Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

“Михайлов ТВ” ООД е лицензиран кабелен оператор за изграждане, поддържане и използване на кабелна далекосъобщителна мрежа за разпространение на радио и телевизионни сигнали и за предоставяне на други далекосъобщителни услуги чрез нея в гр. Враца и региона.Основният предмет на дейност е 61.10„Далекосъобщителна дейност чрез фиксирани мрежи”, а допълнителна икономическа дейност е 42.22 „Строителство на преносни и разпределителни електрически и далекосъобщителни мрежи”.Фирмата е утвърдила името си като коректен партньор, но и като лоялен работодател,стремящ се към подобряване качеството и условията на труд на работните места.Цел на дружеството е подкрепа за активното поведение на пазара на труда,осигуряване на по-добри,здравословни и безопасни условия на труд и доходи  в Северозападния район на планиране с оглед подобряване качеството и производителността на труда и повишаване на инвестициите в човешкия капитал.Настоящият проект цели да създаде по-добра работна среда и качествени условия на труд на заетите в „Михайлов ТВ”  и приоритетните целеви групи–хората с увреждания и лицата над 54 г.Целите на проекта съответстват напълно на целите на ОПРЧР -подобряване качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал,постигане на високи нива на заетост,повишаване на предлаганите услуги и засилване на социалното включване.Проектът предвижда следните дейности:Информиране и публичност;Сформиране на екип по организация и управление на проекта;Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за управление и развитие на човешките ресурси; Осигуряване на средства за колективна защита,вкл.модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси,машини и съоръжения; Закупуване на ЛПС и специално работно облекло; Придобиване на OHSAS-18001:2007 и Осигуряване на социални придобивки за служителите в „Михайлов ТВ”.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта е основополагаща за изпълнението на цялостния проект и постигане на заложените цели и резултати по всички дейности. Успешното реализиране на дейността предполага успешно изготвяне на техническите и финансовите отчети по проекта и цялостното му финализиране. Дейността ще е в съответствие с хоризонталните принципи по ОПРЧР. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Настоящото проектно предложение цели в тази дейност да се сформира екип за организация, управление и отчитане на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта-1, координатор-1 и счетоводител -1 и всеки един от тях ще има точно определени отговорности и задължения. Екипът ще се занимава с цялостното изпълнение на всички дейности по проекта, за да могат да се постигнат заложените резултати. По време на изпълнението на проекта екипът стриктно ще следи спазването на времевия график на дейностите и точното и коректно разходване на средствата по проекта. Избраният екип има добри познания в управлението, организацията и отчитането на всякакъв вид дейности и е запознат в детайли със спецификата и тънкостите на изпълнение и отчитане на проекти, финансирани с европейски средства. Ръководителят, координаторът и счетоводителят притежават необходимия опит и квалификация да работят успешно по проект, финансиран по ОПРЧР. Ръководителят има опит в редица национални и европейски проекти, като: • Ръководител на проект „Европейски уроци” 2004г. Комуникационна стратегия за присъединяване на България към Европейския съюз с финансовата подкрепа на Министерството на външните работи на Република България, Дирекция “Евроинтеграция”, • Изпълнение на проект:„Информационна система-регион Северозапад и дейности за превенция на корупцията по проект ОПАК 2009 г., съфинансиран от ЕСФ. • Ръководител проект „Изпълнение на Мерки за информация и публичност”, „Интегриран проект за воден цикъл на град Враца", ОП ”Околна среда 2007-2013г.” • Ръководител проект “Изпълнение на мерки за информация и публичност” по проект „Изпълнение на дейности за устройство и управление на Природен парк „Врачански Балкан”, в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013", по схема BG161PO005/11/3/3.2/06/27, Договор № DIR-5113326-C-005 • Участие в проект “Враца-привлекателно място за живеене”, ДБФП № BG 161PO001/1.4-09/2012/016, по