Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети десет лица, представители на целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изникванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, на която е назначен за период до 12 месеца. Дейността е разписана за 14 месеца, тъй като в периода на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последователно, с оглед на това дали има налични лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Успешното развитие на "Металстрой АМС" ООД към момента и направеното проучване на управителя за положителните тенденциите на пазара и бъдещия потенциал за развитие на дейността свързана с производство на метални конструкции, халета, монолитно строителство и др. са основната предпоставка за необходимостта от създаване на нови работни места. Предвид настоящата дейност и с оглед на вече стартиралата нова дейност свързана с производство на метални конструкции, халета, монолитно строителство и др. и в съответствие с средносрочна стратегия за развитие на "Металстрой АМС" ООД , дружеството има необходимост от разкриването на десет нови работни места и наемането на 10 човека на следните длъжности:
• Монтажник метални конструкции – 2 броя
• Кофражист бетонови отливки – 4 броя
• Арматурист – 4 броя
Длъжностите са определени, така че откриването на новите работни места да гарантира успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност и производителност, удовлетворяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и осигуряване на устойчива заетост на новоназначените лица. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на "Металстрой АМС" ООД и тенденциите на пазара в сектора.
|
85 600.00
|
85 398.51
|
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на квалификационна степен на вече заети лица.: В рамките на дейност 2 ще бъдат организирани и проведени обучения за лицата, които ще бъдат назначени в рамките на проекта. Предвид спецификата на дейностите, които ще бъдат развивани от „Металстрой АМС“ ООД и с оглед на необходимостта за притежаване на определен набор от знания и умения за съответните длъжности, за лицата, които ще бъдат назначени (подробно описани в дейност 1) ще бъдат организирани и проведени следните професионални обучения за придобиване на втора квалификационна степен:
Обучение 1:
1. Наименование и код на професията: Строител - монтажник - код 582040
2. Наименование и код на специалността: Метални конструкции - код 5820402
3. Хорариум на обучението: най-малко 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които:
- най-малко 200 учебни часа теория
- най-малко 460 учебни часа практика
Брой обучавани лица: 2
Документ доказващ завършено обучение: Свидетелство за професионална квалификация за втора степен на професионална квалификация
Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „Монтажник метални конструкции“.
Обучаемите ще придобият Втора степен на професионална квалификация. След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Видовете метални конструкции; Видовете заварени съединения; Видовете заварени конструкции; и др.
Обучаваният трябва да може да: Да разчита работни чертежи на строителни конструкции /архитектурен, кофражен и армировъчен план, план на основи, монтажен план/скици и технологични схеми; Да изработва отделни детайли на метални конструкции; Да монтира, укрепва и демонтира различни метални конструкции и др.
Обучение 2:
1. Наименование и код на професията: Строител - код 582030
2. Наименование и код на специалността: Кофражи - код 5820302
3. Хорариум на обучението: най-малко 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които:
- най-малко 200 учебни часа теория
- най-малко 460 учебни часа практика
Брой обучавани лица: 4
Документ доказващ завършено обучение: Свидетелство за професионална квалификация
Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „кофражист бетонови отливки“.
Обучаемите ще бъдат обучени, по втора квалификационна степен.
След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Основните изисквания за качество на материалите за кофражните форми; Начините за укрепване на изкопи; Видовете кофражи и технологичната им характеристика; Изискванията за приемане и измерване на кофражните работи и др.
И да може:Да избира технологично оптималното решение при кофриране на конструкциите; Да изработва кофражни платна; Да монтира, укрепва и демонтира кофражи на различни конструктивни елементи на сгради и съоръжения; Да укрепва изкопи и др.
Обучение 3:
1. Наименование и код на професията: Строител - код 582030
2. Наименование и код на специалността: Армировка и бетон - код 5820303
3. Хорариум на обучението: 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които:
- най-малко 200 учебни часа теория
- най-малко 460 учебни часа практика
Брой обучавани лица: 4
Документ, доказващ завършеното образовани: Свидетелство за професионална квалификация
Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „Арматурист“
Обучаемите ще бъдат обучени Втора степен на професионална квалификация
След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Фактори, влияещи върху якостта на бетона; Инструменти и машини за направа на армировъчни изделия и бетонови смеси; Начините за приготвяне на бетонни смеси; Начини за осигуряване на необходимото покритие на армировката и др.
Обучаваният трябва да може: Да монтира армировка за всички видове конструктивни елементи; Да приготвя, полага и уплътнява различни видове бетони при различни условия; и др.
И трите описани по-горе обучения са необходими във връзка с изпълнението на служебните ангажименти на новоназначените лица, пред длъжностите, на които ще бъдат назначени и с оглед на техните функции.
|
12 000.00
|
12 000.00
|
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: За целите на проекта в рамките на настоящата дейност ще бъде закупено следното оборудване:
1. Кофражен комплект за колони, фундаменти и стена - система с олекотени кофражни елементи - възможност за работа без кран
Необходимостта от закупуването на предвиденото по настоящия проект оборудване е пряко свързано с работата на лицата, които ще бъдат наети на длъжността "кофражист бетонови отливки". Чрез закупуването на системата с олекотени кофражни елементи, кофражистите, наети по проекта ще имат възможността да изпълняват своите професионални задължения, тъй като спецификата на длъжността изисква ежедневна работа с посоченото оборудване. От друга страна предвидената за закупуване олекотена система създава условия на новонаетите кофражистите да работят със съвременно оборудване, което ще гарантира както по-високо качество на крайния продукт, така и ще бъде предпоставка за по-добри условия на труд, свеждащи до минимум ръчните операции и оптимизиране на разходите за механизация. Закупуването на предвиденото оборудване е необходимо, за да се създадат условия на наетите кофражисти да изпълнява своите служебни ангажименти, предвид спецификата на работата им и с оглед дейността, което се осъществява в дружеството. Оборудването, предвидено за закупуване в рамките на дейност 3 е пряко свързано със спецификата на работните места и произтичащите от тях служебни ангажименти на лицата, които ще бъдат назначени в "Металстрой АМС" ООД . Изключително важно за осигуряването заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в "Металстрой АМС" ООД . По-добрите финансови резултати ще спомогнат развитието на дружеството и възможността на мениджмънта да разширява капацитета и да развива фирмата, за да осигури устойчивостта на заетостта и в бъдеще да продължи своята политика за откриване нови работни места и инвестиции в съвременно оборудване. |
47 667.00
|
47 276.81
|
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 4 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР.
За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта:
1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр
2. Изработване на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта;
3. Изработване на стикери за оборудването - 1 брой
4. Изработване на информационни плакати - 50 броя
Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране. Поставяне на информация за проекта на сайта на дружеството. |
1 600.00
|
1 540.00
|
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности:
Ръководител на проекта:
- Отговаря за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта;
- Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съответствие с изискванията на бенефициента;
- Ръководи екипа за организация и управление на проекта;
- Контролира и участва процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) от името на бенефициента до УО по ОПРЧР;
- Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган;
- Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности;
- Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта;
- Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съответствие с изискванията на УО.
Координатор на проекта:
- Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с представителите на целевите групи;
- Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта;
- Участие в срещите на екипа по проекта;
- Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители;
- Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека;
- Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади.
Счетоводител на проекта:
- Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет;
- Отговаря за законосъобразното изразходване на средствата по проекта;
- Изготвя на финансовите отчети;
- Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС;
- Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта;
- Изготвяне на исканията за плащания по проекта;
- Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители;
- Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад;
- Участва в срещите на екипа по проекта.
Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. |
16 000.00
|
15 733.80
|