Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът има за цел повишаване на конкурентоспособността и производствения капацитет на "Кирково" ООД и увеличаване на потенциала за експорт, в резултат на което ще се постигне подобряване на пазарното присъствие на българските МСП. 
Към настоящия момент компанията е достигнала пълна натовареност на производствените си мощности и няма възможност да приема поръчки за производство на нови и по-големи изделия, както и да увеличи капацитета на текущото си производство. Успешното реализиране на проекта ще даде възможност за внедряване на технологии за оптимизиране и подобряване на производствените и технологични процеси, постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи и оптимизиране на производствената верига. 
Основната проектна дейност е насочена към доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на модерни технологии и оборудване за производство на нови продукти с високо качество и съответстващи на европейските норми и изисквания. Като резултат от нея ще се увеличи потенциала за производство и износ на продукти с висока добавена стойност и ще се осигури развитието на конкурентно, ефикасно и ефективно производство, гарантиращо устойчивост и добър икономически ефект за предприятието и увеличаване на трудовата заетост. Чрез внедрените нови технологии ще се постигне и подобряване на ресурсната ефективност, повишен производствен капацитет и качество на продуктите, добри системи за управление и за прилагане на нови бизнес модели и практики.
Чрез успешното изпълнение на проекта ще се постигне целта на процедурата, а именно: „Капацитет за растеж на МСП и засилване на експортния потенциал на българските МСП".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр.): Дейността цели реализиране на инвестиции, които ще доведат до разширяване на капацитета на компанията. Чрез нейното реализиране се предвижда - закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на: инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр. Заложените по проекта ДМА са цялостни системи и посредством тяхната работа ще се осигури непрекъснатост и автоматизация на процеса на производството на хидравлични и пневматични елементи, което ще гарантира тяхното качество, енергийна и ресурсна ефективност, както и ще подобри условията на труд в компанията. Дейността включва закупуване на машини, които са асамблирани с напълно съвместими инструменти, което дава възможност производственият процес да бъде синхронизиран и напълно автоматизиран, като се елиминират рисковете от несъвместимост на отделните части. Посредством поетапната работата на всички от посочените машини, програмният принцип на работа се базира на диалогов режим между множеството възможностти за операции на продукта (системата за управление) и изискванията на технолога-програмист при конфигуриране на определен детайл, съобразно технологичните му и конструктивни особености и изисквания. Новите машини са базирани на подобрен дизайн и конструкция за по-висока стабилност и производителност. Сред отличителните им характеристики са надеждност при предаване на задвижването, включително линейни направляващи с ролкови танкети, предавателни механизми, базирани на технология с ролки и ексцентрик, нова конструкция на шпинделите и задвижванията, температурна стабилност, подобрена ергономичност и обслужване, нови системи за управление и др. Чрез закупуване на планираните машини ще се постигне автоматизиране и намаляване на грешките при производствения процес, ще се даде възможност за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите и ще се намали времето, необходимо за пренастройка за осъществяването на различните етапи от производството. Благодарение на въвеждането им в технологичния процес ще се намали до минимум ръчния труд и ще се елиминира риска от инциденти. Закупуването и въвеждането в експлоатация на оборудването ще доведе до повишаване на производствения капацитет и гарантирано качество на произведените хидравлични и пневматични елементи, както и до разширяване на продуктовата гама с нови видове изделия. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно действащото към момента законодателство /от 1-ви до 3-ти месец/; 2. Сключване на договор с избрания изпълнител /от 3-ти до 4-ти месец/; 3. Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 14-ти месец/; 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /14 месец/. След доставката и въвеждането в експлоатация на заложеното за закупуване оборудване то ще бъде визуализирано със стикери. Средствата за визуализация - стикерите и табела по проекта ще бъдат изготвени в съотвестствие с правилата за визуализация с цел осигуряване на необходимата публичност и визуализация на финансирането по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Управлението на дейността ще се извърши от екипа по проекта. 1 648 600.30 1 559 529.63
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр.): Дейността цели реализиране на инвестиции, които ще доведат до подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствените процеси. Чрез нейното реализиране се предвижда - закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на: инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр. Заложените за закупуване по проекта ДМА са цялостни системи и посредством тяхната работа ще се осигури непрекъснатост и автоматизация на процеса на производството на хидравлични и пневматични елементи, което ще гарантира тяхното качество, енергийна и ресурсна ефективност, както и ще подобри условията на труд в компанията. Дейността включва закупуване на машини, които са асамблирани с напълно съвместими инструменти, което дава възможност производственият процес да бъде синхронизиран и напълно автоматизиран, като се елиминират рисковете от несъвместимост на отделните части. Чрез закупуване на планираните машини ще се постигне подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствените процеси, ще се даде възможност за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите, ще се намали времето, необходимо за пренастройка на различните етапи от производството, както и количеството на отпадъците и бракуваната продукция. Закупуването и въвеждането в експлоатация на оборудването ще доведе до по-добра енергийно ефективна политика и гарантирано качество на произведените хидравлични и пневматични елементи, както и до разширяване на продуктовата гама с нови видове изделия. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно действащото към момента законодателство /от 1-ви до 3-ти месец/; 2. Сключване на договор с избрания изпълнител /от 3-ти до 4-ти месец/; 3. Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 14-ти месец/; 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /14 месец/. След доставката и въвеждането в експлоатация на заложеното за закупуване оборудване то ще бъде визуализирано със стикери. Средствата за визуализация - стикерите и табела по проекта ще бъдат изготвени в съотвестствие с правилата за визуализация с цел осигуряване на необходимата публичност и визуализация на финансирането по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Управлението на дейността ще се извърши от екипа по проекта. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.