ОПРР” Основните задължения на ръководителя ще са да ръководи и контролира цялостното изпълнение на проекта, разпределя задачите на членовете на екипа и следи за спазването и изпълнението им. Отговорности на координатора ще са основно свързани с координиране и планиране дейностите по проекта, следене на сроковете, заложени по проекта и активно участие в избора на изпълнители. Основни задължения на счетоводителя ще бъдат обобщаване на подадената в оригинал отчетна документация от ръководителя и координатора, стриктно изпълнение на заложения по проекта бюджет, изготвянето на междинни и финални отчети, заедно с ръководителя и с координатора и т.н. При управлението на проекта ще се спазват разпоредбите на Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР по процедура Добри и безопасни условия на труд. Във връзка с изпълнението на проекта, с ръководителя, координатора и счетоводителя ще се сключат граждански договори. Затова и в разходите за дейността е предвидено само тяхното възнаграждение, което е съобразено с методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 и размерите за почасово заплащане на възнагражденията на служителите, наети във връзка с управлението на проекти, финансирани по ОПРЧР. Разходи за организация и управление по настоящия проект ще са в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по операцията, което от своя страна е съобразено с Условията за кандидатстване по схемата. 12 120.00 12 120.00
Дейност по информиране и публичност : За тази дейност се предвижда да се наеме външен изпълнител за изработване на печатни и информационни материали, информационни стикери, плакат/и, печат и монтаж на информационна табела за популяризиране на ползата от участието в схема „Добри и безопасни условия на труд“. Информационната табела ще се постави на мястото на изпълнение на проекта – пред официалния вход на фирмата-кандидат по процедурата. Информационната табела ще описва съответния проект и безвъзмездната подкрепа на ЕСФ и ще е съобразена с всички изисквания за публичност и визуализация на ЕС. Тя ще е разположена на видимо място пред входа на фирмата така, че преминаващите покрай нея да са в състояние да прочетат и разберат естеството на проекта. Върху цялото оборудване, доставено в рамките на проекта и в резултат от него, ще се поставят информационни стикери (лепенки) на подходящо място върху повърхността на оборудването/стопанския инвентар, върху които ясно ще са обозначени всички реквизити, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Където е възможно, стикери ще бъдат поставяни и върху ЛПС. Ще се щампова и работното облекло. Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС и ОПРЧР. Предвижда се да се публикува и информация относно изпълнението на проекта на интернет страницата на Михайлов ТВ – http://www.tv-vratsa.bg За да се информират целевите групи и обществеността, фирмата предвижда да постави поне един плакат с информация за проекта, в който ще се спомене финансовата подкрепа на ЕС на видно място, като например входа на сградата, в която фирмата извършва дейността си. Дружеството предвижда размерът на плаката да е формат А3. Ще бъдат изготвени и печатни информационни материали – брошури. Дейността ще стартира от първия месец и ще се изпълнява до края на проекта. Необходимите средства за изпълнение на дейността са в размер на 2300 лв. без ДДС. 2 300.00 2 290.00
Разработване, и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в „Михайлов ТВ” ООД : Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси,въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време),въвеждане на иновативни модели за организация на труда,въвеждане на промени в системите за заплащане на труда, съвместяване на професионалния и личния живот и въвеждането на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители–над 54 г.Съобразно стратегията за развитие на фирмата, ръководството е идентифицирало необходимостта от подобряване условията на труд и работната среда,като за целта настоящата дейност предвижда обезпечаване на фирмата със Система за развитие на човешките ресурси. Към настоящият момент фирмата няма такава система. Необходимостта от набавянето й е предизвикана от потребността на организацията за повишаване ефективността, работоспособността и продуктивността,качеството на работа,мотивацията и удовлетвореността на персонала,намаляване текучеството,тревожността и стреса в служителите.