Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

По настоящия проект ще бъде оборудван офис в гр.Видин с необходимата техника и специализиран софтуер, който ще бъде организиран като център за управление на ИТ услугите на компанията. С проекта ще се оптимизира производственият процес на компанията по предоставяне на ИТ услуги. Ще се автоматизира работата с клиенти и данни и ще се централизира на едно място. Досега искания за предоставяне на услуги, искания за осъществяване на поддръжка, съобщения за грешки и проблеми се получаваха по телефон, с писмо, по електронна поща, факс и т.н. Тяхната обработка, разпределение и извършване на необходимите дейности ставаше по различни канали, не достатъчно организирано и с множество излишни операции и загуба на време. С реализирането на проекта ще се въведе информационна система, която да обхваща всички части от процесите, осъществяващи връзка с клиентите. Всяка комуникация ще бъде въвеждана в системата, разглеждана от съответния ръководител, който ще разпределя задачите и ще контролира изпълнението. Специалистите ще могат на едно място да виждат всички разпределени към тях задачи и да ползват база данни от знания за начините за реализиране на дадена опция или решаване на даден проблем. По проекта ще бъдат закупени като техника и лицензи 2 сървърa за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Техниката и лицензите ще бъдат използвани, за да бъде инсталирана на тях закупената информационна система за управление на ИТ услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на заявки за реализиране на ИТ услуги и обслужване на клиенти, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за подобряване на производствените процеси по реализиране на услугите. Ще бъде закупена система за управление на заявки заедно с необходимия хардуер, с които ще бъде оборудван нов стопански обект. През системата ще става реализирането на всяка една заявка за услуга, независимо по какъв начин е комуникирана - факс, мейл, писмо и т.н. Ще се автоматизират и ще се централизират процесите на контакт с клиенти и потребители. След въвеждане на системата и вече подобрените процеси ще се повиши качеството на услугите и техния обем. С помощта на системата ще могат да се обслужват и клиенти, които са в чужбина. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталация на система за управление на заявки 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на оборудване 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец) 479 500.00 477 666.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 UPS-a, 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за БД и 2 сървърни лиценза за ОС): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за изпълнение на целите на дейността, тъй като след въвеждане на системата ще се намали ползването на хартия и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Като цяло се очаква значително намаляване на ползваните ресурси и повишаване на ефикасността при реализиране на услугите. Въвеждането на новата система ще минимизира хартиения документооборот до нула, което може да я отнесе като част от съвременни безотпадни технологии. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.