Интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда – младежите до 29 г. вкл. и продължително безработните/неактивни лица над тази възраст, е едно от най-големите предизвикателства за работната сила в нашето съвремие - равнището на безработица в страната продължава да бъде над средното за ЕС-28 (10.0%). Целите на настоящия проект адресират основния проблем на тези групи – липсата на висококвалифицирани и ресурсно осигурени работни места на пазара на труда, предлагащи възможности за устойчиво и дългосрочно развитие.
Целева група на настоящия проект са: 2 продължително безработни и неактивни лица, 1 безработно лице на възраст над 54 г., 2 безработни младежи до 29 г. вкл.
Общата цел на проектното предложение е създаване на устойчиви работни места за 5 безработни и неактивни лица. Специфичните цели са:
- Интеграция на представителите на целевата група на пазара на труда, чрез наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигуряване на 5 квалифицирани работни места, чрез закупване на офис обзавеждане и компютърно оборудване;
- Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.
Очаквани резултати:
- Осигурена заетост на 5 лица от целевите групи за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигурени 5 работни места;
- Увеличен човешки ресурс и осигурена устойчива заетост в компанията след приключването на проекта.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
Дейност 4: Информиране и публичност.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта.
Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми.
Дейността включва:
• Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта;
• Изготвяне на отчети за отработено време по проекта;
• Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта;
• Изготвяне на регулярни доклади за напредъка;
• Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане.
Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа:
Етап 1 – Подготвителен, включващ:
• Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите;
• Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта.
Етап 2 – Етап на изпълнение, включващ:
• Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта;
• Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението;
• Дейности по информация и публичност;
Етап 3 – Заключителен етап, включващ:
• Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати.
5 000.00
5 000.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места.: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване/обзавеждане за обезпечаване на новите работни места.
Дейността включва:
- Доставка на 4 бр. бюра (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри);
- 4 бр. работни столове (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри);
- 5 бр. служебни мобилни телефона (за ресурсно осигуряване на работата на всички новонаети служители) ;
- 2 бр. лаптопа (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти);
- 2 бр. Microsoft Office пакета (за закупените лаптопи);
- 2 бр. шкафове;
- 2 бр. гардероби.
Етапи на изпълнение:
Предвид спецификите на оборудването / ДНА, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първия подготвителен месец:
1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Директно възлагане на дейността за изпълнение на външни изпълнители съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договори с изпълнителите.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1):
Доставка и монтаж на закупеното оборудване и обзавеждане.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1):
Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими.
Закупуването на посоченото оборудване е необходимо за създаването на новите работни места за представителите от целевата група.
Оборудването ще бъде запазено за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
11 710.00
11 606.00
Наемане на 5 лица за период от 12 месеца на длъжностите от групата професии:
- 2263 Специалисти по медицински екология, хигиена и здравословни условия на труд: 2 лица;
- 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 лице;
- 242 Административни специалисти: 2 лица.
: Целта на дейността е да бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца.
ЕТ „Д-р Магдалена Иванова – АИППМП“ ще осигури заетост за период от 12 месеца на 5 лица от целевите групи, попадащи в категориите:
- Продължително безработни и неактивни лица: 2 лица;
- Безработни лица на възраст над 54 г.: 1 лице;
- Безработни младежи до 29 г. вкл.: 2 лица.
Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение на длъжностите от групата професии съгласно НКПД:
- 22636005 Експерт, здравословни и безопасни условия на работа: 2 лица (1 лице до 29 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице);
- 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 продължително безработно или неактивно лице;
- 242 Административни специалисти: 2 лица ( 1 лице над 54 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице).
Етапи на дейността:
1) Подготвителен (месец 1):
Ще бъде извършен подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейността. 100 % от целевата група влиза в една от следните специфични категории по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“:
- Продължително безработни и неактивни лица;
- Безработни лица на възраст над 54 г.;
- Безработни младежи до 29 г. вкл.
Селекцията ще се осъществи анализ на индивидуалните профили на лицата от целевата група и провеждане на интервюта.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-14)
- Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевата група, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца.
- Предоставяне на дейности по трудова медицина: консултация на работодателя за прилагане на превантивните подходи за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; наблюдение и оценка на здравното състояние на работещите; оценка на риска.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 14):
Прекратяване на субсидираната заетост и попълване на анкетни карти от целевата група. Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ.
39 453.12
43 346.82
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“
Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз.
Дейността включва:
- Поставяне на 10 бр. плакати (минимален размер А3) на видно за обществеността място;
- Поставяне на 19 бр. информационни стикери на подходящо място на повърхността на оборудването.
- Поставяне на 1 бр. банер (стойка и винил)
- Изготвяне на 100 бр. флаери.
Етапи на изпълнение:
1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1):
- избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г.;
- изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-14) чрез разпространение на информационните материали.
528.00
528.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN