Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проекта предвижда създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който от една страна да предоставя интегрирани услуги за хората над 65 г. възраст с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане и от друга страна да осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст. Предоставяне на интегрирани услуги за хората над 65 години с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане, които да съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа, включително и социални и здравни услуги в общността или в домашна среда. Подобряване качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. Предоставяне на възможности за връщане на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Набиране на експерти : Дейността включва набиране и подбор на обучител за провеждане на шестдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда и набиране и подбор на психолог за осигуряване на мотивационна и/или психологическа подкрепа на потребителите на социални услуги и психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги. 0.00 0.00
Набиране на екип за работа в Центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор, грижи за възрастни хора в общността, един сътрудник, социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един рехабилитатор 1/2 щат. 0.00 0.00
Набиране на домашни помощници и лични асистенти за работа с потребители: Дейността включва набирането на персонал за работа с потребители в общността или в домашна среда: 18 домашни помощника и 49 лични асистенти. 0.00 0.00
Обучение на домашни помощници: Провеждане на 6 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник, разпределени в две групи по 9 човека, като всяка от групите ще се обучава в рамките на 3 дни. Дейността по провеждане на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. 559.75 0.00
Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на един месец от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 36 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 78 лица. 0.00 0.00
Извършване на текущ ремонт : Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се в с. Арчар, ул. Кирил и Методий № 7. Помещението е част от сграда публична общинска собственост, предоставено за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 440, взето с Протокол № 56/30.06.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещението, което е с обща площ 95 кв.м., т.к. състоянието му, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга. 24 480.00 24 478.92
Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др. 14 980.00 14 875.54
Функциониране на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги: Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; здравна подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи и рехабилитация; предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, както и мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалните им потребности. 422 039.89 404 770.15
Публичност на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО. 2 544.00 2 045.00
Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта. 35 014.90 37 038.21

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.