Организация и управление за ефективно изпълнение на проекта: Със заповед на директора на ГДГП-МВР е създаден екип за управление и изпъление на проекта, както и за:
- осигуряване на ефективно изпълнение на проекта;
- организация и участие в изпълнението на дейностите;
- координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/;
- представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит;
- спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта;
- водене на документация;
- водене на счетоводството и отчитане на разходите;
- подготовка на доклади и искания за плащане;
Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидени резултати.
Предвиждат се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните справки за възнаграждения на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалносто време, през които експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта.
В раздел III от формуляра за кандидастване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по преокта.
В перто в "Разходи за командировки/пътни, дневни и квартирни/ от индикативния бюджет са заложени разходи за комантировки с цел контрол, проверки и приемане на дейностите по договорите и цялостното изпълнение на проекта.
За осъществяването на командировките за контрол, проверки и приемане на дейностите по договорите, в Перо Е "Консумативи, материали и общи услуги" са предвидени разходи за гориво (бензин, дизел и др.), в зависимост от използваното МПС, тъй като ГДГП разполага с бензинови и дизелови автомобили. |
53 692.76
|
11 673.99
|
Подготвителни дейности: Извършване на техническо и енергийно обследване, изработка и задания за проектиране, подготовка на устройствени и инвестиционни проекти, заснемания и други. Подготвителни дейности: Извършване на техническо и енергийно обследване, изработка на задания за проектиране, подготовка на устройствени и инветиционни проекти, заснемания и други.: Извършване на техническо и енергийно обследване на 12 броя сгради, изработка на задания проектиране и заснемания на 12 броя сгради. |
33 561.53
|
33 561.60
|
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново): Дейността включва СМР на 1 (една) сграда.
В община Малко Търново Гранична полиция разполага с имот, представляващ терен с площ от 110 дка и изградени общо 31 сгради и съоръжения. За имота е съставен АДС (публична) №1190-МВР/29.10.2003 г. Обект за проектно предложение е административната сграда на ГПУ Малко Търново, което е двуетажна масивна сграда с ползваем сутерен, застроена площ 508 кв.м., разгъната застроена площ - 1016 кв.м., с плосък покрив.
Сградата е построена през 1974 г. и от изграждането и са извършени само належащи текущи ремонти. Сградата се нуждае от ремонт на електро инсталации, извършване на архитектурно строителни работи - зидарии, направа на цокъл, топлоизолация по фасади и таван, шлайване мраморни плочи, шпакловки по стени, полагане на антистатични и сморазливащи настилки, решетки, щори по прозорци, ВиК и др.
При изпълнение дейността ще бъдат извършени строително-ремонтни работи, съгласно одобрен инвестиционен проект, като основните са по част електро, архитектурно, строителни работи - зидарии, направа на цокъл, топлоизолация по фасади и таван, шлайфане мраморни плочи, шпакловки по стени, полагане на антистратични и саморазливащи настилки, решетки и щори по прозорци, ВиК и др. включително доставка на ново и подмяна съществуващо офис обзавеждане и обурдване, съгласно съответната част на инвестиционния проект.
За изпълнение на дейността се предвижда да се извърши следното.
1. Изготвяне на инвестиционен проект, включително екзекутивна документация, изпълнение на предвидените в проекта строителни-монтажни работи (СМР) и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекти "Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново)".
2. Извършване оценка на съответсвието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве на обективе в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново).
3. Осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР на обект в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново).
4. Доставка на офис обзавеждане и оборудване.
Възлагане изготвянето на инвестиционен проект изпълнението на предвидените в проекта строително-монтажни работи (СМР) и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане изготвяне на инвестиционен проект, изпълнението на предвидените в проекта строително-монтажни работи (СМР) и упражняването на авторски надзор по време на изпълнение на СМР, включително доставка на офис обзавеждане и оборудване.
Възлагане извършването на оценка на съответсвието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве.
ЗОП за възлагане на услуга - извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, изготвяне на технически на технически паспорт и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве.
Възлагане осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР.
Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане на услуга - извършване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР.
Доставка на офис обзавеждане и оборудване.
