Модернизирането и подобряването на сградния фонд на образователна инфраструктура, в частност Детска градина „ Евлампия Векилова“, гр. Копривщица е насочено пряко към най-малките жители и непряко към техните родители, които търсят конкурентна на образователната услуга в големите населени места.
Публичната инфраструктура е основен фактор за осигуряване на базови услуги на населението в градовете и в селата и за осигуряване на достъпа до тях. Устойчивото социално-икономическо развитие на селските райони е неразривно свързано със съществуващата инфраструктура и качеството на предлаганите услуги за населението в селските райони. Недостигът на инвестиции за обновяване на съществуващата инфраструктура и неадекватното качество на предлаганите услуги (спрямо градовете) е основния елемент, който продължава да разширява границите на развитие между селските и градските райони в България и който, освен това е пречка за създаването на равни възможности в социално-икономическото развитие на селските райони.
Инвестицията в проекта е насочена към преодоляване именно на тези различия.
Целевата група, пряк ползвател на инвестицията по проекта са 125 деца на възраст 0-7 години, както и всички новородени след изпълнението на проекта. Непряк ползвател на инвестицията по проекта са родителите на децата, използващи подобрената образователна инфраструктура.
Проектът включва следните дейности:
-Сторително монтажни работи;
-Доставки на оборудване и обзавеждане;
-Упражняване на строителн надзор;
-Упражняване на авторски надозр;
-Управление и администриране на проекта.
Предложената интервенция кореспондира с все по-нарастващите нужди и очаквания на съвременното общество от адекватни обществени услуги. Предвид негативните демографски тенденции, характерни за общината като периферен спрямо столицата район, от особена важност е общината да предприеме конкретни и ускорени действия за повишаване качеството на живот и повишаване привлекателността на региона.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Управление и администриране на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел:
- Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели;
- Оптимизиране на използването на проектните ресурси;
- Постигане на ефективна координация и комуникация с партньори и изпълнители;
- Изготвяне на документация по проекта;
- Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта;
- Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението.
Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на партньорство, добро управление, отчетност и прозрачност.
Проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител проект, Счетоводител, Координатор проект, Юрист и инвеститорски контрол.
Екипът ще бъде сформиран след одобрение на проекта.
Ръководителят, счетоводителят и инвеститорският контрол ще бъдат служители на Бенефициента, на ниво заместник кмет и главен счетоводител на самата община и технически отдел.
Координаторът и юристът ще бъдат избрани чрез процедура по ЗОП.
Ръководителят е отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности.
Екипът ще следи за осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; контрол на заложените индикатори за изпълнение и резултат; осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на Управляващия орган при провежданите на мониторинг; осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта; организира дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта; изготвя междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение; изготвя искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган.
Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно изискванията на ПРСР 2014-2020 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
7 000.00
0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи за "Ремонт и модернизация на ДГ "Евлампия Векилова", гр.Копривщица: Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове по неговото прилагане. След обявена обществена поръчка и извършено класиране на участниците, Община Копривщица е сключила договор с фирма, която е изготвила инвестиционен проект, на база на който ще се извършват строително монтажните работи.
Изпълнителят на СМР ще бъде изран след открита процедура по ЗОП.
Изпълнението на строителството ще включва:
- Изпълнение на дейности по всички проектни части;
- Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания;
- Спазване на законодателството в сферата на управление на строителните отпадъци и безопасност на работа.
806 166.86
0.00
Упражняване на строителен надзор: Упражняване на независим строителен надзор:
Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва:
- отговорност за законосъобразно започване на строежа;
- отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ;
- отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството;
- в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2;
- отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация;
- отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите, съставени по време на строителството;
- отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението;
- отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи;
- отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи.
6 900.00
0.00
Упражняване на авторски надзор: Тази дейност ще се изпълнява от екипа на "Ес-Енерджи Проект" ЕООД, изготвили инвестиционния проект за обекта.
В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното:
-авторски надзор при строителството на обекта в рамките на инвестиционния проект- от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта;
- присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството;
- изготвяне на детайли и предписания при поискване от страна на изпълнителя на СМР или строителния надзор;
- наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството;
-съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор;
-заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите.
6 600.00
0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Осъвременяването на една образователна институция е свързано и с доставката на модерно и съвременно оборудване и обзавеждане, предоставящо обслужване в синхрон с новите образователни подходи.
Ще бъде доставено оборудване съгласно техническите спецификации, предоставени от проектантския екип. Преди обявяване на процедурата по избор на доставчик ще бъде ревизирана техническата спецификация и в случай на налични нови енергоефективни стандарти ще бъдат заложени именно те, след съгласуване с ДФ "Земеделие".
Оборудването, което е обект на доставка покрива цялостните нужди на децата и персонала на детската градина, от хранене през санитарни дейности до обучение и занимателни игри.
103 870.08
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN