Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект се представя въз основа на покана за кандидатстване по процедура №BG16M1OP002-1.006 "Изпълнение на ранни ВиК проекти". С реализиране на проекта ще се гарантира оптимално отвеждане и пречистване на отпадъчните води, събирани в канализационните мрежи, които в момента се изхвърлят без съответното достатъчно пречистване, което да отговаря на заложените в Директива 91/271/ЕЕС изисквания. В настоящето проектно предложение са включени следните мерки, които касаят канализационната мрежа: подмяна на 13,428 км второстепенна канализационна мрежа с цел да се намали инфилтрационния поток към пречиствателната станция за отпадъчни води (ПСОВ); рехабилитация на Главен колектор VII и изграждане на нов колектор с дължина 2,746 км, за да се осигури достатъчен хидравличен капацитет на системата. Одобреният идеен проект за реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ - Пловдив ще намали притока на вредни вещества и боигенни елементи във водоприемника. Пречистването на отпадъчните води ще даде възможност за надеждно и технологично стабилно постигане на съответствие с европейските изисквания за водите, изпускани ПСОВ при икономически изгодни условия.  С реализацията на проекта ще бъде оптимизиран процесът за обработка на утайката, включително чрез стабилизация на утайката, механично отстраняване на водата и термично изсушаване на утайката и използване на биогаза.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Актуализиране на подготвен Анализ за разходите и ползите с цел привеждане на същия в съответствие с изискванията на ОП „Околна среда” за програмен период 2014 -2020 г.: Настоящата дейност е стартирала преди сключването на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, актуализираният АРП е представен в срок от Изпълнителя. Актуализацията на подготвен Анализ за разходите и ползите е с цел привеждане на същия в съответствие с изискванията на ОП „Околна среда” за програмен период 2014 -2020 г., насоки за кандидатстване по приоритетна ос Води, наименование на процедурата „Изпълнение на ранни ВиК проекти” - публикувани в интернет страницата на ОПОС. Договорът с горепосоченият предмет е сключен на 03.02.2016 г. и е със срок за изпълнение на предмета 25 календарни дни, но не по-късно от 22.02.2016 г. с цел Община Пловдив да представи към 29.02.2016 г. с подаване на проектното предложение и актуализиран АРП. Задължение на избрания за изпълнител е да отстранява забележките на експертната работна група, която оценя проектното предложение до неговата окончателна оценка. С оглед на гореописаното дейността ще приключи към момента на приключване оценка на проектното предложение и преди подписване на договора за БФП. Затова същата е посочена в плана за изпълнение на проекта, но няма времево изражение в него. 23 500.00 23 500.00
Организация и изпълнение на проекта.: Поради мащаба и значението на проекта ще се сформира Звено за изпълнение на проекта, състоящо се от 8 члена - Ръководител, Счетоводител, Координатор обществени поръчки и изпълнение на договори, Технически сътрудник, Експерти по инвеститорски контрол - 3-ма по четирите обособени позиции по реконструкция на ВиК мрежата и 1-н по реконструкция на ПСОВ. Тъй като дейностите за реализация на проекта ще се изпълняват едновременно е необходимо осигуряване на лица от страна на Община Пловдив, които ще осъществяват инвеститорски контрол по всяка от обособените позиции и за ПСОВ, с оглед контрол по изпълнението на договорите и необходимостта от присъствие на експертите на обектите. Ще бъде предвиден механизъм за контрол при изпълнение на проекта: ежемесечно членовете на екипа осъществяващи инвеститорски контрол ще изготвят доклад за напредък по дейностите от проекта, който ще включва изпълнените дейности по проектиране и СМР и тяхната стойност, осъществяването на строителния надзор и авторския надзор за извършените СМР. Експертът координатор обществени поръчки и изпълнение на договори ще докладва за съответствие между изпълнените и разплатени СМР, осъществения строителен и авторски надзор, както и за изпълнение на мерките за информация и комуникация по проекта и тяхното съответствие със сключените договори с избраните за изпълнители (като изискване в обществените поръчки ще бъде заложено участниците да представят графици за изпълнение на дейностите предмет на обществената поръчка и паричните потоци необходими за тяхното изпълнение). Счетоводителят по проекта участва в подготовката на докладите за напредък, с които ще бъде извършван мониторинг по проекта - описва плащания към Изпълнителите и предстоящи разходи. След подадената информация от членовете на екипа ежемесечно за осъществяване на мониторинг по проекта техническия