ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: В проекта ще бъдат включени лица и семейства, идентифицирани като нуждаещи се по реда и условията на Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. на Министерство на труда и социалната политика.
Предвиденият брой лица е 60 души; считано от 01.06.2017 г. - 72 души.
Неполучен обяд, отговарящ на сроковете и условията за съхранение ще бъде раздаван на лица от допълнителен списък.
Забележка: Район "Илинден" ще предоставя "Топъл обяд" на 60 лица. Основната целева група ще се формира в съответствие с чл.5, ал.1 на Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. на Министерство на труда и социалната политика.
Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП.
Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане".
Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат, чрез имущество си, или труда и получават минимални пенсии за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии не свързани с трудова дейност.
Механизмите, чрез които ще се обхванат лицата представители на целевите групи са следните: ще се изготвят обявления с кратко описание на проект "Осигуряване на топъл обяд" и стартиране на приема на документи. Информационната кампания ще се проведе чрез:
- сайта на район "Илинден";
- обява, поставена на информационното табло на район "Илинден":
- обява, поставена на информационното табло на Дирекция "Социално подпомагане";
- обява, поставена на информационното табло на Център за временно настаняване "Св. София".
- обява, поставена на информационното табло на Клуба на инвалида и пенсионера район "Илинден".
Информация за лица затруднени в придвижването ще ни бъде предоставена от Дирекция "Социално подпомагане".
Съвместно с Дирекция "Социално подпомагане", Център за временно настаняване "Св. София" и 03 РУ СДВР ще се информираме за скитащи и бездомни деца и лица и ще им бъде предложено включване за предоставяне на социалната услуга.
Проекта предвижда да се осигури "Топъл обяд" на 72 лица, представители на основната целева група определена в разпоредбите на чл. 5, ал. 1 от Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. на Министерство на труда и социалната политика. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП. Лица с доказана липса на доходи и близки , които да се грижат за тях, установено от ДСП. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат, чрез имущество си или труда си и получават минимални пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност. Скитащи и бездомни деца и лица. Допълнителен списък на лица, кандидати за потребители, ще се формира в съответствие с чл.5, ал. 2 от Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. на Министерство на труда и социалната политика.
Продължителността на предоставянето на топъл обяд е 6 месеца или 125 дни, както следва:
месец ноември - 22 (двадесет и два) работни дни;
месец декември - 21 (двадесет и един) работни дни;
месец януари - 22 (двадесет и два) работни дни;
месец февруари - 20 (двадесет) работни дни;
месец март -22 (двадесет и два) работни дни;
месец април - 18 (осемнадесет) работни дни.
Дата на стартиране на проекта - 01.11.2016 г.
Обществена трапезария 1 - за 60 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. за периода от 1 брой месеци в рамките на общо 20 работни дни.
Обществена трапезария 1 - за 72 представители на целевата група, считано от 01.06.2017 г. за периода от 31 брой месеци в рамките на общо 651 работни дни
Срокът за изпълнение на Договора е до 31.12.2019г.
Обществена трапезария 1, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 22545/28.10.2013 г., считано от 01.05.2017 г за период от 36 месеца в рамките на 752 работни дни.
Срокът за изпълнение на Договора е до 30.04.2020г. |
0.00
|
0.00
|
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ: Закупуването на хранителните продукти ще се осъществява от фирма-изпълнител на дейността по реда на чл.20, ал.4, т.3 и ал.5 от ЗОП.
При закупуване на храните ще се спазват изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагането му и всички подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти.
Стойността на един храноден за едно лице от целевата група се определя в размер на 2,30 лв. на ден, като общия брой дни, в които се предоставя услугата топъл обяд са 125 работни дни. Общият брой на потребителите е 60 лица.
Забележка: Топлият обяд ще се предоставя, както следва:
месец ноември - 22 (двадесет и два) работни дни;
месец декември - 21 (двадесет и един) работни дни;
месец януари - 22 (двадесет и два) работни дни;
месец февруари - 20 (двадесет) работни дни;
месец март -22 (двадесет и два) работни дни;
месец април - 18 (осемнадесет) работни дни.
Район "Илинден" е сключил договор за доставка на "Топъл обяд" с ЕТ "Вили М-Величка Самарова", която работо със сертифицирани фирми за доставка н хранителни продукти. Фирмата е сертифицирана по системата HASSP, което е гранция за безупрено качество. Хранителните продукти са описани подробно и групирани, както следва:
"Месо, риба и месни продукти", " Мляко и млечни продукти", "Плодове и зеленчуци", "Хляб и хлебни изделия" и др. хранителни продукти.
Механизмът за формиране на стойността за закупуване на хранителни продукти е съобразен с брой хора, продължителността на проекта и стойността на един храноден на едно лица.
