Създаване на екип. Организация и управление на проекта: Членовете на екипа за управление на проекта ще притежават необходимата квалификация и опит за управление на инфраструктурни проекти, като трябва да отговарят следните изисквания:
Ръководител:
- Висше образование – образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър с доказан най-малко 3 години професионален опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола и администрирането на инфраструктурни проекти.
Счетоводител:
- Висше образование – образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър .
Координатор:
- Висше образование – образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър.
Експерт строителство:
- Висше образование – образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър, строителен инженер .
Експерт "Обществени поръчки"
- Висше юридическо образование – образователно-квалификационна степен магистър .
Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава официално с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. |
26 400.00
|
25 576.53
|
Организация и провеждане на тръжни процедури: Изпълнението на дейността ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта.
Настоящата дейност е избрана с цел:
Подбор на предложения за извършване на строително-монтажни работи.
Подбор на предложения за извършване на външни услуги за целите на проекта;
Сключване на договори с избраните изпълнителиза извършване на СМР и външни услуги;
Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт и услуги и доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане.
|
0.00
|
799.94
|
Изпълнение на СМР: Тази дейност включва изпълнение на строително-ремонтните дейности в съответствие с представените проекти, план график за строителни работи и подробни количествено-стойностни сметки за двете сгради и околните пространства.
Привеждане на обектите в съответствие със:
• Закона за енергийна ефективност:
• наредба № 4 от 01.07.2009 г. за изграждане на достъпна среда, вкл. за хора с увреждания
• наредба №3/2012 г. за здравни изисквания към детските градини
• привеждане в съответствие с изискванията на чл. 169 от ЗУТ
В ремонтните дейности са включени и мерките за енергийна ефективност, както са посочени в изготвените и приложени енергийни одити на двете сгради.
Те включват:
1. ЦДГ № 8 „ИЗВОРЧЕ“
Полагане на външна топлоизолация и топлоизолация върху плоския покрив с допълнителна циментова замазка за осигуряване на механична якост; подмяна на дограма с нова 5-камерна от PVC профили с стъклопакет от нискоемисионно „К – стъкло”.
Изпълнение на нова вътрешна отоплителна инсталация.
Подмяна на осветителните тела в сградата, като съществуващите осветители, базирани на лампи с нажежаема спирала (48 на брой) се подменят с осветителни тела – енергоспестяващи.
Цялостна подмяна на сградната ВиК инсталация.
Изграждане на достъпна среда вкл. за хора с увреждания на първия етаж - за целта се предвиждат два подемника от север и юг към входната тераса и средната тераса съм двора, на която имат излаз двете групи.
Всички външни тераси и стълби се привеждат в съответствие с наредба № 4 - цялостна подмяна на настилката на терасите след укрепването им. Предвидени са нови парапети и подемници за осигуряване на достъпна среда.
Цялостна подмяна на санитарния фаянс и настилки и облицовки в санитарните възли, продиктувани от цялостната подмяна на ВиК инсталацията; санитарен възел за инвалиди според изискванията на Наредба № 4.
Настилките в двора на детската градина ще се подменят, като се осигурят необходимите наклони за оттичане на дъждовни води.
Настилките под детските съоръжения ще се подменят с подходящи за целта меки настилки.
Нови детски съоръжения.
2. ОДЗ №1 „МИНЬОРЧЕ“
Укрепване на сградата, съгласно предписанията на Доклада за обследване на сградата и конструктивния доклад.
След укрепването й се извършва топлоизолация на стените и на покрива; нова дограма – външни врати и прозорци - петкамерна PVC със стъклопакет; нова отоплителна инсталация; нови електроинсталации, съобразени с нормативните изисквания; нова ВиК инсталация; нова пожароизвестителна инсталация.
Осигурена достъпна среда. Чрез вертикалната планировка са оформени рампи с подходящи наклони от входа на сградата към двора и изхода към улицата. За осигуряване на достъпност на втория етаж се предвижда стълбищен подемник. На двата етажа са предвидени санитарни възли за инвалиди.
Цялостна подмяна на санитарния фаянс и настилки и облицовки в санитарните възли на първия етаж, продиктувани от цялостната подмяна на ВиК инсталацията.
Сградата на ОДЗ № 1 – „Миньорче” гр. Перник се проектира с напълно нова конструкция, осигуряваща дълготраен живот на сградата. Запазват се по-голяма част от стените на първия етаж, като се укрепват с просечени колони, греди и плочи. Втория етаж и покрива се изграждат наново.
Настилките в двора на детската градина ще се подменят, като се осигурят необходимите наклони за оттичане на дъждовни води. Настилките под детските съоръжения ще се подменят с подходящи за целта меки настилки. Предвиждат се нови детски съоръжения. |
1 220 356.69
|
1 475 076.09
|
Упражняване на авторски надзор: Целта на тази дейност е да се гарантира спазването на изготвения и одобрен работен проект. Авторският надзор ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект |
29 000.00
|
34 800.00
|
Упражняване на строителен надзор: Строителният надзор е дейност, гарантираща надежден контрол върху качественото изпълнение на планираните строително-монтажни работи, отговарящи на предварително зададените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на дългораен ефект на проектните цели и резултати.Строителният надзор е дейност, гарантираща надежден контрол върху качественото изпълнение на планираните строително-монтажни работи, отговарящи на предварително зададените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на дългораен ефект на проектните цели и резултати. |
60 000.00
|
39 504.00
|
Доставка на оборудване : Тази проектна дейност включва доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на двата обекта на интервенция (ЦДГ № 8 „Изворче” и ОДЗ №1 „Миньорче”). Предвижда се доставка на оборудване и обзавеждане на спалните помещения, занимални, кътове за игра, кухни и кабинети, което ще доведе до подобряване качеството на образованието в детските градини и ще бъде част от цялостната модернизация на обектите.
По-голямата част от оборудването в двете детски градини е доставено през последните 10 години и е крайно амортизирано. През последните две години със средства от общинския бюджет се извършва поетапно обновяване и ремонт на оборудването. Към момента е обновено само 10 % от него.
В настоящото проектно предложение е включено само крайно необходимото оборудване и обзавеждане, което обаче ще бъде напълно достатъчно да завърши цялостния облик на съвременни и модерни детски заведения и за създаване на по-добра образователна среда за живот и развитие. |
51 249.33
|
52 501.20
|
Информираност и публичност: Тази проектна дейност включва всички мерки, които бенефициентът ще изпълни в съответствие с изискванията Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. при спазване на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета. |
12 000.00
|
19 980.00
|
Одит на проекта: Дейността ще бъде осъществена в края на проекта след приключване на останалите дейности, като има за цел да предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните изисквания и нормативи на ЕС. Одитът по проекти трябва е дейност, регламентирана в специалните указания, издавани от ОПРР. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Дейността завършва с изразяване на независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети по проектите, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Формата на докладване е във формат, съобразен с образеца на Одит за фактически констатации и Указанията на ЕК. |
12 000.00
|
5 820.00
|