен баланс на въртящи се детайли, включително на място в процеса на инсталация при клиента. Дружеството не разполага с подобна машина, което води до производство на крайни изделия с по-ниско качество – с по-високи вибрации, нива на шум и др. В някой случай (тъй като не е извършен динамичен баланс) в следствие от обичайната експлоатация на машината се късат рами или други детайли, което увеличава разходите по гаранционна поддръжка. Софтуерът е предназначен за инженерно проектиране на сградни инсталации и строителни конструкции, като съчетава възможностите на строително-информационния модел с инструментите за проектиране, симулация, визуализация и създаване на прецизна документация. Подпомага процеса на проектиране и комуникация по-ефективно, с по-голяма оперативна съвместимост и по-мощни работни потоци. Позволява да се използват данни от съществуващите ситуация и обекти в проекта. Включена е и опция за улавяне и интергиране на 3D данни от лазерни скенери и снимки директно в процеса на проектиране. Придобиването на лиценза за софтуер е необходимо за изпълнението на дейностите по проекта, тъй като оползотворява високите функционални характеристики и капацитет на предвидените за закупуване ДМА. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: -Избор на изпълнител/и (разработване и предварителен контрол на документация за процедура „избор с публична покана“, обявяване, получаване на оферти, оценка, предварителен контрол) – ще бъде изпълнено от 1ви до 5ти месец от изпълнението на проекта; -Избор на изпълнител, сключване на договор и изпълнение на услугата по поръчка „избор без провеждане на процедура” за ДНА – ще бъде изпълнено от 1ви до 5ти месец от изпълнението на проекта; -Сключване на договор (получаване на документи от класирания на първо място кандидат, предварителен контрол, сключване на договор/и) - ще бъде изпълнено през 6ти месец от изпълнението на проекта; -Доставка на машините и подписване на приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено от 7ми до 11ти месец от изпълнението на проекта; -Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено през 12ти месец от изпълнението на проекта. 706 000.00 597 500.00
Дейност за добавяне на нови характеристики и подобряване на произвежданите продукти и предоставяните услуги от „Калинови консулт” ООД (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листа и Измервателен уред за баланс): Естествения тренд на развитие на фирмата е към производството на по-качествени, прецизни и ефективни инсталации и машини, което изисква влагането на все по-сложни и прецизни детайли и извършването на фина настройка. С цел добавяне на нови характеристики и подобряване на произвежданите продукти и предоставяните услуги в рамките на проекта е предвидено закупуването и въвеждането в експлоатация на Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листове и Измервателен уред за баланс. Освен, че оптимизира производствения процес, Автоматичната лазерна портална машина за разкрояване на метални листове ще позволи добавянето на нови характеристики на произвежданите крайни изделия, посредством разширяването на диапазона на материали, които могат да се обработват по видове (може да реже стомана – конструкционна и неръждаема също и алуминий), което ще доведе до подобряване на характеристиките на произвеждани от дружеството продукти. Останалите видове лазери не могат да режат или разкрояват цветни метали. Понастоящем дружеството не разполага с подобна машина и съответно не разполага с възможността за разкрой и влагане на легирани и/или цветни метали в произвежданите съоръжения и машини, които съответно да подобрят характеристиките им. Измервателния уред за баланс се използва за статичен и динамичен баланс на въртящи се детайли, включително на място в процеса на инсталация при клиента. Към настоящия момент дружеството има възможност да балансира произведените машини (напр. машини за лющене на слънчогледово семе, работни колела за вентилатори или други въртящи се детайли) единствено статично. Със закупуването на предвидения по проекта уред, дружеството ще може да балансира детайли и/или групи от изделия и динамично, което ще доведе до производството на по-качествени машини, с по-малко вибрации и шум и съответно с по-малка вероятност от механична повреда. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - Избор на изпълнител/и (разработване и предварителен контрол на документация за процедура „избор с публична покана“, обявяване, получаване на оферти, оценка, предварителен контрол) – ще бъде изпълнено от 1 ви до 5 ти месец от изпълнението на проекта; - Сключване на договор (получаване на документи от класирания на първо място кандидат, предварителен контрол, сключване на договор/и) - ще бъде изпълнено през 6 ти месец от изпълнението на проекта; - Доставка на машините и подписване на приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено от 7 ми до 11 ти месец от изпълнението на проекта; - Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено през 12 ти месец от изпълнението на проекта. 0.00 58 500.