Цел на дейността е създаването на стратегия,методи,документи,инструменти и действия, насочени към развитие на човешките ресурси в компанията.Основни елементи на системата ще са: 1.Анализ и актуализация на организационата структура -актуализация на целите, правата, отговорностите,гъвкаво работно време на служителите в компанията.Лицата над 54 г. ще бъдат с облекчителен режим с цел осигуряване на активен и независим живот на възрастните. 2.Анализ и актуализация на системата за подбор на персонал чрез създаване на стандарти,критерии и процедури за подбор.Увеличава вероятността от наемане на качествени и перспективни служители. 3.Анализ и актуализация на системата за адаптация и ориентация на новопостъпили служители.Системата е насочена към новонаетите, като основната цел е значително намаляване времето за достигане на максимална ефективност и снижаване рисковете от стрес,тревожност и напускане през първите три месеца. 4.Анализ, разработване и/или актуализация на системата за оценка трудовото изпълнение и резултати на служителите.Ключова с-ма за управление на персонала и неговата оценка.Резултатите от системата за оценка служат и като стабилна база за регулиране на възнаграждението и дефиниране потребностите от обучение и професионално развитие.Резултатите ще са стабилна база за даване на обратна връзка към служителите.Внедряването нас-мата ще повиши ангажираността и продуктивността на персонала и мотивира служителите за усъвършенстване,стремеж за професионална реализация и удовлетвореност от постигнатите резултати. 5.Анализ,разработване и/или актуализация на системата за професионално и кариерно развитие,включваща:повишаване професионалната квалификация на служителите и създаване на „инкубатор” за млади таланти. Анализът на резултатите от с-мата дава индикации кои от служителите имат мениджрски и лидерски потенциал. 6. Анализ,разработване и/или актуализация на системата за възнаграждения и бонуси.Регламентира начина и критериите за структуриране на възнагражденията на база резултати-усилия. 7. Анализ, разработване и/или актуализация на системата за предаване на опит.С-мата е насочена към структурираното взаимодействие между опитни служители на възраст над 54 г.и млади служители,без практически трудов опит.Основната цел е създаване на добри условия за предаване на опит между различните поколения. 8.Създаване на тренинг програма за мениджърите и служителите,която актуализира и допълва професионалните им знания и умения, като това ще им даде възможност за по-ефективно постигане на заложените цели. 10. Анализ и даване предложения за подобряване комуникацията в отделите и компанията.Посоки за анализ са начина на комуникиране на задачите между служители и отдели,подходи за даване и възпримане на информация, ндивидуални комуникативни умения на мениджърите и служителите, както и неформалната комуникация в компанията. Дейността ще включва задължително практическо въвеждане в действие на всички нововъведения по управлението и развитието на човешките ресурси. 25 000.00 25 000.00
Подобряване условията на труд в „Михайлов ТВ” ООД чрез осигуряване на средства за колективна защита – ергономични офис столове за служители във фирмата и заети лица с увреждания : Трудовата заетост на хората с увреждания е национален приоритет, който изисква постоянно политическо и обществено внимание, както и максимална степен на координация на политиките, отнасящи се до нея. Осигуряването на условия за ефективно упражняване на правото на свободен избор на трудова реализация на хората с увреждания в трудоспособна възраст и подобряване качеството им на живот е основна цел на Дългосрочната стратегия за заетост на хората с увреждания 2011-2020 г. Реализацията на пазара на труда на тази уязвима група е един от основните инструменти за интегриране на хората с увреждания във всички области на обществения живот. Съгласно изследвания на ЕК 1 от 6 граждани на ЕС е човек с увреждане или това е около 80 милиона от общото население на ЕС, което е приблизително 16%. Установено е, че при хората с увреждания степента на бедност е 70% по-висока от средната главно поради ограничен достъп до заетост.