Планирано е провеждане на обществени поръчка по реда на ЗОП за избор на доставчик/ци на необходимо офис обзавеждане и оборудване. |
546 975.79
|
456 921.79
|
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Кюстендил: Дейността включва СМР на 10 сгради
На ГДГП е предоставен за управление имот в землището . Лозпо, община Кюстендил, за който е съставен АДС № 1083- MВР/17.10.2002 г.
При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти на сгради и помещения (административни, обслужващи, технически и други) на РДГП Кюстендил, съгласно одобрен инвестиционен проект, включващи изпълнение на мерки за подобряване на енергийната ефективност, подмяна на инсталации (електро, ВиК, отопление и др.), смяна на горивната база и всички видове довършителни работи па сгради и съоръжения, включително доставка па ново и подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване, както следва:
1 Административна сграда:
Сградата е масивна двуетажна сграда с скатен покрив покрит с керемиди, без сутерен, с застроена площ 640 кв.м и разгъната застроена площ 1280 кв.м.
Сградата е построена през 1954 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Сградата се нуждае от ремонт електро инсталации - силни и слаби токове, включително СКС, пожароизвестителна и СОД, изпълнение и монтаж на резервно електрозахранване от дизел генератор, подмяна на вътрешни ВиК, елементи на отоплението, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт на покрив с водосточни тръби и гръмоотводна инсталация със заземяваме, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, санитарни възли, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела и топлоизолация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект.
Извършване на строително-монтажни работи, включително по част електро - силни и слаби токове, включително СКС, пожароизвестителна и СОД, изпълнение и монтаж на резервно електрозахранване от дизел генератор, подмяна на вътрешни ВиК, елементи на отоплението, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт покрив с водосточни тръби и гръмоотводна инсталация със заземяване, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, санитарни възли, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела и топлоизолация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване.
2. Сграда /МГПГ. ЕД и ПП/ (Цивилен арест) - Мобилна гранично-полицейска група /МГПГ/, Експертна дейност /ЕД/, Полицейско производство /ПП / - масивна двуетажна без сутерен,покрнв-плосък ламаринен, с застроена площ 135 кв.м и разгъната заетросна площ 270 кв.м.
Сградата е построена през 1980 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти.
Основен ремонт и преустройство на сградата - извършване па всички видове СМР, но изготвен инвестиционен проект, обособяване па помещения за настаняване на задържани лица па първия етаж, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване.
3. Сграда /ОДЧ и МТО/ - Оперативна дежурна и Материално техническо осигуряване (сега Логистика) - масивна двуетажна сграда със сутерен, покрив плосък ламаринен, с застроена площ от 234 кв.м. и разгъната застроена площ 468 кв. м.
Сградата е построена през 1981 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти.
Изпълнение на строително-монтажни работи, включително по част електро - силни ислаби токове, включително СКС пожароизвестителна и СОД, инсталации ВиК, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт покрив, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, подмяна на съществуващите дървени врати, подмяна на настилки, ремонт на покрива, подмяна на осветителни тела и топлоизолоация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване.
Поради техническата допустимост на ИСУН 2020 да подържа 4000 символи по дейността не е включено цялото описание. Последното ще бъде видимо в пълния му вариант в системата на ИСУН 2020 в Модул "Договори" за съответната процедура. |
1 357 926.00
|
0.00
|
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Драгоман (РДГП Драгоман, ГПУ Калотина, ГПУ Брегово): Дейността включва на 5 сгради.
При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти на сгради и помещения (административни, обслужванищи, технически и други) на РДГП Драгоман, ГПУ Калотина и ГПУ Брегово, съгласно одобрен инвестиционен проект, включително подмяна на инсталации (електро, ВиК, отопление и др.), всички видове довършителни работи, доставка на офис обзавеждане и оборудване.
1. Административна сграда РДГП Драгоман
На ГДГП е предоставен за управление имот в гр. Драгоман на територия с площ от 52 500 кв.м.
Предмет на проектното предложение с извършване ремонт на администратвна сграда на РДГП Драгоман, която е на три етажа, без сутерен, панелна с плосък покрив, ориентировъчна застроена площ от 380 кв.м и ориентировъчна разгъната застроена площ - 1152 кв. м.
Сградата е построена през 1979 г. от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти.
Предвижда се извършването на строително-монтажни работи, включително следните основни видове СМР:
1. Изграждане на пожароизвестителна и СОД инсталация;
2. Подмяна на съществуваща електроинсталация.