сътрудник ще изготвя обобщени месечни справки, доклади за напредък и ще ги предава на ръководителя на проекта за разглеждане и одобрение. Ръководителят на проекта ще докладва на Кмета на Община Пловдив. В Община Пловдив функционира система за финансово управление и контрол, с която се осъществява контрол на всички разходи, които се извършват като се стартират всички заявки за сключване на договор и искания за плащания по сключените договори. Съгласно инструкциите за работа с тази система стартираното искане подлежи на контрол по следния начин: - Ръководителя на проекта или друго лице от екипа, в случая техническия сътрудник стартира искане в с-мата по определен сключен договор, като прикача в софтуера всички необходими документи описани в договора, с които се доказва плащането. Документите следва да са одобрени от ръководителя на проекта; - Така стартираното искане бива насочено към служител от ФСД, община Пловдив, който извършва проверка на документите за съответствие, вкл. аритметична вярност и изразява своето мнение с полагане на подпис при одобрение или изразява становище във връзка с определено несъответствие; - Проверка за наличие на финансови средства се извършва от служител на дирекция финансова политика; - Юрисконсулт извършва проверка спазени ли са изискванията на нормативните актове, вкл. по ЗОП; - Лицето осъществяващо предварителен контрол извършва проверка за компетентност на лицето, извършило разхода; - След извършване на всички контроли по искането, лицето осъществяващо предварителен контрол при наличие на всички условия дава съгласие за извършване на разхода; - Искането се подписва от Кмета като утвърдил разхода. По гореописания начин се осъществява и още един външен за екипа за управление контрол. Документите минали този вътрешен за община Пловдив контрол, ще са основна част от исканията за плащане по проекта, които екипа ще стартира в ИСУН. В изпълнението на проекта от страна на Водоснабдяване и канализация ЕООД - Пловдив ще участва инженер, който ще изготвя становища и предприема необходимите действия от страна на асоциирания партньор, съгласно предвидените задължения в споразумението. 1 223 739.07 1 170 297.73
Извършване на строителен надзор на обект „Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. „Дунав” – „Брезовско шосе” и Оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "Рехабилитация на Главен колектор VII, включваща проучване, проектиране, строителство и пускане в експлоатация".: Предвид факта, че обектите, които ще бъдат бъдат изпълнявани при реализация на проекта, а именно: реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. „Дунав” – „Брезовско шосе” са обекти от втора категория, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията и нормативните актове по прилагането му, за същите следва да бъде осъществяван строителен надзор. Консултантът ще осъществява строителен надзор по време на изпълнението на обектите, до приемане и въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания; извършване на функцията на координатор по безопасност и здраве; съставяне на технически паспорти за целите обекти или съответната част от обекта. Предвид обстоятелството, че дейността по рехабилитация на Главен колектор VII, включва проучване и проектиране, консултантът ще има задължения да изготви оценка на съответствието за инвестиционен проект, с комплексен доклад за съответствие със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142 ЗУТ: оценката обхваща проверка за съответствие на инвестиционния проект с изисквания описани в чл. 142, ал. 5 приложими към обект "Рехабилитация на Главен колектор VII, включваща проучване, проектиране, строителство и пускане в експлоатация". За същата дейност Консултантът ще има задължение да осъществява и строителен надзор по време на изпълнението на обектите, до приемане и въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания; извършване на функцията на координатор по безопасност и здраве; съставяне на технически паспорти за целите обекти или съответната част от обекта. 1 484 880.00 1 424 009.07
Рехабилитация на Главен колектор VII, включваща проучване, проектиране, строителство и пускане в експлоатация.: Рехабилитацията на Главен колектор VII е пряко свързана с изпълнението на Облекчителния /разтоварващия/ колектор по бул „Дунав и „Брезовско шосе“ и нйното изпълнение е целесъобразно да започне след като Облекчителния колектор бъде изграден. Това ще позволи прехвърляне на оттока от Главен колектор VII в Облекчителния колектор. Рехабилитацията на всеки технологичен участък от съществуващия Колектор VII се предхожда от следните дейности: почистване от дънни наноси и инспекция с видеонаблюдение /CCTV/ или други технологии. Предвидения експерт инвеститорски контрол ВиК ще координира изпълнението на дейностите пряко възложени от ръководителя по отношение на СМР на „Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част) 10 бул „Дунав“ – „Брезовско шосе“ и СМР и проектиране на „Рехабилитация на Главен колектор VII, включваща проучване, проектиране и строителство“; ще следи за спазване на сроковете за изпълнение на проектиране и СМР на „Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част) 10 бул. „Дунав“ – „Брезовско шосе“ и „Рехабилитация на Главен колектор VIIвключваща проучване, проектиране и строителство“. Изпълнението на горепосочените две дейности са взаимно свързани и с оглед на това е подходящо инвеститорския контрол по тях да се осъществява от едно и също лице. Стойност за изпълнение на настоящата дейност е 1 299 330 лв., която включва проектирането на рехабилитацията и изпълнението на строителните дейности. Към тази стойност е добавена и 1050 лв. такса за въвеждане в експлоатация, съгласно Тарифа №14 за таксите, които се събират в системата на министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители. 1 299 330.00 2 406 923.42
Реконструкция, модернизация и доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води - Пловдив - Инженеринг.: След провеждане на обществената поръчка с предмет: „Реконструкция, модернизация и доизграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води Пловдив – Инженеринг“ ще бъде избран изпълнител, който ще има задължение да изпълни следните дейности: - изготвяне на технически и работен проект за рехабилитация и доизгражадане на ПСОВ – гр. Пловдив на база одобрен идеен проект и упражняване на авторски надзор – стойността за изготвянето на технически и работен проект и упражняването на авторски надзор в изпълнение на настоящата дейност, която Община Пловдив е предвидила в одобрения идеен проект е в размер на 2 472 000 лв. с включен ДДС. - изпълнение на строително-монтажните работи, залегнали в изготвения работен проект, необходими за реконструкцията и разширяването на ПСОВ – гр. Пловдив; - строително-монтажните дейности са свързани с доставката на оборудване за пречиствателна станция; - доставка на оборудването и съоръжения, необходими за реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ – Пловдив, които ще отговарят на разработения и одобрен технически и работен проект и ще допринесат за реализиране на целити на проектното предложение; - пускане в експлоатация на инсталациите и извършването на необходимите изпитвания; - осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, както и екзекутивни чертежи по всички части; - обучение на експлоатационен персонал; - отговорност по време на периода за съобщаване на дефекти. В изпълнението на настоящата дейност експертът инвеститорски контрол пречистване на води ще координира изпълнението на дейностите пряко възложени от ръководителя по отношение на СМР и проектиране на ПСОВ; ще следи за спазването на сроковете за изпълнение на проектиране и СМР на ПСОВ; ще следи за качественото изпълнение на строително.монтажни работи на ПСОВ съгласно техническите спецификации; ще следи за коректното отчтане на извършените СМР; контролира и приема работата на изпълнителите на проектирането и СМР на ПСОВ и строителния надзор;ще отговаря за редовната координация и комуникация с изпълнителите на СМР, строителния и авторския надзор; ще осъществява проверки на място на обекта на СМР; ще участва в комисията по приемане на обекта. Стойността за цялостно изпълнение на настоящата дейност е 70 450 249,32 лв. с включен ДДС. Към тази стойност е добавена и 1 000 лв. такса за въвеждане в експлоатация съгласно Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители. 80 646 836.72 80 891 805.27
Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап І, квартал (част) 10 бул. "Дунав" - "Брезовско шосе".: След провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП, община Пловдив ще сключи договор с предмет строително-монтажни работи за реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап І, квартал (част) 10 бул. "Дунав" - "Брезовско шосе". Настоящата дейност включва строително-монтажни работи свързани с изграждането на облекчителен колектор VІІ и подмяна на водопровод (част) 10 - магистрален водопровод по бул. "Дунав" от бул. "Васил Априлов" до "Брезовско шосе". Съгласно резултатите от хидравличните изчисления, представени в Том 2 – Приложения към Прединвестиционното проучване на гр. Пловдив, рехабилитацията (включваща почистването) на 2.8 км от съществуващия Колектор VII, както и подмяната на второстепенната и канализационна мрежа няма да реши проблема с наводненията или работата под напор в канализационната мрежа, а съществуващият Колектор VII е с недостатъчен размер за поемане на максималния отток и връща вода към второстепенната мрежа. Само реализацията на подмяна на съществуващия колектор би представлявало мащабен проблем, тъй като такава мярка напълно би прекъснала оттока в Колектор VII – един от главните колектори в канализационната система на гр.Пловдив – за времето на строителство. В настоящето предложение за решаване на проблема в северната градска част е заложено да се построи нов облекчителен колектор с необходимия диаметър, който да е положен успоредно на съществуващия в северното платно на бул.Дунав и после по Брезовско шосе към Северния Обходен Колектор. Новият Облекчителен колектор трябва да компенсира липсващия капацитет на съществуващия Колектор VII. Двата колектора (съществуващият и облекчителният) работещи успоредно ще имат необходимия капацитет за поемане на максималния отток. Разтоварващият /облекчителен/ колектор ще бъде положен успоредно на Колектор VII от ревизионна шахта PDV-189 до PDV-003. При ревизионна шахта PDV-003 Разтоварващият колектор VII ще промени посоката си на североизток и оттам ще се насочи направо към Северен обходен колектор. Трасето ще премине по Брезовско шосе. Ще бъде извършена и реконструкция на водопровод по бул. “Дунав” от бул.”Васил Априлов” до „Брезовско шосе”, който върви в трасето на канализацията предвидена за израждане или рехабилитация. Във връзка с тези данни има разработен и одобрен инвестиционен проект във фаза "работен" и издадено разрешение за строеж за изграждането на колектор с по-голям капацитет. В изпълнението на настоящата дейност експертът инвеститорски контрол ВиК ще координира изпълнението на дейностите пряко възложени от ръководителя по отношение на СМР на ВиК мрежата; ще следи за спазването на сроковете за изпълнение на дейностите; ще следи за качественото изпълнение на строително-монтажни работи съгласно техническите спецификации; ще следи за коректното отчитане на извършените СМР; контролира и приема работата на изпълнителите и строителния надзор; ще отговаря за редовната координация и комуникация с изпълнителите на СМР, строителния и авторския надзор; ще осъществява проверки на място на обекта на СМР; ще участва в комисията по приемане на обекта. Стойност за цялостно изпълнение на настоящата дейност е 18 345 081,81 лв. с включен ДДС. Към тази стойност е добавена и 2250 лв. такса за въвеждане в експлоатация съгласно Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители. 21 096 506.59 19 081 413.92
Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап І, квартал (част) 1 (1-1 и 1-2).: За изпълнение на настоящата дейност има инвестиционен проект във фаза "работен", проектът е одобрен и е издадено разрешение за строеж. След провеждане на процедура по реда на ЗОП ще бъде избран изпълнител за реализация на настоящата дейност, която включва строителни работи по реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1,квартал (част) 1 (1-1 и 1-2). Част 1-1 е заключена между булевардите „България”, „Марица - север” и „Победа” и ул. „Васил Левски”, като включва улиците „Сава Муткуров”, „Средец”, „Оборище”, „Драгота”, „Ильо Войвода”, „Стефан Ботев”, „Самара”, „Баткун”, „Поп Тачо”, ул. „Богдан”, ул. „Неофит Рилски”, ул. „Братаница”, ул. „Абоба”, ул. „Сливница”, ул. „Васил Левски”. Част 1-2 е заключена между булевардите „България”, „Марица - север”, „Цар Борис III Обединител” и ул. „Васил Левски”, като включва улиците „Белград”, „Полковник Бонев”, „Златю Бояджиев”, „Ибър”, „Драва”, „Брезовска”, „”Кутловица”, „Тича”, „Хан Пресиян” и „Георги Котов”. В изпълнението на настоящата дейност експертът инвеститорски контрол ВиК ще координира изпълнението на дейностите пряко възложени от ръководителя по отношение на СМР на ВиК мрежата; ще следи за спазването на сроковете за изпълнение на дейностите; ще следи за качественото изпълнение на строително-монтажни работи съгласно техническите спецификации; ще следи за коректното отчитане на извършените СМР; контролира и приема работата на изпълнителите и строителния надзор; ще отговаря за редовната координация и комуникация с изпълнителите на СМР, строителния и авторския надзор; ще осъществява проверки на място на обекта на СМР; ще участва в комисията по приемане на обекта. Стойност за цялостно изпълнение на настоящата дейност е 9 494 655.72 лв. с включен ДДС. Към тази стойност е добавена и 4150 лв. такса за въвеждане в експлоатация съгласно Тарифа №14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители. 10 918 231.58 13 145 262.96
Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап І, квартал (част) 2 и 3.: За изпълнение на настоящата дейност има инвестиционен проект във фаза "работен", проектът е одобрен и е издадено разрешение за строеж. След провеждане на процедура по реда на ЗОП ще бъде избран изпълнител за реализация на настоящата дейност, която включва строителни работи по реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив етап 1, квартал (част) 2 и 3, включва: част 2 е заключена между булевардите „България”, „Марица - север” „Васил Априлов” и „Победа”, като включва улиците „Златна Панега”, „Сърнена гора”, „Порто Лагос”, „Тимок”, „Гюро Михайлов”, „Луда Яна”, „Въча”, „Полковник Дрангов”, „Самара” и „Стефан Ботев”; част 3 е заключена между булевардите „България”, „Васил Априлов” и улица „Петър Шилев”, като включва улиците „Факел”, „Генерал Кутузов”, ул. „Лагода”, ул. „Петрохан” ул. „Атанас Канаров”, ул. „Русалка” и ул. „Орлова”. В изпълнението на настоящата дейност експертът инвеститорски контрол ВиК ще координира изпълнението на дейностите пряко възложени от ръководителя по отношение на СМР на ВиК мрежата; ще следи за спазването на сроковете за изпълнение на дейностите; ще следи за качественото изпълнение на строително-монтажни работи съгласно техническите спецификации; ще следи за коректното отчитане на извършените СМР; контролира и приема работата на изпълнителите и строителния надзор; ще отговаря за редовната координация и комуникация с изпълнителите на СМР, строителния и авторския надзор; ще осъществява проверки на място на обекта на СМР; ще участва в комисията по приемане на обекта. Стойност за цялостно изпълнение на настоящата дейност е 10 148 548.34 лв. с включен ДДС. Към тази стойност е добавена и 3950 лв. такса за въвеждане в експлоатация съгласно Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители. 10 148 548.34 11 590 202.75
Авторски надзор по време на строителството на линейната инфраструктура.: Съгласно разпоредбите на действащото законодателство в областта на строителството, упражняването на авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството за обекти от първа до пета категория е задължителен. При изпълнението на тази дейност проектантите разработили инвестиционните проект на база на които ще се изпълни строителството на линейната инфраструктура по настоящето проектно предложение ще следят за точното изпълнение на проекта, прилагането на технологичните правила и норми. 388 080.00 353 371.36
Изпълнение на мерки за информация и комуникация в рамките на проект "Интегриран проект за водите на гр. Пловдив - Етап І": Във връзка с изискванията на Приложение №2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“ към Националната комуникационна стратегия и „Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОПОС 2014-2020“, Община Пловдив като кандидат за реализация на проект „Интегриран проект за водите на гр. Пловдив – Етап I“ се предвиждат изработка и разпространение на материали и провеждане на следните събития: - Билбордове бр. 7 с размери 4 х 3 м. Един ще бъде поставен на Пречиствателна станция за отпадъчни води – гр. Пловдив, останалите 6 бр. билборда на различни точки ще бъдат монтирани на линейните обекти, на които ще бъдат извършвани строително-монтажни дейности по четирите договора, които Община Пловдив ще сключи за реализация на проекта; - Постоянни обяснителни табели бр. 4 с размери 200 х 120 см. Една постоянна обяснителна табела ще бъде монтирана на Пречиствателна станция за отпадъчни води – гр. Пловдив, а останалите 3 табели ще бъда поставени на подходящи и достъпни места, където са били изпълнявани строителните дейности по линейната инфраструктура; - Публични събития - Пресконференции бр. 3 – първоначална пресконференция, междинна и заключителна пресконференция и Официални церемонии - бр. 2, „Първа копка“ и „Откриване на обекта“. Посочените събития ще бъдат анонсирани чрез публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия и ще бъде публикувана информация и в интернет страницата на Община Пловдив. Информация за датата и мястото на провеждане на събития ще бъде предоставена на УО и Информационен център – Пловдив. На мястото на провеждане на събитията ще бъдат монтирани банери с информация по проекта. След приключване на всяко от събитията ще бъде разпространена информация чрез разпространение чрез прессъобщение и публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия и публикация в интернет страницата на Община Пловдив. - Промоционални материали, включващи: конферентни чанти, бележници, химикалки, информационни бюлетини, термочаши и флаш памет USB 8 GB – 1500 бр. - Печатни материали - брошури - 800 бр. - Банери, включително стойки и калъфи/куфари за пренасяне към тях - бр. 2. - Информационни стикери – 500 бр. с размер 9 х 5 см, които ще бъдат поставена на закупеното оборудване за модернизацията на Пречиствателна станция за отпадъчни води – гр. Пловдив. - Платени публикации – 10 бр. в регионални издания и 4 броя в специализирано издание. Преди провеждане на трите пресконференции и след тяхното приключване ще бъдат направени публикации в регионални издания – общо 6 броя. Преди провеждане на официалните церемонии ще бъдат направени публикации в регионални издания – 2 броя и в специализирани издания – 2 броя, по два броя публикации ще бъдат направени в регионални и специализирани издания и след приключване на официалните церемонии. - ПР публикации – 10 бр. в регионални издания, които ще отразяват напредъка по проекта. Всички мерки за информация и комуникация, които бенефициентът предвижда да изпълни при реализация на проекта ще отговарят на изискванията на единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. и Насоки за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП "Околна среда 2014 - 2020 г.". 72 540.00 70 808.60
Оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор на обект „Реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ Пловдив - инженеринг“.: Предвид факта, че обекта, който ще бъде изпълняван при реализация на проекта, а именно: реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ Пловдив - инженеринг е обект от втора категория, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията и нормативните актове по прилагането му, за същия следва да бъде осъществяван строителен надзор. Една от основните дейности, които ще изпълнява консултантът са: оценка за съответствие на инвестиционните проекти, с комплексен доклад за съответствие със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142 ЗУТ: оценката обхваща проверка за съответствие на инвестиционния проект с изисквания описани в чл. 142, ал. 5 приложими към обект реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ Пловдив. Консултантът ще осъществява строителен надзор по време на изпълнението на обектите, до приемане и въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания; извършване на функцията на координатор по безопасност и здраве; съставяне на технически паспорти за целите обекти или съответната част от обекта. 1 680 000.00 1 680 000.00
Актуализация на тръжни процедури.: Бенефициентът ще възложи актуализацията на тръжните процедури като използва свои служители и външни за неговата организация експерти, предоставени от организацията на партньора по проекта. Предвижда се сключването на граждански договори с трима външни експерта - един юрист и две лица с технически познания в областта на предмета на обществените поръчки. Външните експерти - юрист и две технически лица ще подготвят обществените поръчки за възлагане на: "Реконструкция, модернизация и доизграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води Пловдив - Инженеринг" и "Рехабилитация на Главен колектор VII, включваща проучване, проектиране и строителство". Предвижда се възлагането на възлагането на допълнителни дейности чрез заповеди на трима държавни служители един юрист, едно техническо лица с опит в предмета на обществените поръчки и лице отговорно за финансово-счетоводната отчетност на извършените разходи. Юристът и техническото лице ще имат задача да подготвят обществени поръчки за възлагане на дейности: Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. "Дунав" - "Брезовско шосе" по обособени позиции; определяне на изпълнител за консултантска услуга във връзка с реализация на проект "Интегриран проект за водите на град Пловдив - Етап 1" по обособени позиции; възлагане на авторски надзор при реализация на инвестиционните проекти одобрени от община Пловдив с издадено разрешение за строеж за Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. "Дунав" - "Брезовско шосе" и Изпълнение на мерки за информация и комуникация в рамките на проект "Интегриран проект за водите на гр. Пловдив - Етап І". Лицето отговорно за ФСО на извършените разходи ще проверява и обработва представените за плащане документи за извършените дейности и ще извършва осчетоводяване в счетоводните регистри на Община Пловдив с необходимата аналитичност. Предвижда се сключването на допълнителен трудов договор на основание чл. 110 от КТ със общински служител, който ще изпълнява функциите на Координатор актуализация на обществени поръчки. Той ще следи целия процес по подготовка, обявяване и възлагане на всички процедури, необходими за изпълнение на проекта. Всички експерти ще участват в провеждането на тръжните процедури и ще следят за спазването на всички законоустановени срокове и изисквания при провеждане на тръжните процедури, включително участие в процеса по обявяване на поръчките и подготовка на кореспонденция с АОП, даване на разяснения, както и промени в документацията на обществените поръчки. 11 900.30 11 900.30

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.