За началото на 2015 г. статистиката показва, че само 2% от 40 000 трудоспособни хора с трайни увреждания в България работят. Основната причина за ниската заетост на инвалидите у нас е достъпа до работна среда, която трябва да им осигурят работодателите, заради което те рядко се съгласяват да ги наемат. С настоящия проект, „Михайлов ТВ” ООД се стреми именно към насърчаване на трудовата заетост на тази специфична категория от уязвимата група и осигуряване на достъп на три лица с увреждания във фирмата по проекта. Към момента в предприятието работят трима служители с увреждания, съответно: Техник телекомуникации- 75% неработоспособност, Оператор контактен център -51% неработоспособност и Касиер - 58% неработоспособност. За тези служители с увреждания, както и за още 4-ма заети във фирмата, които работят основно пред компютър, в седнало положение, Службата по трудова медицина препоръчва – осигуряване на работната среда и ергономични столове за намаляване на статичното натоварване от придържане на принудителна работна поза. Ето защо по тази дейност ще се закупят 7 бр. ергономични стола за служителите и лицата с увреждания, които ще се помещават в офиса на фирмата, тък като работата на тези лица е свързана с дейности пред видеодисплей. До този момент фирмата не разполага с такива столове и затова често има оплаквания от служителите от болки в гръбначните стълбове и вратове. С цел предотвратяване на увреждане на крайници, гръбначен стълб, позата и т.н и ергономична оптимизация, „Михайлов ТВ” ООД ще закупи 7 бр. ергономични офис столове, които ще подобрят работния процес и ще създадат по-здравословни условия на труд на работниците и лицата с увреждания. 4 900.00 4 900.00
Дейност по осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите в „Михайлов ТВ” ООД: В „Михайлов ТВ” ООД работят 45 служители,които заемат различни длъжности: Директор телевизия, Инженери телекомуникации,Техници телекомуникации, Оператори контактен център, Касиери, Зидари, Общи работници, Автомонтьори и др. Във връзка с ежедневните дейности е необходимо закупуване на ЛПС и специално работно облекло за всички длъжности, описани в Списъка на работните места за осигуряване на ЛПС и специално работно облекло, изготвен от Службата по трудова медицина. Към момента ръководството на „Михайлов ТВ” ООД осигурява работно облекло и ЛПС, които служат за минимална защита на работещите. Във връзка с честите предписания от страна службата по трудова медицина и спецификата на работа на служителите е необходимо да се закупи ново и по-модерно работно облекло и ЛПС, които да осигурят по-висока защита по време на работа.По този начин риска от трудови злополука се намалява значително. Основните рискови фактори, които са класифицирани по време на работа от службата по трудова медицина са: неблагоприятен микроклимат, простудни заболявания, шум, подхлъзване, падане, пропадане, сблъсък с подвижен предмет, химични агенти-вредни и опасни вещества (вкл.прах), увреждане на дихателната система, задушаване, интоксикация, контакт с токопроводими части, намиращи се под напрежение, умора, увреждане на зрението от продължителна работа с видеодисплей,срязване и пробождане от опасни повърхности, работа на височина/падане/, динамично и статични физическо натоварване, увреждане на опорно-двигателния апарат, стрес и др. Работата с електричество крие опасност от удар от ел.ток, за което е необходимо да се закупят диелектрични ръкавици.Работата по високи обекти също крие опасност от падане и травми, което изисква закупуване на сбруя, предпазен колан, кръгло позициониращо въже, комплект въже с абсорбатор на енергия,каска, предпазно работно облекло и др.Работата на служителите по обекти е свързана с отделянето на прахови частици по време на работния процес, което крие риск към попадане на прах в очите и заболявания на дихателната система на персонала работещ там. За ограничаване на този риск, персоналът ще бъде снабден с индивидуална противопрахова маска, защитни очила и специално работно облекло. Нивото на шума по обектите е над нормите и създава риск към увреждане слуха на работещите и изисква ползването от тях на ЛПС антифони. Рискове за работещите от запалвания съществуват при заваряването и експлоатацията на апаратурата. За снижаването на рисковете от горното се следва стриктно разписаното в експлоатационните инструкции и тия за безопасна работа. За заварчиците се изисква ползването на ЛПС като ръкавици за заваряване, шлем,работен заваръчен комплект, качулка за заварчик с възможност за прикачване на заваръчна маска и др. За ограничаване на риска от претриване на ръцете по време на механични действия, се изискват противопретриващи ръкавици. За термични въздействия и предпазване от неблагоприятен климат и простудни заболявания се изисква специално работно облекло/боти, шуба, яке, панталони,др./ Препоръките на Службата по трудова медицина са свързани с осигуряване на качествени ЛПС и работно облекло, които да предотвратят тежки инциденти по време на работа. В утвърдения списък на ЛПС и работно облекло по видове длъжности, който е неразделна част от проектното предложение са посочени всички необходими ЛПС и работно облекло за осигуряване на добри и безопасни условия на труд в „Михайлов ТВ” ООД, като същите са обект на закупуване по настоящото проектно предложение. 14 850.00 14 830.12
Внедряване и сертифициране на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд - OHSAS-18001:2007.: „Михайлов ТВ" е с основен код на икономическа дейност 61.10 „Далекосъобщителна дейност чрез фиксирани мрежи”.Коефициент на трудов травматизъм по икономическа дейност е 0,88 и е по-висок от средния за страната(Кттgt;0,66).Т.е.за фирмата е допустимо внедряване и сертифициране на стандарт BS OHSAS 18001:2007–Система за управление на здравето и безопасността при работа (СУ ЗБУТ).По настоящата дейност "Михайлов ТВ" предвижда внедряването и сертифицирането на OHSAS.Целта на дейността е:идентифициране на опасностите и контролиране на рисковете за безопасността и здравето на служителите и осигуряване на рамка за управление на отговорностите на“Михайлов ТВ“ към условията на труд и към работещите в предприятието. Описание на дейността: І. Диагностика на управлението за съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007 и на действащата нормативна база -провеждане на предварителна среща с ръководителите на структурни единици от дружеството; - извършване на анализ на настоящото състояние по отношение на удовлетворяване на изискванията на ЗБУТ; -провеждане на обучение на ръководството за запознаване със структурата и изискванията на BS OHSAS 18001:2007 и нормативите, процеса на разработване, внедряване, сертифициране,поддръжка и усъвършенстване на СУ ЗБУТ; -определяне на специалисти от предприятието за изграждане на Комитет по управление на труда за анализ и оценка на съществуващото състояние и разработване на СУ ЗБУТ; -анализ на документите и дейностите, осигуряващи ЗБУТ, разкриване на слабите места и определяне на необходимата документация, средства, персонал и обучение, произтичащи от изискванията на BS OHSAS 18001:2007. ІІ. Разработване и внедряване на СУ ЗБУТ - определяне на политиката по управление на ЗБУТ от ръководството на фирмата и неговата ангажираност; - идентифициране елементите на стандарта: идентификация на опасностите;оценка и контрол на риска;оценка на съответствието; законови изисквания;цели и програми;организация и персонал;обучения; комуникация и консултации;документи и записи;оперативен контрол;готовност за извънредни ситуации;наблюдение и измерване;разследване на инциденти и злополуки;коригиращи и превантивни действия;одит и преглед от ръководството - разработване на първи проекти на документите на СУ ЗБУТ /наръчник по ЗБУТ и оперативни процедури/; -преглед на документите и утвърждаване от ръководството; -организацията на поетапно пробно внедряване на документите от СУ ЗБУТ; -провеждане на проверки на пробно внедрените наръчник по ЗБУТ и процедури, съгласуване и коригиране; -провеждане на обучение на ръководството и изпълнителския персонал за внедряване СУ ЗБУТ; ІII. Отчитане на разработването и внедряването на СУ ЗБУТ -провеждане на сертификационен одит, в докладът от който ще се отразят резултатите от степента на съответствие на внедрената система по ЗБУТ с изискванията на BS OHSAS 18001:2007. -отстраняване на несъответствия, констатирани по време на сертификационен одит; Обосновка на дейността: Осигуряване на рамката за управление на отговорностите за подобряване на условията на труд-към персонала и към обществото като цяло. Сертификатът ще допринесе за постигане на по-висока ефективност при управление на човешките ресурси като идентифицира елементите от дейността на предприятието, които въздействат върху здравето и безопасността на труда от гледна точка на законодателната рамка.