Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проект  е насочен към преодоляване на съществуващи дефицити във фирмата по отношение  качеството  на работните места и  възможностите за осигуряване на устойчива заетост , чрез постигане на следните конкретни цели:
1. Оптимизация на работните процеси, включително осигуряване  гъвкави форми на заетост,  за по-лесно съвместяване на професионалния, семейния и личния живот  и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители
2. Запазване на работните места.
В рамките  на проекта са предвидени следните дейности, съответстващи на поставените конкретни цели:
-	Разработване и внедряване на система за управление на човешките ресурси в "Автомагистрали Хемус"АД.
-	Осигуряване на организиран транспорт за заетите лица в клоновете на "Автомагистрали Хемус"АД до и от работното място
3.В резултат на изпълнение на посочените дейности, ще бъдат постигнати следните очаквани резултати:
- Подобряване  качеството на работните места, чрез разработване и внедряване на  система  за управление на човешките ресурси, включваща въвеждане  на гъвкави форми на заетост за оптимизация на работните процеси, практики за мотивиране професионалното развитие на заетите лица, съвместяване на професионалния, семейния и личния живот и удължаване трудовия живот на работниците и служителите над 54 год.
- Осигуряване на устойчива заетост и запазване на работните места във фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Основната цел на дейността е да се осигури качествено и навременно изпълнение на проекта съгласно изискванията на Процедурата и на ОП "РЧР", вкл. постигане на желаните резултати.Дейността включва:сформиране на екип,подготовка и провеждане на съответните процедури за избор на изпълнители,отчетност на изпълнените дейности и постигнатите напредък и резултати, мониторинг и контрол по отношение законосъобразността,сроковете и качеството на изпълнение,вкл. при осигуряването на информираност и публичност по проекта. Етапи за изпълнение на дейността:1.Подготвителен етап: предвижда сформиране на екип за изпълнение на проекта, който да включва трима експерти - Ръководител,Счетоводител и Технически сътрудник. На този етап ще бъдат подписани граждански договор с всеки експерт, вкл. за всяка длъжност ще бъде изготвена длъжностна характеристика. Във всеки договор ще бъдат ясно дефинирани задълженията, правата и отговорностите на експерта, срок и възнаграждение, което ще бъде съобразено с Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020г. Фирмата не притежава опит в изпълнението и управлението на проекти,финансирани от ЕС и не разполага с екип с опит и експертиза в изпълнение на проекти финансирани със средства на ЕС. С оглед осигуряване на необходимата експертиза за изпълнение на проекта, за членове на екипа са определени лица притежаващи професионален и специфичен опит за изпълнение на проекта. . На следващо място ще бъде изготвен актуален план-график за изпълнение на проекта,който ще съдържа точна последователност и детайлна информация за периода на изпълнение на всяка дейност,начална и крайна дата,отговорно лице .Целта е да се създадат необходимите предпоставки за коректното и в срок изпълнение на проекта.Този етап ще позволи да се изработи подробен списък на конкретните задачи и дейности, които следва да се изпълнят;да се определи точно каква работа трябва да се извърши по дадена дейност,за да може навреме да се генерират документите по нея;да се изяснят критичните точки в изпълнението,т.е. къде може да се получи забавяне или пречка,които биха могли да нарушат графика,в резултат ще могат да се определят начините и способите за справяне с тях или да се предвиди допълнително време за решаването им;в хода на изпълнение на проекта ще може да се проследява степента на изпълнение на всяка отделна задача.Успоредно ще бъдат определени и начините за комуникация,както между членовете на екипа,така и с ръководството на дружеството;и ще се определят методите за контрол и мониторинг,които ще се използват.2.Основен етап: На този етап ще бъдат предприети необходимите действия,свързани с избора на изпълнители за изпълнение на дейностите, съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 118 от 20.05.2014 г. и указанията на УО. По време на провеждане на процедурите за избор на изпълнители, екипът ще съдейства активно на ръководството на фирмата, чрез предоставяне на консултации, изготвяне на документи, съобразно професионалната квалификация, компетентности и отговорности. След като бъдат подписани договори за изпълнение, екипът ще осъществява текущ контрол, относно спазване на изискванията на техн.спецификации за възлаганите дейности, срок на изпълнение и начин на плащане. Този етап е от основно значение за цялостното изпълнение на проекта по отношение на качество, законосъобразност, целесъобразност на изпълнението, както и ефективно и законосъобразно разходване на средствата по бюджета. 3.Отчетен етап: Изготвяне на документите за отчитане изпълнение на дейностите , изготвяне на междинни и финален технически и финансов отчети съгласно изискванията на УО и дейности по архивиране на проектната документация 12 385.00 9 851.32
