Организация, управление и отчитане на проекта: За коректното и навременно изпълнение на проекта ще бъде избран по реда на ЗОП външен изпълнител на дейността. Отговорностите на избрания изпълнител ще са както следва:
- извършва анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за реализирането и отчитането на проекта;
- изготвя документации, включващи и решения и обявления за обществените поръчки (или поканите – при процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 и 13 от ЗОП), свързани с възлагане на дейностите по проекта и на техническите спецификации към тях;
- оказва съдействие на Общината, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА;
- подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително:
- оказва съдействие на бенефициента при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА;
- съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ (при възникнала
необходимост);
- осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
- съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности;
- координира и подпомага документалния обмен на информация между Община Карлово, ДФЗ/РА и изпълнителите на дейностите по проекта.
- съдейства на Общината при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции;
- съдейства на бенефициента при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране;
- извършва подготовка и окомплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително:
- изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане;
- контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане;
- извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция.
- осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
- контрол по изпълнението на предвидените дейности по проекта в съответствие с Договора за безвъзмездна финансова помощ и указанията на Управляващия орган;
- извършва необходимия текущ и периодичен преглед и контрол върху осъществяването на строително-монтажни работи (СМР), в рамките на проекта, като следи дали те се извършват в пълния им обем и с необходимото качество;
- съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите
спецификации и проектната документация;
- осъществява контрол и преглед на документацията при изпълнението на всеки етап от предвидените СМР;
- съдейства на Общината при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР;
- предоставяне на юридически консултации по време на реализацията на проекта;
- Окончателно отчитане на дейностите по проекта след извършване на цялата инвестиция по проекта.
За изпълнението на тези дейности, се предвижда избрания изпълнител да разполага с екип за организация и управление както следва:
1. Ръководител проект
2. Юрист
3. Експерт изпълнение на СМР
4. Технически сътрудник |
10 085.00
|
9 049.21
|
Изпълнение на строително-монтажни работи: Строително монтажните работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня" включват следните дейности за включените обекти :
• рехабилитация на улични и тротоарни настилки съгласно одобрения инвестиционен проект;
• подмяна нa улични и тротоарни настилки съгласно одобрения инвестиционен проект;
• осигуряване на достъпна среда за хората в неравностойно положение;
• подмяна на алейните и пешеходни настилки;
• други съгласно одобрения инвестиционен проект.
Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител, съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще:
- поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора;
- съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството;
- осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи;
- следи за осигуряването на временната организация по време на строителството;
- спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд;
- недопуска увреждане на трети лица и имоти;
- следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация.
Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде обектите. |
1 059 021.96
|
999 803.55
|
Упражняване на строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за:
- законосъобразното стартиране на строителните работи;
- съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти;
- контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания;
- пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите;
- годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. |
20 170.00
|
6 000.00
|
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил работния проект. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
• При подписване на протоколи и актове;
• При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
• При одобряване на конструктивни решения;
• При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
• При изменение на проектни части по време на работа;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
• Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност;
• Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението);
• Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ;
• Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
• При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа; |
10 085.00
|
4 999.00
|
Изготвяне на работен проект: Във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Карлово по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г., през месец септември чрез възлагателно писмо е възложено изготвянето на проекти за "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня, община Карлово" с обхват ул. "Стара планина", ул. "Карловска", ул. "Липте" и ул. "Байкал". Изпълнителят е разработил проект по необходимите части при спазване на нормативната база за изготвяне на проектна документация за обектите. |
25 000.00
|
25 000.00
|
Подготовка на проектно предложение: За нуждите за кандидатстване на Община Карлово с проектно предложение по подмярка 7.2, по обявената процедура за подбор, се сключи договор с избран изпълнител, който изготви проектното предложение и да подготви нужните документи съгласно Указанията за кандидатстване. |
10 085.00
|
0.00
|