Чрез СУ ЗБУТ предприятието ще дефинира своите цели за подобрение и управленската програма за тяхното постигане,с регулярни прегледи от ръководството в интерес на непрекъснатото усъвършенстване. Това пряко кореспондира с подобряването на работната среда и осигуряването на добри и безопасни условия на труд на работното място-като цел на настоящата процедура. 11 500.00 11 500.00
Осигуряване на социални придобивки за служителите в „Михайлов ТВ” чрез извършване на текущ ремонт : В настоящата дейност, по препоръка на службата по трудова медицина се предвижда–текущ ремонт на 1 бр. стая за почивка и хранене, 1 бр. стая за физическа култура и спорт, 1 бр. стая за занимания с деца, 2 бр. съблекални /мъжка и женска/ и санитарни помещения (1 бр. баня и 2 бр.тоалетни). Всички описани помещения се намират в сграда, собственост на фирма „Михайлов ТВ”, в близост до която служителите на фирмата извършват своят работен процес. Сградата се намира на адрес: Източна промишлена зона, гр. Враца, ул. "Г. Апостолов" с идентификатор по СГКС №12259.1027.145.2. Целта на дейността е подобряване здравословните условия на работниците, осигуряване на благоприятна среда за работа и осигуряване на социални придобивки. Изборът на включените по проекта социални придобивки е неправен в съответствие с нуждите на „Михайлов ТВ” ООД. В тази връзка Службата по трудова медицина е описала подробно своите препоръки в Утвърдената програма за минимализиране на риска, които „Михайлов ТВ” смята да спази в тази дейност,а именно: • Текущ ремонт на стаята за почивка и хранене; • Текущ ремонт на съблекални /мъжка и женска/ като част от социалните придобивки на персонала; • Текущ ремонт на стая за деца на служители от фирмата като мярка за съвместяване на семейния, професионалния и личния живот на работниците ; • Текущ ремонт на съая за физическа култура и спорт като част от социалните придобивки на персонала; • Текущ ремонт на баня и санитарни помещения; • Осигуряване на параметрите на микроклимата /температура, влажност и скорост на въздуха/ в съответствие с установените норми в помещението за почивка и хранене, съблекалните, стаята за спорт и стаята за деца. Подмяна на амортизираната дограма /врати и прозорци/ впомещението за почивка и хранене, съблекалните, стаята за спорт и стаята за деца – основание чл. 82 от Наредба № 7 и чл.1 от Наредба № РД-07-3. Настоящият вид на гореописаните помещения не покрива нуждите на работниците, което рефлектира върху работния им процес. Необходимостта от извършване на текущия ремонт е продиктувана от това те да имат подсигурени лична хигиена, качествени места за хранене, спорт, занималня за деца и почивка с цел подобряване на социално-битовите им условия и живот. Текущият ремонт ще се осъществи в: • стаята за почивка и хранене с площ 62,18 м2, • стаята за деца с площ-18,67, • съблекалните с площ 9,62м2-женска и 13,69м2-мъжка, • банята с площ 6,48м2 и • двете тоалетни с обща площ 7,69 м2. • стая за физическа култура и спорт 51,43 м2 Целта на настоящата дейност е адаптиране на помещенията и подобряване на условията на труд в тях. За санитарните помещения (баня и тоалетни), текущият ремонт ще включва: смяна на дограма, фаянс за стени, гранитогрес за под и шпакловка и латекс за таван. За всички останали помещения, текущият ремонт ще се състои в: смяна на дограмата,шпакловка и латекс на стени и таван и ламинат на под. Всички описани помещения, в които ще се осъществяват текущите ремонтни дейности, са собственост на фирма „Михайлов ТВ” ООД. С извършването на предвидените СМР дейности ще се подобрят различни фактори, благоприятстващи работната среда и микроклимат. Описаните СМР дейности като част от социалните придобивки на служителите ще повишат тяхната дееспособност и ще имат положителен ефект върху работния процес. С изпълнение на дейността се допринесе за изграждането на работна среда, отговаряща на всички нормативни изисквания и ще бъдат удовлетворени социалните потребности на работниците, както и ще бъдат минимизирани рисковете за тяхното здраве. 23 200.00 23 200.00
