Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места в ТРИСТА БГ ООД, по обособени позиции: Обособена позиция 1 - Щандова хладилна витрина - 4 бр.; Вертикална среднотемпературна хладилна витрина - 10 бр. Обособена позиция 2 - Електронна везна за продажби - 4 бр.; Електронна везна платформена - 2 бр.; Клиентски дисплей - 4 бр.; Бар код четец за фронт-офис - 4 бр.; PC Работна станция за фронт-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 4 бр.; Бар код четец за бек-офис - 2 бр.; PC Работна станция за бек-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 2 бр.; Многофункционално устройство - 2 бр.; Мобилен терминал - 2 бр.; Фискално устройство - 4 бр.; Сейф - 4 бр.“, Прогнозна стойност: 54 998.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1- Щандова хладилна витрина - 4 бр.; Вертикална среднотемпературна хладилна витрина - 10 бр.
    Изпълнител: БОЛДА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 480.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2- Електронна везна за продажби - 4 бр.; Електронна везна платформена - 2 бр.; Клиентски дисплей - 4 бр.; Бар код четец за фронт-офис - 4 бр.; PC Работна станция за фронт-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 4 бр.; Бар код четец за бек-офис - 2 бр.; PC Работна станция за бек-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 2 бр.; Многофункционално устройство - 2 бр.; Мобилен терминал - 2 бр.; Фискално устройство - 4 бр.; Сейф - 4 бр.
    Изпълнител: ОПРЕВИ - ИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 398.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови раб. места в ТРИСТА БГ ООД, по обособени позиции:ОП1-Изграждане на щандово/касово място-4 бр.; Стелажи едностр.–40 л.м.; Стелажи двустр.-20 л.м.; ОП2-Щандова хладилна витрина-4 бр.; Нискотемпературна хладилна витрина-2 бр.; ОП3-Електр.везна за продажби-4 бр.; Електр.везна платформена-2 бр.; Клиентски дисплей-4 бр.; Баркод четец за фронт-офис-4 бр.; PC Работна станция за фронтофис(съст. се от компютър, монитор, клавиатура и мишка)-4 бр.; Баркод четец за бекофис-2 бр.; PC Работна станция за бекофис(съст. се от компютър, монитор, клавиатура и мишка)-2 бр.; Многофункц. у-во-2 бр.; Моб. терминал-2 бр.; Фиск. у-во - 4 бр.; Сейф-4 бр.; ОП4-Непрекъсв. захранване за фронтофис-4 бр.; Непрекъсв. захранване за бекофис-2 бр.; Рутер-2 бр.; ОП5: Софтуер за управл. на търг. обект (фискална програма) - за фронтофис-4 бр., за бекофис-2 бр. и за моб. терминал-2 бр., обхващащ пълния цикъл „заявка-доставка-продажба-контрол и отчитане”, Прогнозна стойност: 81 498.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Изграждане на щандово/касово място - 4 бр.; Стелажи едностранни – 40 л.м.; Стелажи двустранни - 20 л.м.
    Изпълнител: БОЛДА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 148.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Щандова хладилна витрина - 4 бр.; Нискотемпературна хладилна витрина - 2 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 - Електронна везна за продажби - 4 бр.; Електронна везна платформена - 2 бр.; Клиентски дисплей - 4 бр.; Бар код четец за фронт-офис- 4 бр.; PC Работна станция за фронт-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 4 бр.; Бар код четец за бек-офис - 2 бр.; PC Работна станция за бек-офис (състояща се от компютър, монитор, клавиатура и мишка) - 2 бр.; Многофункционално устройство - 2 бр.; Мобилен терминал - 2 бр.; Фискално устройство - 4 бр.; Сейф - 4 бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 - Непрекъсваемо захранване за фронт-офис - 4 бр.; Непрекъсваемо захранване за бек-офис - 2 бр.; Рутер - 2 бр
    Изпълнител: ОПРЕВИ - ИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 032.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: Софтуер за управление на търговски обект (фискална програма) - за фронт-офис - 4 бр., за бек-офис-2 бр. и за мобилен терминал-2 бр., обхващащ пълния цикъл „заявка-доставка-продажба-контрол и отчитане”
    Изпълнител: ОПРЕВИ - ИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 032.00
Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на материали за организация и управление на проекта на ТРИСТА БГ ООД, Прогнозна стойност: 518.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на материали за организация и управление на проекта на ТРИСТА БГ ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за доставка на работно облекло., Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за доставка на работно облекло.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина., Прогнозна стойност: 2 700.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на мерки за информиране и публичност., Прогнозна стойност: 3 292.50
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на мерки за информиране и публичност.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на обучения на наетите по проекта лица, Прогнозна стойност: 20 400.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на обучения на наетите по проекта лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.