Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

Лошото състояние на инфраструктурата влошава качеството на услугите за местното население, което води до миграция, особено на младото и активно население на селските райони 
Инвестиционният проект включва дейности свързани с реконструкцията и благоустрояването  на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник, а именно: сградни ВиК, битова канализация, отоплителна и вентилационна инсталация, електрическа и осветителна инсталация, цялостно обновяване на мазилките и т.н. Сградата е монолитна двуетажна със сутерен и  надстройка – трети етаж
Реализирането на инвестиционния проект цели подобряване на условията за обучение  и отдих на учениците.
Достъпа до добро образование в модерна и благоустроена училищна среда е базата върху която всяка община, целяща в перспектива подем, развитие и задържане на младата част от населението, трябва да стъпи, за да се създадат предпоставки за развитие в бъдеще.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на строително-монтажни работи по проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: С изпълнението на тази дейност ще се ремонтира сградата на Професионална гимназия по селско стопанство "Проф. Иван Иванов", в гр. Долни Дъбник, с което ще се подобрят условията за обучение и отдих. Селските райони трябва да се превърнат в привлекателни за живот места, в противен случай, въпреки запазената околна среда и екологичните аргументи, жителите им ще продължат да се преселват в градовете. 870 813.50 675 190.70
Извършване на строителен надзор на обект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект и за упражняване на строителен надзор. Екипът ще отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнител по тази дейност ще бъде определен след провеждане на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 16 400.00 11 000.00
Извършване на авторски надзор на обект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван авторски надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект. Определен е Изпълнител по тази дейност след проведени на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 4 750.00 28 500.00
Извършване на консултантски дейности по управление изпълнението и отчитането на проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: По повод на извършване на тази дейност ще бъде избран консултант за предоставяне на консултантската услуга. По време на изпълнението на проекта, ще се изпълняват дейностите по управление, отчитане по време на изпълнението на проекта. Дейността ще включва, но няма да се ограничава с комуникация с управляващ орган, със строител, със строителен надзор и всички други участници в проекта. Консултантът ще бъде избран съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва най-малко следните експерти: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Експерт "Юрист" и Експерт "СМР/Строителен инженер". Екипът по изпълнение на проекта ще бъде сформиран непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и фактическото му стартиране, както и след сключване на договор с избрания изпълнител. Екипът по проекта ще осъществява регулярни оперативни срещи с оглед планиране изпълнението на заложените дейности, проследяване напредъка по проекта, навременно идентифициране и успешно преодоляване на рискове, свързани с постигане на целите и заложените резултати. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности; разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му; избор на изпълнител за разработване на тръжни документации и контролиране изпълнението им; изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта; правилното попълване и поддържане на досието на проекта. Изпълнението на дейността се основава на принципа „Добро управление на програми и проекти“, а целта е обезпечаване гладкото изпълнение на проекта. 8 200.00 13 077.14

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.