Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Вътрешни работи

Район за планиране: Всички

Описание

„Балкантел“ ООД е проектно-ориентирана инженерингова компания, създадена през 1990 г. и специализирана в производството на електрически съоръжения, иновативни продукти и технологии, както следва:
- системи за управление и контрол на въздушната навигация и кацане, с приложения в гражданската и военната авиация;
- специализирани военни комуникационни и навигационни системи;
- жп системи за сигнализация;
- системи за сигурност с приложение в жп транспорта, военновъздушните сили, гражданската авиация, енергетика;
- системи за автоматизация и контрол;
- прецизна измервателна апаратура;
- телекомуникационни системи за граждански цели.
Компанията се е налoжила като водещ системен интегратор и изпълнител на проекти в целия им жизнен цикъл – проектиране, доставка, инсталация, интеграция, курсове на обучение, поддръжка.
През последните години компанията налага на пазара специализиран продукт - система за мониторинг на управление на високоотговорни процеси, в т.ч критични информационни инфраструктури. 
Настоящото проектно предложение предвижда извършване на инвестиция в ДМА - Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации. След въвеждане в експлоатация на новото оборудване се очаква да се постигнат следните резултати:
- съкращаване 3 пъти времето за производство на единица продукт,
- повишаване капацитета за производство на системи за мониторинг на управление на високоотговорни процеси, в т.ч критични информационни инфраструктури  /вкл. система UMBRELLA – основен продукт в портфолиото на кандидата/;
- осигуряване на устойчив ръст на приходите на фирмата в т.ч. приходите от износ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствения капацитет на дружеството. Закупуване на Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации: Дейността предвижда закупуване на оборудване - Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации – за разширяване капацитета на съществуващ стопански обект (производствената база на дружеството в гр. Враца), както и за повишаване капацитета за производство на електрически съоръжения: системи за мониторинг на управление на високоотговорни процеси, в т.ч критични информационни инфраструктури. Универсално устройство, което съчетава в себе си всички елементи и функционалности на система за мониторинг на управление на високоотговорни процеси е устройството UMBRELLA, произвеждано и реализирано на българския и международните пазари през последните 10 години. Този тип система попада в клас „системи за мониторинг на критични информационни инфраструктури“ за управление на полетите на авиацията, железопътното движение, метрополитен и други високоотговорни технологични процеси (ВОТП). От тази гледна точка системата подлежи на непрекъснато тестване и доказване на надеждността й по време на производство. Клиенти на дружеството са Министерство на отбраната - ВВС, Метрополитен (Софийски и международни), мобилни оперативни центрове, РВД, структури на НАТО, временни центрове за управление на аварии, НКЖИ, частни летища и т.н. В момента производството на едно устройство /система/ UMBRELLA се извършва като се проектира за всеки обект индивидуално (на ръка). Всеки модул се изработва индивидуално, тества се от няколко експерта в определена последователност. Средното време за произвеждане на системата е 120 работни дни, от които 75 – 80 са тестване. Този процес на тестване отнема време тъй като е необходимо да се предвидят всички електрически интерфейси, да се окомплектоват отделните софтуерни модули и видовете данни идващи по тях, да се проектират видовете програмируеми контролери, необходими за конкретната система и да се направи програмно осигуряване за всеки един от тях. Всичко това отнема време, оскъпява системата и намалява потенциалната и конкурентоспособност. Закупуването и въвеждането в експлоатация на Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации ще оптимизира работата по разработването на системите като по този начин ще увеличи капацитета на дружеството за производството им. Ще бъдат оптимизирани следните процеси: - производствения процес по проектиране; - процеса по производство на модулите на системата - процеса по тестване на електрическите интерфейси - процеса по тестване на пълната функционалност на системата чрез симулиране на реално електрическо свързване с контролираните обекти. Стендът ще разполага с софтуер /интегриран в оборудването/, който ще осигурява възможност за автоматизирано конфигуриране на текущите софтуерни компоненти и автоматизирано тестване. В момента се програмират за всеки обект, а проверката на функционалността им се извършва „на ръка“. При използване на автоматизираната тестова платформа ще се намали минимум 3 пъти времето за тестване на системата и модулите й. Така ще се увеличи производителността на производствения процес. Добавена стойност е факта, че ще се освободи висококвалифициран човешки ресурс. В момента тестовете се правят от инженери, които ги изпълняват в ръчен режим. Автоматизирането ще премахне и фактора „човешка грешка“ и ще повиши обективността на резултатите. 1 270 000.00 1 252 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.