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от произвеждани продукти и предоставяни услуги от „Калинови консулт” ООД (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Хидравлична триролкова огъваща машина и Измервателен уред за баланс): Предвидените за закупуване в рамките на проекта Хидравлична триролкова огъваща машина и Измервателен уред за баланс, също така ще допринесат за разнообразяване на асортимента от произвеждани от „Калинови консулт” ООД продукти и предоставяни услуги. Инструменталната екипировка е в основата на индустриалното производство. Развитието на „Калинови консулт” ООД зависи от успеха при разработката и внедряването на все по-сложни машини и съоръжения. Индивидуалността на съоръженията (в зависимост от изискванията на всеки различен клиент) изисква изработването на все по-сложни и прецизни детайли, които дружеството не винаги е в състояние да произведе самостоятелно. Закупуването на модерно, високоефективно оборудване е необходимо, както за техническото осигуряване на настоящото производство, така и за увеличаване на производствената номенклатура и качеството на крайните изделия, гъвкавост и оптимизация на производството и повишаване на конкурентоспособността. При въвеждане в експлоатация на предвидената за закупуване Хидравлична триролкова огъваща машина, дружеството ще е в състояние да огъва нов тип детайли – фланци, които се влагат в производството на пневмотранспорти, материалопроводи, въздуховоди и др. Освен това с тази машина дружеството ще е в състояние да произвежда елементи за строителството като парапети, огради и др., които по настоящем не произвежда. При въвеждане в експлоатация на предвидената за закупуване Баланс машина „Калинови консулт” ООД ще е в състояние да произвежда нов за дружеството продукт – работни колела за вентилатори (импелери), които по настоящем не се произвеждат поради невъзможността за динамичното им балансиране. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - Избор на изпълнител/и (разработване и предварителен контрол на документация за процедура „избор с публична покана“, обявяване, получаване на оферти, оценка, предварителен контрол) – ще бъде изпълнено от 1 ви до 5 ти месец от изпълнението на проекта; - Сключване на договор (получаване на документи от класирания на първо място кандидат, предварителен контрол, сключване на договор/и) - ще бъде изпълнено през 6 ти месец от изпълнението на проекта; - Доставка на машините и подписване на приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено от 7 ми до 11 ти месец от изпълнението на проекта; - Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено през 12 ти месец от изпълнението на проекта. 0.00 19 800.00
Дейност за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес в „Калинови консулт” ООД (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листове, Измервателен уред за баланс и Лицензиран софтуер за инженерно проектиране): С цел подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес в рамките на настоящото проектно предложение е предвидено закупуването и въвеждането в експлоатация на Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листа, Измервателен уред за баланс и Софтуер за инженерно проектиране. Автоматична лазерна портална машина за разкрояване на метални листа съществено намалява разхода на материали благодарение на високата прецизност при обработка на детайлите, използването на пълния обем на работния плот и автоматизацията на процеса. Включения програмен продукт, съвместим с РС система допълнително ще повиши ефективността и ефикасността при процеса на разкрояване на различни дебелини и ще даде възможност за производство на изделия по поръчка на клиента. Измервателния уред за баланс ще редуцира процента на бракувани изделия посредством възможността за динамичен баланс и съответното избягване на вероятността от късане на възли или детайли. Предвидения за закупуване Софтуер може да се използва по време на целия жизнен цикъл на сградната инсталация – от идейния проект до експлоатацията и осигурява прецизно планиране, контрол и координация за изпълнението на проектанските и монтажните работи. Съчетавайки възможностите на строително-информационния модел с инструментите за проектиране, симулация, визуализация и създаване на прецизна документация се повишава ефективността при проектиране и изграждане на различни обекти и инсталации, дава възможност за работа в екип с всички специалисти, ползвайки единен актуален и координиран 3D модел и изготвянето на качествени презентации и прецизна документация. Тези инструменти позволяват бързо и точно да се оразмерят количествено проектните модели. По този начин се оптимизират разходите за фактическото изграждане на обекта и използването на материали. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - Избор на изпълнител/и (разработване и предварителен контрол на документация за процедура „избор с публична покана“, обявяване, получаване на оферти, оценка, предварителен контрол) – ще бъде изпълнено от 1 ви до 5 ти месец от изпълнението на проекта; - Сключване на договор (получаване на документи от класирания на първо място кандидат, предварителен контрол, сключване на договор/и) - ще бъде изпълнено през 6 ти месец от изпълнението на проекта; - Доставка на машините и подписване на приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено от 7 ми до 11 ти месец от изпълнението на проекта; - Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол - ще бъде изпълнено през 12 ти месец от изпълнението на проекта. 0.00 25 592.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.