Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

Финтех-Д е микропредприятие с офиси в гр. Плевен и гр. София. Фокусирани сме върху създаване и интегриране на нестандартни софтуерни решения - ERP, CRM и BI съвременни програмни продукти за управление на бизнеса, системи за електронно и дистанционно обучение и електронни хранилища.
Производственият капацитет на фирми като нашата се определя от възможността за предлагане на съвременен софтуерен продукт заедно със съпътстващите го облачни услуги за управление и актуализация и сървърно пространство, на което да се позиционира, без да се заемат ресурси на клиента. С колкото повече пространство разполагаме, толкова повече продукти можем да произведем и съответно да увеличим броя на клиентите си. Наличието на пакетна услуга гарантира и качеството на продуктите и съответствие с клиентските изисквания. В момента разполагаме с 1.43ТБ сървърно пространство,  което, с увеличаване броя на клиентите, се оказва недостатъчно, като ограничава и развитието ни по създаване на нови продукти.
Проблемът ще бъде решен чрез инвестиция в система за предоставяне на облачни услуги, инсталирана в съвременен дейта център в гр. Плевен и обслужвана от служителите на Дружеството в града. 
В резултат на изпълнението на проекта ще повишим капацитета си за разработка и модификация на софтуерни продукти и приложения с почти 100%, като наличното ни сървърно пространство ще се увеличи с 2000% и ще достигне повече от 22 ТБ. Така ще имаме възможност да достигнем до нови клиенти от всички краища на България, както и да излезем на международните пазари, тъй като управлението на софтуерните ни продукти вече ще се осъществява изцяло дистанционно и без необходимост клиентите ни да осигуряват собствен сървърен или човешки ресурс, за да ги използват. 
Чрез проекта ще бъде насърчено по-масовото използване на ИКТ в бизнес процесите на предприятията, както и ще постигнем увеличение на нетните приходи от продажби, производителност и приходи от износ.
Проектът се изпълнява в област по ИСИС "ИКТ и информатика".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Повишаване на производствения капацитет на Финтех- Д ЕООД чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на система за предоставяне на облачни услуги - 1бр, позиционирана в гр. Плевен. : „ФИНТЕХ Д“ ЕООД има като основен предмет на дейност разработка и внедряване на информационни системи, разпространение и експлоатация на програмни продукти и системи и осигуряване на дисково пространство и облачни услуги. Фирмата е фокусирана върху създаване и интегриране на нестандартни софтуерни решения - ERP, CRM и BI съвременни програмни продукти за управление на бизнеса, системи за електронно и дистанционно обучение и електронни хранилища. За да бъдем конкурентоспособни, е необходимо за предлаганите информационни системи и програмни продукти да осигурим и виртуално място за съхранението и управлението им. Това е и начинът да гарантираме качествената им работа. Дейността ни се извършва в София и Плевен, като оборудването, с което разполагаме за тези цели, е крайно недостатъчно, за да задоволи нарастващото търсене на продуктите и услугите ни. Без наличие на сървърно пространство, увеличаването на създадените и реализирани на пазара програмни продукти е силно ограничено. В момента разполагаме с оборудване с общ капацитет дисково пространство от 1.43ТБ. На него се позиционират програмните и информационни продукти, които създаваме и които клиентите ни закупуват. Изчерпването на наличното ни сървърно пространство от една страна, както и нарастващия интерес към продуктите ни възпрепятстват развитието ни. Липсата на пространство ни ограничава и по отношение на създаването и продажбата и на нови продукти, тъй като предлагането на хостинг за нашите продукти е част от услугата ни. Решението на този проблем е инвестиране в предвидената за закупуване система за предоставяне на облачни услуги, която ще се състои от подходящ хардуер и съответния софтуер за управление. Минимум четири броя свързани помежду си сървърни системи, оборудвани със софтуер ще осигурят необходимите ни функционалности за хостинг на виртуални сървъри. Виртуалният уеб хостинг е услуга, базирана на разделянето на един физически сървър на няколко по-малки виртуални такива. VPS хостинг имитира споделен хостинг и dedicated hosting. При него всеки виртуален сървър притежава собствени ресурси и операционна система и е независим от другите виртуални сървъри на физическата машина. Те имат контролен панел за администрация, чрез който могат лесно да бъдат управлявани от клиента. С наемането на виртуален сървър се наема малка част от физическа машина с ресурси (RAM памет , Процесор и Дисково пространство), които са достъпни само за конкретния клиент. Главната разлика между споделен хостинг и виртуален хостинг е в това, че при виртуалния хостинг потребителите имат по-голяма свобода и ресурси, докато споделения уеб хостинг е алтернативен вариант на евтин уеб хостинг с много ограничения, както по отношение на ресурсите така и в производителността. Когато наличното сървърно пространство е оптимално организирано, услугата може да бъде предложена на множество клиенти, което е и нашата цел с изпълнение на този проект. Един от основните продукти на Финтех-Д е собствена иновативна система "Виртуален офис". За правилната експлоатация на системата, отдаваме на клиентите си дисково пространство за управление на процесите, съхраняване, изтегляне, управление или споделяне на файлове. Капацитетът по отношение на отдаване на пространство определя за фирма като нашата възможностите за реализация и на разработваните програмни и информационни продукти. С наличието на по-голямо сървърно пространство ще можем да реализираме и по-голям брой от тях. Системата има базова версия, която се модифицира в зависимост от изискванията на всеки клиенти. Нейните продажби, обаче, зависят от възможността за осигуряване на сървърно пространство за съхранението и управлението й. На практика, с инвестицията в система за управление на облачни услуги, ще бъде увеличен капацитетът ни за осигуряване на хостинг пространство, както и за производство на информационен продукт "Виртуален офис", както и останалите системи и продукти. 690 000.00 689 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.