Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящето проектно предложение включва предприемане на мерки за социално приобщаване чрез подобряване на достъпа до интегрирани социални услуги, осигуряване на подходяща социална закрила и основни услуги за 54 нуждаещи се лица от община Правец. Планирано е обхванатите лица да имат достъп до интегрирани услуги, насочени към грижа в дома, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, психологическа подкрепа, предоставяне на здравна информация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: Дейността включва предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, които да осигурят непрекъснатост на грижата, чрез участие на различни специалисти и заинтересовани лица, утвърждаване практиката на предоставяне на комплексна грижа чрез предлагане на междусекторни услуги. Услугите ще бъдат предоставяни почасово на базата на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите. Оценката ще се извърши от представител на бенефициента с участието на потенциални потребители. Тя включва преглед и характеристика на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител и способността му за справяне с ежедневни дейности и домашни задачи. При подбора и включването на лицата ще се спазват принципите на равенство на половете и недопускане на дискриминация услугите. Конкретните дейности, които ще се предоставят на потребителите са следните: - Домашен помощник - поддържане на личната хигиена на потребителите;поддържане на хигиената на дома; при необходимост приготвяне храната на потребителя; придружаване при разходка, посещение при лекар. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост. - Психолог - осъществява психологическа и мотивационна подкрепа на потребителите. От дейността на психолога ще могат да се възползват всички потребители, които съгласно изготвените индивидуални оценки имат нужда от този тип подкрепа. Тя ще е насочена и към лица, които са се самоизолирали от социалния живот, при депресии, тревожни разстройства, психологични проблеми с общуването и други подобни. Психологическата подкрепа ще обхване и сферите за подобряване на връзките в семейството, за активиране на желанието за социални контакти, за посещения на здравно заведение и личен лекар, както и други. -Медицинска сестра /2 лица/ – предоставя информация на лицата относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, помощ при изготвяне и спазване на хранителен и диетичен режим. -Ръководител на услугата – организира и ръководи дейността по предоставяне на услугите така, че да осигури качество на живот, което да гарантира пълноценното развитие и социално включване на всеки потребител чрез предоставяне на индивидуална грижа и подкрепа. Планира, координира и организира подбор, обучение, супервизия и развитие на наетите лица. Следи за разработването и правилното съхраняване на документацията, отнасяща се до функционирането на услугата в съответствие с нормативните изисквания. -Координатор-дейност – следи за избягване дублирането на дейности, разпределя задачи и отговорности между участващите в интегрираните услуги лица, осъществява обратна връзка с екипа, както и между него и потребителите. -Шофьор – управлява превозно средство за извършване на почасова мобилна работа. Осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. - Сътрудник мониторинг - осъществява мониторинг на дейността. В допълнение в проектното предложение са планирани средства във връзка с провеждане на мобилната работа от екипа. За наетите лица ще се осигури обслужване от Служба по трудова медицина, както и работно облекло, и ЛПС. Планирани са и средства за материали и консумативи, пряко свързани с организирането и предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги. Предвидено е проекта да се изпълнява 25 месеца, като първи проектен месец е предвиден за подготвителни дейности - прием на заявления от потребители, заявления от кандидати за работа, извършване на оценки на потребностите, класиране на кандидатите за работа, а останалите 24 месеца са за предоставяне на услугата „Грижа в дома". 577 093.56 386 479.31

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.