Продължителността на предоставянето на топъл обяд е шест месеца или 125 дни. Стойността на един храноден е 2,30 лв. на лице с включен ДДС за закупуване на хранителни продукти за осигуряване на топ;ия обяд - супа, основно ястие и хлаб. При реализираниикономии може да се предоставя и десерт. Общата стойност на проекта за закупуване на хранителни продукти е 17250,00 лв. за целия шестмесечен период.
месец ноември - 22 (двадесет и два) работни дни по 60 лица по 2,30 = 3036,00 лв;
месец декември - 21 (двадесет и един) работни дни по 60 лица по 2,30 = 2898,00 лв.;
месец януари - 22 (двадесет и два) работни дни по 60 лица по 2,30 = 3036,00 лв.;
месец февруари - 20 (двадесет) работни дни по 60 лица по 2,30 = 2760,00 лв. ;
месец март -22 (двадесет и два) работни дни по 60 лица по 2,30 = 3036,00 лв. ;
месец април - 18 (осемнадесет) работни дни по 60 лица по 2,30 = 2484,00 лв.
Обществена трапезария 1 - за 60 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. за периода от 1 брой месеци в рамките на общо 20 работни дни.
Обществена трапезария 1 - за 72 представители на целевата група, считано от 01.06.2017 г. за периода от 31 брой месеци в рамките на общо 651 работни дни.
Срокът за изпълнение на Договора е до 31.12.2019г.
Административни разходи и разходи за транспорт и съхранение на храните като единна ставка в размер на 5 % от разходите за закупуване на хранителни продукти е 6871,50 лв.
Проекта предвижда да се осигури "Топъл обяд" на 60 лица; за 72 лица, считано от 01.06.2017 г., представители на основната целева група определена в разпоредбите на чл. 5, ал. 1 от Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. на Министерство на труда и социалната политика. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП. Лица с доказана липса на доходи и близки , които да се грижат за тях, установено от ДСП. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат, чрез имущество си или труда си и получават минимални пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност. Скитащи и бездомни деца и лица.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведен избор на доставчик по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП /събиране на оферти с обява/ - №797791, и № на договор с избран изпълнител - №РИЛ17-ДГ54-44/1/ от 01.09.2017г. |
149 427.00
|
149 427.00
|
ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Проектната документация предвижда реализиране на една трапезария. Дейността ще се извършва в обект обозначен като Клуб на инвалида и пенсионера, частна общинска собственост, находящ се в гр. София, ж.к. "Света Троица", бл. 297. Помещението е ползвано, като обществена трапезария-Удостоверение за регистр.ация 20315/11.07.2013 г., издадено от Дирекция по безопасност на храните, като обект за обществено хранене и отговаря на Регламент 852/2004 г.
Изпълнителя на социалната услуга се ангажира с осигуряването на човешки ресурс по приготвянето и разливането на храната. Служители на район "Илинден" ще отговарят за хигиената на помещенията и ще упражняват ежедневен контрол по осигуряването и качеството на храната.
Забележка: Приготвянето на храната за лицата, ползващи услугите на социалната трапезария, се извършва в кухня регистрирана по чл.12 от Закона за храните, като отговаря изцяло на изискванията на Регламент 852/2004 г. и са вписани в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни. Кухнята се помещева на адрес: гр. София, ул. "Пловдив" 20 в сградата на 45 ОУ "Константин Величков". Кухнята разполага с професионални печки, фурни, картофобелачни машини, зеленчукови машини, конвектомат и кухненско обзавеждане, отговарящо на съвременните изисквания и норми. Кухнята разполага със складови помещения отговарящи на изискванията за съхранение на хранителни продукти и оборудвани помещения с хладилници и фризери. Фирмата изпълнител разполага с готвачи, шофьор за разнос на храната и работници за разливане на храната.
Район "Илинден" не разполага с транспорт, но съществува група от доброволци към Клуба на инвалида и пенсионера, които ще разнасят храната на лица в невъзможност да се движат, както са го правели и по проект "Обществена трапезария". |
7 471.35
|
7 471.35
|
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата процедура, район "Илинден" ще реализира през целия период на изпълнение на дейностите следните съпътстващи мерки:
- консултиране на потребителите за ползване на други социални услуги и помощ при попълване на заявления за подпомагане по ЗИХУ, ЗСПД и др.
- психологическа подкрепа-индивидуална и групова;
-консултиране на потребителите.
Забележка: Консултациите ще се предоставят два пъти месечно, при желание заявено от потребителите по въпроси от социалната и административна сфера. Психологическа подкрепа ще се предоставя при заявка на потребител.
Отчитането на съпътстващите мерки ще се осъществява с изготвянето на доклади. |
7 471.34
|
7 111.34
|