3. Ремонт на водопровод и канализация.
4. Работа по отоплението и вентилацията;
7. Монтиране на решетки на работните помещения от режимните сектори, както и на първия етаж на административната сграда на РДГП;
8. СКС и системи за видеонаблюдение;
9. Подмяна на оборудване и обзавеждане на работните помещения.
2. Сграда (питомник за служебни кучета и склад) - сграда на един етаж, масивна, покрив скатен с керемиди, ориентировъчна застроена площ - 105 кв.м.
Сградата е построена 1979 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти.
Извършване на всички видове СМР по изготвен инвестиционен проект. Изпълнение на строително-монтажни работи, включително по част електро и ВиК. Следва да се извършват архитектурно строително работи - ремонт на всички помещения в сградата, подмяна на съществуващи врати, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела; ремонт на покрива, водосточни тръби, изграждане на гръмоотводна инсталация със заземяване, доставка на ново оборудване и обзавеждане и др. съгласно инвестиционния проект.
3. ГПУ Калотина
ГПУ Калотина е разположено в имот на МВР по АДС №472/12.04.1979 г. На площ от 16 500 кв.м са изградени сгради и съоражения, свързани с осъществяваната дейност по контрол и наблюдение на държавна граница. Административната сграда на ГПУ е на два етажа, без сутерен, монолитна със скатен покрив, застроена на площ от 384 кв. м и разгъната застроена площ 768 кв.м.
Поради техническата допустимост на ИСУН 2020 да подържа 4000 символa по дейността не е включено цялото описание. Последното ще бъде видимо в пълния му вариант в системата на ИСУН 2020 в Модул "Договори" за съответната процедура. |
1 488 403.79
|
940 559.66
|
Ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас): Дейността обхваща ремонт, включващ СМР на 1 сграда. С решение на Министерски съвет №520 от 18.07.2014 г. на МВР - Главна дирекция "Гранична полиция", за нуждите на Регионална дирекция "Гранична полиция" - Бургас е предоставена за управление сграда с идентификатор 07079.618.22.6, с предназначение - административна, делова сграда, разположена в поземлен имот с идентификатор 07079.618.22 по кадастралната карта и регистър на гр. Бургас.
Административната сграда предоставена за нуждите на Регионална днрекцин „Гранична полиция” - Бургас се намира в гр. Бургас, площад „Княз Александър Батенберг” №1, в района на пристанище „Бургас - Терминал изток”. Сградата е четири етажа и е изградена през 1965 година. Застроената площ на Административната сграда е 429 м.кв. и разгънатата застроена площ е 11716 кв.м.
Типа на конструкцията е скелетно-гредова стоманобетонна, четиретажна, без cутерен.
Конструктивната схема е триотворна, четириетажна стоманобетонова рамка с отвори в напречно направление 6м + 2м + 6м осово и в надлъжно - 4,20 м + 7x3,60м + 4,20м също осово.
Фасадните и вътрешни преградни стени са от измазана тухлена зидария.
Покривът е плосък, двускатен с покритие от битумна хидроизолация с посипка.
Сградата не е обитавана от 2008 г. За привеждането на сградата в експлоатационно и функционално състояние е необходимо да се изготви инвестиционен проект и да се извърши основен ремонт и преустройство, основен ремонт па сградннтс инсталации и смяна на горивната база и както и да се достави необходимото офис обзавеждане и оборудване. За изпълнение на дейността се предвижда да се извърши следното:
1. Изготвяне на инвестиционен проект за обект „Основен ремонт и преустройство на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас);
2. Извършване оценка на съответствието на инвестициония проект и изготвяне на доклад за оценка на съответствието (комплексен доклад) на инвестиционните проекти на обект „Основен ремонт и преустройство на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас);
3. Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за извършване на ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас).
4. Доставка на офис обзавеждане и оборудване.
Възлагане изготвянето на инвестиционен проект. Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане изготвянето на инвестиционен проект. Инвестиционния проект ще се изготви по всички части, съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти.
Възлагане извършването оценка на съответствието на инвестиционния проект. ЗОП за възлагане на услуга - извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти.
Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за извършване на ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас)“
Строителството ще се извърши след одобряване и съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж. |
148 863.50
|
80 686.48
|