Информиране и публичност: Дейността е задължителна и има за цел да се осигури коректното изпълнение на проекта съобразно изискванията на процедурата и на ОП "РЧР". В резултат на изпълнението й ще бъде осигурена широка обществена информираност за получената финансова подкрепа от ЕС и държавния бюджет на Р България. Дейността предвижда осигуряване на публичност по проекта посредством реализацията на различни информационни мерки. Изпълнението й ще бъде в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда: - да бъдат изготвени 4 бр. информационни табели (размер мин. 50х70 см), които ще бъдат поставени както следва: на сградата на главния офис на фирмата находящ се в гр. София, ул. „Г.С. Раковски” № 128 на административния офис на клон гр. Дупница, ул."Самоковско шосе"№2., клон с. Скравена(община Ботевград) и клон гр. Златица, ул."Крайполска"№1 - да се публикува информация на Интернет страницата на фирмата, относно проекта, етапите на изпълнение и постигнатите резултати. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Изготвяне проекти на визия на информационните материали; 2. Разглеждане и одобряване на визията; 3. Изготвяне и доставка на информационните материали; 4. Изготвяне на визия и текст за публикация на интернет страницата на фирмата; 5. Съставяне на необходимите документи, удостоверяващи изпълнението на дейността - приемо-предавателни протоколи, фактури, снимков материал, копия на публикации. 1 000.00 920.00
Разработване и внедряване на система за управление на човешките ресурси в "Автомагистрали Хемус"АД.: Цел на дейността: Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси, включваща въвеждане на гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители( над 54 години). Към настоящия момент фирмата осъществява дейността си по отношение на човешките ресурси, чрез трима 3 експерта наети на длъжност „Личен състав”, по един във всеки клон на дружеството / Златица, Дупница и Ботевград /в задълженията на които са поддържане на трудовите досиета - от документите за постъпване на работа , отпуски и присъствени дни до напускане , които са на пряко подчинение на управителя на клона. В централния офис на фирмата задълженията на личен състав са вменени на експерт на длъжност „зам.главен счетоводител”. Към настоящия момент фирмата не разполага със специализиран софтуер за управление на човешките ресурси. Разполага само със софтуер за труд и работна заплата за нуждите на счетоводството. "Автомагистрали Хемус" АД е фирма с дългогодишна история и с голям брой персонал с различни професионални компетентности, умения, образование и възраст и за успешното развитие на фирмата от изключително важно значение е човешкия фактор. Необходимостта от разработване на система за развитие на човешките ресурси е продиктувана от обстоятелството, че за успешното развитие на фирмата от изключително важно значение е човешкия фактор. За целта е необходимо разработване на система за развитие на ЧР, съдържаща правила за работа и мерки за организационни промени, съобразно индивидуалните потребности на заетите лица за професионално развитие. Към настоящия момент във фирмата работят 110 лица на възраст над 54 год. и с оглед на заобикалящата ни външната икономическа среда и на техните потребности от съществено значение е фирмата да разполага с разписани методи, техники и практики, които да прилага за удължаване и развитие на професионалния им живот. В рамките на дейността се предвиждат следните поддейности: 1.Разработване и въвеждане на система за управление на ЧР както на фирмено ниво, така и за всеки клон със следните задължителни елементи - Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост . - Въвеждане на мерки насърчаващи съвместяването на професионалния, семейния и личния живот на работниците и служителите над 54 год; - Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси - планиране, подбор и наемане; - Въвеждане на мерки за оптимизация на вътрешната комуникация, с оглед подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между организационните звена и клоновете в структурата на фирмата по отношение на управлението на човешките ресурси; - Въвеждане на мерки за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения и планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот; 2. Разработване и внедряване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, приложим както на ниво фирма, така и по отношение на клоновете на дружеството. Етапи на изпълнение на дейността: 1. Подготвителен етап: Формулиране изискванията на ръководния екип на фирмата към обхвата и съдържанието на системата за развитие на човешките ресурси с оглед на посочените елементи. Избор на изпълнител и подписване на договор за изпълнение ( изпълнението на този етап е в обхвата на дейност 1). Формулиране на изискванията по отношение обхвата на специализирания софтуер с оглед посочените елементи на системата за развитие и подписване на договор за изпълнение. 2. Изпълнение на дейността: Разработване на документите в обхвата на системата за развитие на ЧР. Разработване и внедряване специализиран софтуер за управление на ЧР. 3. Окончателен етап: Приемане на изготвените документи от ръководството на фирмата и на специализирания софтуер. Отчитане изпълнението на дейността. 58 000.00 58 000.00
Осигуряване на организиран транспорт за заетите лица в клоновете на "Автомагистрали Хемус"АД до и от работното място.: Осигуряване на организиран транспорт на заетите във фирмата лица до и от работното място по следните транспортни с-и Редовна смяна: 1.Клон Ботевград: Сутрин -тръгване с.Скравена/Производствен комплекс -Асфалтова база/ -Ботевград/ул."Александър Батенберг"-бул"Цар Освободител"-ул."Иван Вазов"-ул."Стамен Панчев"- бул."Акад.Стоян Романски"/;с.Врачеш-с.Скравена/център-Производствен комплекс-Асфалтова база/пристигане Вечер-тръгване с.Скравена/Производствен комплекс-Асфалтова база-център/с.Врачеш-Ботевград/бул.Акад.Стоян Романски"- бул"Цар Освободител"-ул."Иван Вазов"- ул."Стамен Панчев"-бул.Акад.Стоян Романски"/;с.Скравена/Производствен комплекс -Асфалтова база/пристигане 2.Клон Златица 2.1.Сутрин:с.Розино;с.Хр.Даново;гр.Златица/Автогара ул.Вл.Варненчик,Ц/;гр.Челопеч-АБ; Вечер:гр.Челопеч;гр.Златица,ул.Вл.Варненчик, Ц/;с.Антон;с.Розино,с.Хр.Даново,с.Розино. 2.2.Сутрин:с.Чавдар/Ц/;с.Мирково;с.Челопеч;гр.Златица,ул.Вл. Варненчик,Ц/;с.Антон;гр.Пирдоп/МБАЛ,ул.Цар Освободител/;гр.Златица/АГ,ул.Вл. Варненчик,Ц/;Челопеч/АБ/. Вечер:гр.Челопеч/АБ/;гр.Златица/АГ,ул.Вл.Варненчик Ц/;гр.Пирдоп/МБАЛ,ул.Цар Освободител/;с.Антон;гр.Златица,ул.Вл. Варненчик, Ц/;с.Челопеч;с.Мирково; с.Чавдар/Ц/. 2.3Сутрин:гр.Пирдоп/МБАЛ,ул.Цар Освободител;с.Антон;гр.Златица/АГ,ул.Вл. Варненчик;с.Челопеч;с.Чавдар;с.Мирково;с.Петрич;с.Смолско(Кариера) Вечер:с.Смолско/Кариера/;с.Петрич;с.Мирково с.Чавдар/Ц/;с.Челопеч;гр.Златица/Автогара,ул.Вл. Варненчик, Ц 3 Клон Дупница 3.1Сутрин:гр.Дупница/Гараж-АМ Хемус;ж.к Бистрица,сп.Горица,сп.Рампа/;с.Овчарци;с.Сапарево;с.Червен бряг; кариера Студена; Вечер:Кариера Студена;с.Червен бряг;с.Сапарево;с.Овчарци;гр. Дупница/сп. Рампа,сп. Горица,ж.к.Бистрица,Гараж АМ Хемус-ул.Самоковско шосе/ 3.2Сутрин:гр.Дупница/АМ Хемус гараж- ул.Самоковско шосе/;с.Бистрица,гр.Дупница/ж.к.Бистрица,сп Горица, Рампа;с.Сапарево;с.Овчарци;с.Червен бряг;с.Крайници;гр. Дупница/Бетонов възел АХ/ Вечер:гр.Дупница/Бетонов възел АХ-ул.Самоковско шосе/;с.Крайници;с.Червен бряг;гр.Дупница/Управление АХ-ул.Самоковско шосе,сп.Рампа,сп.Горица,ж.к.Бистрица; с. Бистрица;с.Овчарци;с.Сапарево;гр.Дупница/гараж АХ-ул.Самоковско шосе 3.3 Сутрин:гр.Перник/м-н Кауфланд, А,кв.Тева, кв.Мошино, кв.Църква/;с.Студена/кариера Студена/ Вечер:с.Студена/кариера/;с.Студена/Ц/;гр.Перник/кв.Църква, кв.Мошино,кв Тева, АГ,м-н Кауфланд/. Транспортни схеми(смени) 1.Клон Ботевград: 1.Първа смяна:Място на тръгване-Ботевград/бул"Цар Освободител"-ул."Иван Вазов"-ул."Стамен Панчев"-бул."Акад.Стоян Романски"/-с.Врачеш/център/- с.Литаково/център/-с.Новачене/център/с.Скравена/център/-с.Скравена/Производствен комплекс -Асфалтова база/-място на пристигане Връщане:Място на тръгване-с.Скравена /Производствен комплекс -център/-с.Новачене /център/-с.Литаково /център/-с.Врачеш/център/-гр.Ботевград/ул.акад.Стоян Романски-ул.Стамен Панчев-ул.Иван Вазов-бул.Цар Освободител/-място на пристигане 2 Втора смяна:Място на тръгване-Ботевград-/бул."Цар Освободител"/-с.Врачеш/център/-с.Трудовец/център/Ботевград/бул"Цар Освободител"-ул."Иван Вазов"-ул."Стамен Панчев"-бул."Акад.Стоян Романски"/-с.Новачене/център/с.Скравена/център -Производствен комплекс -Асфалтова база/-място на пристигане Връщане:Място на тръгване-с.Скравена/Производствен комплекс -Асфалтова база-център/-с.Новачене /център/-Ботевград/ул.акад.Стоян Романски -ул.Стамен Панчев-ул.Иван Вазов-бул.Цар Освободител/-с.Трудовец /център/-с.Врачеш/център/-Ботевград/бул."Цар Освободител"/място на пристигане 124 245.00 46 210.60

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.