Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 260 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда насърчаване на новообразувано предприятие в областта на архитектурните услуги и интериорния дизайн.
 „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД е с готовност да работи по световни стандарти и да надхвърля очакванията на клиента и обществото. Има за цел да проектира и реализира жилищни и административни комплекси, хотели и частни домове. Отговорността на екипа е да даде на клиента дом, който е построен в здравословна среда и се обитава с лекота и радост, който ще бъде функционално и естетически адекватен и в далечното бъдеще.
С оглед изпълнение на проекта ще бъдат привлечени професионалисти като архитекти и интериорен дизайнер и ще бъдат закупени ДМА и ДНА. 


Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализирана на пазара на предприемаческата идея: За Реализирана на пазара на предприемаческата идея е необходимо наемане на 4 броя квалифициран персонал, както следва: - Предприемач на длъжност „Архитект“ – 1 бр. Основни дейности и отговорности: Устройствено планиране, проектиране, надзор в проектирането и авторски контрол в строителството на жилищни, смесени и обществени сгради. Договаряне с инвеститори, съгласуване с инстанции, организация и котрол върху проектантския и строителния процес като водещ архитект. Подробно описание на неговите отговорности и задължения са описани в точка 9. -Екип на предприемача на длъжност „Архитект“ – 1 бр., като втори архитект в реализацията на предприемаческата идея. Необходимостта от втори архитект се обуславя от факта че компанията е новообразувана и се нуждае от още един специалист в областта за удовлетворяване на всички изисквания на клиентите. С опитът и уменията(описани в т.9) на втория архитект, предвиден да работи съвместно с предприемача-архитект ще помогне за по-бързо развитие на фирмата. - Лице с увреждане за длъжност „Интериорен дизайнер“ – 1 бр. Както в България,така и навсякъде по света архитектурата и интериорният дизайн преливат едно в друго, взаимно си влияят и допълват. За перфектен краен резултат, архитектите и дизайнерът ще рабоят заедно. Като неговата роля е да подпомага компанията в предоставянето на услуги по интериорен дизайн. Така всички обекти на „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще имат напълно завършен вид. - Лице за длъжност „Архитект“ – 1 бр., което да е в помощ на двамата архитекти. За да постигне максимална ефективност се предвижда наемането на трети архитект, който има високи познания в областта на софтуерното проектиране и дизайн на крайния вид на предлагания продукт, за представяне пред клиента.Така „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще създаде сплотен екип от професионалисти с необходимите умения и познания във всички области на проектирането. 2. Архитектурните услуги не могат да бъдат предоставяни ако няма качествено закупено оборудване, а имено: - Преносим компютър – 3 бр. предвидени за архитектите (различни от предприемача) и интериорния дизайнер. С преносимите компютри персоналът ще осъществява ежедневните си функции по проектиране на сгради и съоръжения. Благодарение на тяхната мобилност ще може да се променят и довършват проектите на обекта, в присъствието на клиентите. - Настолен компютър (1бр.) и монитор (1бр.) , предвидени за предприемача архитект. Той ще е основния компютър, който ще съхранява цялата база данни на фирмата. - Широкоформатен принтер – 1 бр., в подкрепа на целия екип, чрез който ще могат да бъдат разпечатвани архитектурните проекти и скици. Техническите и функционалните характеристики на необходимите ДМА са описани в приложение Е. 3. Освен ДМА оборудване в тази област ключов е и ДНА. Предвидено е придобиване на софтуер за архитектурно проектиране, който ще бъде внедрен по работните станции на екипа и с помощта на който ще може да се осъществяват архитектурните услуги. Техническите и функционални характеристики на необходимото ДНА са описани в приложение Е. 4. Наемане на помещение за реализиране на предприемаческата идея. Новообразуваното дружество не притежава средства за наем на помещение с подходящ брой работни места за наетия по проекта персонал. Необходимо е наемането на помещение за целия срок на изпълнение на проекта от 12 месеца. 5. Изработване маркетингов план за реализация на предприемаческата идея. Изработването му ще допринесе за по-доброто ѝ позициониране на националния и международния пазар, както и за изпълнението на предприемаческата идея. Към настоящия момент компанията не разполага с финансов ресурс за изработване на маркетингов план, а с изпълнение на проекта ще има тази възможност. 6. Създаване на интернет страница на компанията с всички дейности, които извършва. Страницата ще е реално полезна за фирмата като ще работи 24 часа в денонощието за нея и ще поддържа непрекъснатата връзка с клиентите. 188 200.37 139 912.62
Визуализация на проекта : Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативната програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и ЕС. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват: -Изработване на информационен плакат-1 брой; -Изработване на информационни стикери-12 броя; Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще изисква същото и от своите доставчици съгласно образците на Оперативната програма „Иновации и Конкурентоспособност“ 2014-2020. Публикацията при финализирането на проекта се предвижда да обхваща кратко описание на всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОПИК за реализирането на дейностите. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да бъде публикувана на уеб сайта на компанията с цел информиране на по-широк кръг аудитория. Всички информационни материали и методи за информиране и публичност ще бъдат подготвени съгласно изискванията, заложени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. 740.00 120.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.