Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е разработен с цел осигуряване на оперативна подкрепа чрез наемане на допълнителен персонал и осъществяване на текуща поддръжка в териториалните поделения на ДАБ при МС. По проекта се предвижда като допълнителен персонал да бъдат наети и служители с професионална квалификация по медицинска професия , експертни длъжности със спомагателни функции, както и технически длъжности. Наемането на допълнителен персонал ще повиши административния капацитет на Агенцията при провеждане на процедурата за международна закрила и осъществяване на дейностите по приема на граждани на трети страни. 
Предвижда се да бъде осигурена и текуща поддръжка в центровете на ДАБ при МС, чрез която ще бъдат осигурени по-добри условия за настаняване на граждани на трети страни в териториалните поделения на агенцията.

Поддържането и подобряването на условията на живот в центровете ще позволи по-добро и по-ефективно настаняване на търсещите закрила, включително на такива със специални нужди. Поддръжката на съществуващата инфраструктура ще позволи да запазване на наличния капацитет за настаняване в регистрационно-приемателните центрове в състояние, което гарантира адекватни условия на прием.

Предвижда се да бъде извършена поддръжка на инфраструктурата на центрове на ДАБ при МС - подмяна на електрически ключове, електроинсталации, осветления - външни и вътрешни осветителни инсталации, ремонт на вътрешни и външни водопроводни и канализационни инсталации, ремонт и подмяна на елементи от сградния фонд, ремонт на инсталация за топла и студена вода, възстановяване на вътрешни и външни осветления и др.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Тази дейност е свързана с управлението на проекта от ДАБ при МС като Бенефициер по проекта. В тази връзка кандидатът трябва да разполага с достатъчен капацитет за управлението на проекта. В екипа за управление на проекта се включват задължително: Ръководител на проекта - ръководи и контролира изпълнението на дейностите по проекта, както и управлява работата на екипа на проекта, гарантира ефективното управление, организация и координация на дейностите по проекта, както и отчитането на проекта пред Управляващия орган качествено и в срок. Координатор на проекта - координира изпълнението на планираните и договорирани дейности, счетоводител - отговаря за изготвяне на финансови доклади, текущ мониторинг на средствата, осчетоводяване на първични счетоводни документи, проверка и контрол на движението на разходите по бюджетните пера, както и двама технически сътрудници. Техническите сътрудници, които ще работят по проекта ще изпълняват пълен цикъл на работа от момента на кандидатстване, от сключване на договор, поддържане на текуща документация до момента на прекратяване на правоотношенията. Тук се включва и цялата кореспонденция с външни институции, като НОИ, НАП и т.н. Предвид големия брой персонал, тези дейности са с огромен обем, с който само един служител няма да може да се справи и по тази причина в екипа на проекта са зъложени два технически сътрудника. Предвидна е взаимозаменяемост межда техническите сътрудници в случай на необходимост, но се предвижда всеки от тях да изпълнява конкретни дейности и да няма застъпване и дублиране на дейности. 223 888.11 6 285.29
Осигуряване на допълнителен персонал за работа в ДАБ при МС: За постигане на максимална ефективност на работния процес и повишаване на административния капацитет, Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет планира да наеме индикативно до 100 служители допълнителен персонал на срочно трудово правоотношение, на пет основни позиции: - Главен специалист - Главен специалист - медицински персонал - Старши специалист - Специалист - Изпълнител Реалният брой на наетите служители може да варира, като индикативният максимум е до 100 човека. Служители на тези позиции ще бъдат наемани за работа в регистрационно-приемателните центрове на ДАБ при МС и в дирекция "Качество на процедурата за международна закрила" в централната администрация. Така наетите служители ще подпомагат дейностите по прием, настаняване, регистриране, медицинско обслужване, интервюиране и социални дейности по отношение на граждани на трети страни, както и технически дейности, непосредствено свързани с настаняването в центровете на ДАБ при МС на чужденци, търсещи закрила в България.. Допълнителният персонал ще изпълнява и дейности, свързани с техническа обработка и регистрация на документи, с практическото прилагане на законодателството, със систематизирането, набирането и обработването на информация и с регистрирането на документи. Предвижда се да бъдат наети и служители с професионална квалификация по медицинска професия , експертни длъжности със спомагателни функции, както и технически длъжности. Наетият допълнителен персонал ще бъде назначен по трудово правоотношение. 4 380 158.84 177 878.93
Осигуряване на текуща поддръжка в центровете на ДАБ при МС.: Чрез настоящата дейност ще се извършва текуща поддръжка на инфраструктурата на центрове на ДАБ при МС - подмяна на електрически ключове, електроинсталации, осветления - външни и вътрешни осветителни инсталации, ремонт на вътрешни и външни водопроводни и канализационни инсталации, ремонт и подмяна на елементи от сградния фонд, ремонт на инсталация за топла и студена вода, възстановяване на вътрешни и външни осветления и др. Поддържането и подобряването на условията на живот в центровете ще позволи по-добро и по-ефективно настаняване на търсещите закрила, включително на такива със специални нужди. Поддръжката на съществуващата инфраструктура ще позволи да запазване на наличния капацитет за настаняване в регистрационно-приемателните центрове в състояние, което гарантира адекватни условия на прием. 246 780.13 0.00
Осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация по проекта.: При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация, ДАБ при МС, съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 ще изпълни следните задъжителни дейности: - ще публикува на уебсайта си и в социални мрежи, кратко описание на изпълняваните дейности и операции, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще включва, когато е приложимо по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на дейностите и операциите; - ще изработи и постави устойчиви табели, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на дейностите и операциите, по проекта. 600.00 168.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.