Осигуряване на социални придобивки за служителите в „Михайлов ТВ”, включващо оборудване на социалните придобивки: Настоящата дейност по оборудване и обзавеждане на социалните придобивки е едно своеобразно продължение на предходната дейност,свързана с техния текущ ремонт. В настоящата дейност,по препоръка на СТМ се предвижда–оборудване и обзавеждане на 1бр. стая за почивка и хранене,1 бр.стая за физическа култура и спорт, 1 бр. стая за занимания с деца, 2 бр. съблекални/мъжка и женски/ и санитарни помещения(1бр. баня и 2бр.тоалетни) и осигуряване на достъп за хора с увреждания,посредством монтирането на опорни ръкохватки в санитарните помещения.Целта на дейността е подобряване здравословните условия на работниците и осигуряване на социални придобивки. Изборът на включените по проекта социални придобивки е направен в съответствие с нуждите на „Михайлов ТВ” ООД.В тази връзка Службата по трудова медицина е описала подробно своите препоръки в Утвърдената програма за минимализиране на риска,които „Михайлов ТВ” смята да спази в тази дейност: •Оборудване на стаята за почивка и хранене с необходимото кухненско обзавеждане за съхранение на готова храна, за подгряване на готова храна и полуфабрикати, съдове за сервиране на храната и машина за измиване на съдовете. •Оборудване на съблекални /мъжка и женска/ като част от социалните придобивки на персонала с необходимото обзавеждане. •Оборудване на стая за деца на служители от фирмата като мярка за съвместяване на семейния,професионалния и личния живот на работниците; •Оборудване на спортна зала като част от социалните придобивки на персонала с необходимото обзавеждане и спортни съоръжения – предназначено за физическа култура и спорт на служителите на фирмата •Монтиране на подходящо оборудване в банята и тоалетните, адаптирано към нуждите на трудно подвижни хора, като: повдигнати тоалетни седалки, надстройки за тоалетни чинии, повдигане височината на тоалетната чиния с надстройки и тоалетни столове и опорни ръкохватки за придържане. •Осигуряване на параметрите на микроклимата /температура, влажност и скорост на въздуха/ в съответствие с установените норми в помещението за почивка и хранене, съблекалните, стаята за спорт и стаята за деца. Закупуване/доставка на подвижни/локални климатични апарати в помещението за почивка и хранене, съблекалните, стаята за спорт и стаята за деца-основание чл. 82 от Наредба №7 и чл.1 от Наредба № РД-07-3. Настоящия вид на гореописаните помещения не покрива нуждите на работниците, което рефлектира върху работния им процес.Оборудването е морално остаряло и нефункционално.„Михайлов ТВ” планира по настоящата дейност да закупи следното оборудване, описано подробно за всяко помещение: 1)Стая за почивка и хранене,оборудвана с: • Ъглов диван -1бр. • Фотьол -2бр. • Етажерка-1бр. • Мивка-1бр. • Котлон-1бр. • Фурна-1бр. • Микровълнова печка-1 бр. • Кафемашина-1 бр. • Маси-7 бр. • Столове - 30 бр. • Шкафове - 4 бр. • Климатик-1 бр. • Съдомиялна–1бр. 2)Съблекални/мъжка и женска/,част от социалните придобивки,оборудвани с: • Индивидуален шкаф за дрехи-10бр. общо за двете съблекални; • Пейка-2 бр.общо за двете съблекални; • Климатик-2 бр.общо за двете съблекални. 3)Баня, част от социалните придобивки, оборудвана с: • Шкаф с мивка за баня –1бр.; • Душ-кабина - 2 бр.; • Тоалетна чиния -1бр. 4)Две тоалетни-мъжка и дамска, част от социалните придобивки, оборудвани, както следва: • Опорни ръкохватки за осигуряване на достъп за хора с увреждания – по една за всяка тоалетна –2 бр.; • Тоалетна чиния–по една за всяка тоалетна –2бр. • Шкаф с вградена мивка и огледало–2бр. 5)Стая за физ.култура и спорт: • Гири-комплект-4 бр. • Топка за фитнес-4 бр. • Постелки-8 бр. • Степер-1бр. • Степ-4бр. • Минибатут-1бр. • Кростренажор-1бр. • Пътека ходене-1бр. • Гребен тренажор -1бр. • Шведска стена-1бр. • Наклонена лежанка-1бр. • Тежести-комплекти-3 бр. • Климатик - 2 бр. 6) Стая за занимания с деца • Барбарони за сядане и игра-3 бр. • Секция за съхраняване на пособия и играчки -1бр. • Комплект масичка с 4 столчета за най-малките-1бр. • Климатик-1бр. 29 700.00 29 700.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.