Проектното предложение за организиране и провеждане на специализирани присъствени обучения обхваща теми, засягащи пряко изпълнението на служебните задължения на държавните служители от ДКИС – МВР, а именно дейността им по поддържане на пълната функционалност и работоспособност на цифровите телефонни централи и комуникационните съоръжения, изграждащи мрежата за предаване на глас на МВР. Обучението по всяка една от темите се предвижда да се води от квалифицирани лектори, с опит в инсталирането и техническата поддръжка на посочените комуникационни системи. Специализираните обучения ще включват теоретично представяне и работа с реални комуникационни системи, което ще повиши професионалната квалификация и дейността на държавните служители от ДКИС – МВР.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Обучение на служители на ДКИС: За обезпечаване непрекъсната работа на комуникационните системи е необходимо служителите в ДКИС-МВР, отговорни за поддържането, конфигурирането и администрирането на инсталираните в МВР цифрови телефонни централи, да притежават необходимата професионална компетентност и практически опит. Очаква се предвиденото по проекта присъствено обучение да подпомогне и повиши капацитета на служителите за изпълнение на техните задължения.
Развитието на информационните и комуникационните технологии и интеграцията между компютърните и телефонните системи налага модернизиране на мрежата за предаване на глас на МВР. Навлизането на IP сървърно базирани комуникационни системи в експлоатация изисква подготвени и квалифицирани специалисти, които да администрират и поддържат приложенията и оборудването.
За преодоляване на тези предизвикателства и предвид спецификата в дейността на ДКИС и служителите й, работещи по проблемите на телефонизацията и въвеждането на нови модерни централни системи, налага необходимостта от провеждане на поредица от курсове по следните теми:
1. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип MiVoice MX-ONE минимум V.6.3 и MiVoice Office 400: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки:
- Описание на хардуерната конфигурация на телефонни централи MiVoice MX-ONE минимум V.6.3;
- Софтуерна архитектура на системите;
-. Практическо обучение относно системни инсталации;
- Представяне на приложения за управление и конфигуриране, MiVoice MX-ONE Management Suite;
- Конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни, трафични наблюдения;
- Регистриране и локализиране на инциденти и повреди;
- Системни резервни копия, архивиране на данни, възстановяване на системата; 8. Представяне на приложения за таксуване и лимитиране на телефонните разговори.
- Лицензи и ограничения, потребителски интерфейси на телефонни централи MiVoice Office 400;
- Конфигуриране на системните и абонатни функции, Уеб администратор при MiVoice Office 400;
-Терминали - функции и инсталация на MiVoice Office 400.
2. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип Unify Open Scape 4000 Basic:
Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки:
- Описание на архитектурата и хардуерните компоненти на Unify Open Scape 4000;
- Управление на клиентски приложения за централизирана администрация, софтуерни пакети за обслужване и поддръжка;
- Практическо обучение относно инсталиране и конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни;
- Динамично наблюдение на трафика, анализ на информацията;
- Диагностициране на възникнали проблеми с инсталираното оборудване, методи за алармиране, хардуерни и софтуерни статистики;
- Извършване на техническа поддръжка, деактивиране, активиране на бордове, портове, абонати, осигуряване на данните.
3. Администриране на сървърни приложения за IP телефонни централи чрез Linux OS:
Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки:
- Компоненти, файлова структура, директории, потребители, групи;
- Инсталиране на Red Hat Enterprise Linux 5;
- Управление на системата, команди и помощни програми за управление на файлове;
- Конфигуриране на допълнителни мрежови услуги;
- Практическо обучение, включващо инсталиране и конфигуриране на сървърни приложения, използвани от IP телефонни централи.
193 224.00
131 760.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN