Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда разкриване на дългосрочни перспективи за заетост на безработни лица в "Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД. Проектът разчита на комплекс от дейности, които ще позволят пълноценната употреба на свободен човешки ресурс, поставен понастоящем пред опасността от изключване от пазара на труда и социална маргинализация. За целта проектната идея включва:
1/ разкриване на 15 нови работни места;
2/ професионално обучение на наетите лица и придобиване на специфични професионални умения от тяхна страна;
3/ закупуване на оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места.
4/ дейности по организация и управление на проекта, както и информация и публичност.

Работните места за наетите лица ще бъдат напълно съобразени с потребностите на дружеството, така че да се гарантира дългосрочна заетост и на новите служители да се гледа като на инвестиционен ресурс. Предвижда се 13 от служителите да бъдат назначени на длъжност "Автомонтьор", а 2 от тях -  на длъжност - "Диагностик, моторни превозни средства".
Лицензиран Център за професионално обучение ще даде необходимата квалификация на наетите лица. В процеса на обучение ще бъдат приложени одобрени от НАПОО учебни програми, съдържащи адекватен хорариум, брой часове теория и брой часове практика. 
За обезпечаване на работния процес на новите работни места ще бъдат закупени: 
- Стенд за реглаж на преден и заден мост;
- Компютърна баланс машина за гуми.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейността предвижда ангажирането на трима експерти с доказан опит при изпълнение на инвестиционни програми и управление на проекти. Управлението на проекта ще бъде поверено на 3 лица, както следва: ръководител на проекта - 1 бр.; технически координатор - 1 бр.; счетоводител на проекта - 1 бр. Те ще обезпечат управлението на проектните дейности в съответствие с изискванията на УО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема за безвъзмездна финансова помощ "Ново работно място 2015". Експертите ще бъдат отговорни за: 1/ оказване на съдействие на работодателя при разработване на детайлна методология за избор на безработни лица; 2/ подготовка на документации за избор на външни изпълнители по проекта; 3/ осъществяване на контрол върху договорите с избраните изпълнители; 4/ подаване на искания за авансово, междинни и финално плащане по проекта, вкл. подготовка на придружаващите ги технически и финални отчети; 5/ осъществяване на комуникация с представителите на УО; 6/ съхраняване досие на проекта и адекватна одитна пътека по него. Експертите ще сключат "граждански договори" с бенефициента за изпълнение на услугата. Изискванията за заемане на длъжностните и задълженията на експертите ще включват: За ръководител на проекта: Минимум 3 години опит в управление на проекти, финансирани по Програми на ЕС; Отговорности на ръководителя на проекта: Ръководи цялостната дейност по проекта и екипа за управление; Упражнява контрол за навременно изпълнение на дейностите от страна на Бенефициента и външните изпълнители; Ръководи подготовката на междинните и финалния отчет и исканията за авансово, междинни и окончателно плащане; Комуникира с УО; Получава периодични отчети и анализи от другите членове на екипа и изисква корекции на дейностите при неефективното им изпълнение. Отговорности на техническия координатор: Организира и координира цялостната дейност по проекта, следи за ефективността на работата по проекта; Подготвя документации за избор на изпълнители и отчети към УО; Докладва периодично на ръководителя за степента на реализация и качеството на извършените дейности; Осъществява комуникация с ръководителя и счетоводителя на проекта, както и с избраните външни изпълнители. Отговорности на счетоводителя на проекта: Следи за цялостното счетоводство по проекта и за спазването на финансовите условия по договора; Изготвя финансовите отчети във връзка с исканията за междинни и финално плащане; Води текущото счетоводство по проекта, вкл. подготвя аналитични счетоводни сметки; Съхранява фактури, платежни нареждания и банкови извлечения. 19 800.00 19 328.48
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД ще идентифицира желаещи лица за заемане на предвидените за разкриване работни позиции чрез обяви в специализирани сайтове, както и при необходимост чрез сътрудничество с Дирекциите на Бюрото по труда и печатни издания. Провеждането на интервютата с поканените кандидати ще се базира на комплексен метод на преценка пригодността на кандидата както спрямо изискванията на процедурата, така и спрямо изискванията към съответната работна позиция. За въпросните лица ще бъде осигурена възможност за заетост от 12 календарни месеца по трудов договор на пълен работен ден (с продължителност от 8 ч.), а за поне 50% от тях (най-малко 8 от 15-те лица) ще бъде предоставена възможност за дългосрочна заетост и кариерно развитие. Наетите лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Автомонтьор - 13 лица; - Диагностик - 2 лица; При изчисление на възнагражденията на наетите лица ще се вземат предвид минималните осигурителни доходи, които са в пряка връзка с кода на основна икономическа дейност на дружеството по КИД 2008 - 45.20 "Техническо обслужване и ремонт на автомобили" и НКПД за новоразкритите позиции: - "Автомонтьор", код по НКПД 2011 - 72312001 - "Диагностик, моторно превозно средство", код по НКПД 2011 – 72313009 116 622.00 116 622.00
Предоставяне на професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: След сключване на трудовите договори с всички избрани кандидати, същите ще преминат курс на обучение от лицензиран ЦПО, който да им даде необходимата квалификация/преквалификация за работа в съответствие с високите стандарти на "Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД за извършване на сервизна дейност. Обучението по част от професия по втора квалификационна степен от 330 часа ще се проведе паралелно с извършването на трудовата дейност, като се предвижда това да става през делнични дни в извънработно време и/или през почивните дни.. Основните параметри на обучението за автомонтьорите и диагностиците, които дружеството дефинира, са: Професия: 525020 Монтьор на транспортна техника Специалност: 5250201 Автотранспортна техника Общ хорариум: 330 ч. Часове теория: 132 ч. Часове практика: 198 ч. Документ за успешно приключване на курса: Удостоверение за професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен. Обучението ще се извърши в помещения на работодателя, който разполага както със зали, годни за водене на лекции, така и с оборудвани помещения за провеждане на практическите занятия. 9 000.00 8 880.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще бъде изпълнена с цел техническа и материална обезпеченост на новоразкритите работни места. Закупените активи ще допълнят вече наличните съгласно инвентарната книга на дружеството и ще дадат възможност за осъществяване на нормална трудова дейност на наетите по проекта лица. С оглед цикъла на работа и приетата организация на труда (т.е. не всички 15 лица ще изпълняват едновременно едни и същи трудови процеси) достатъчно е да бъдат закупени: 1/ Стенд за реглаж на преден и заден мост; 2/ Компютърна баланс машина за гуми. И двете категории активи ще се ползват както от автомонтьорите, така и от диагностиците. 53 499.00 59 988.00
Информиране и публичност: Дейността има за цел популяризация на финансовия принос на ЕСФ (Европейски Социален Фонд), ОП РЧР 2014 – 2020 и националния бюджет на република България за реализация на проекта. Дейността ще даде възможност информация за естеството и целите на проекта да достигне до целевите групи и широката общественост. Дейността е договорно задължение на бенефициента и нейната цел е да удовлетвори изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в сградата на "Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД. - Върху закупеното оборудване ще бъдат залепени стикери за финансовото съдействие на ЕС при изпълнение на проекта. - В срок от два дни от сключване на ДБФП Бенефицинтът ще публикува информация за дейностите и очакваните резултати от проекта на своята интернет страница; 1 380.00 530.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.