Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 054 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект се осъществява на територията на цялата страна, като обхваща 237 обекта от системата на спешната медицинска помощ. Целта на проекта е да осигури качествен, равнопоставен и навременен достъп до услугите на СМП на гражданите на РБ и пребиваващи на нейната територия в изпълнение на стратегическите насоки и цели на Националната здравна стратегия 2020, Концепцията за развитие на системата за спешна медицинска помощ в Република България 2014-2020 г. и Националната здравна карта. Това ще се постигне чрез изпълнението на три основни компонента: 
КОМПОНЕНТ №1 - интервенции в инфраструктурата на системата за СМП от първи тип (извънболнична помощ) - 27 центъра за спешна медицинска помощ в областните градове с техните 170 филиала и 6 изнесени екипа в общините, както и от втори тип (спешни отделения в лечебни заведения с над 50% държавно участие в капитала) чрез строителство (включително на нови сгради), реконструкция, ремонт, преустройство, подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, обект на интервенция и на прилежащото им околно пространство.
КОМПОНЕНТ №2 - Модернизиране на помещенията чрез доставка на оборудване и обзавеждане за обектите от СМП от първи и втори тип.
КОМПОНЕНТ №3 -Закупуване на съвременни медицински превозни средства, осигурени с оборудване и медицинска апаратура за СМП.
Те са съобразени с изискванията на Медицински стандарт "Спешна медицина" и с най-добрите европейски практики и изисквания за своевременност, достатъчност, качество и безопасност. Целевите групи са: всички потенциални потребители на услугите за СМП-населението на страната, постоянно пребиваващите и туристите; персонала в системата на СМП и системата на здравеопазването; хората с установени различни хронични заболявания с повишен риск от възникване на кризисни състояния и техните семейства.
Проектът ще осигури равнопоставен 30-минутен достъп до СМП за 24-часова диагностика, наблюдение и лечение и ще допринесе за намаляване на броя хоспитализации в системата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 - Изпълнение на СМР по КОМПОНЕНТ №1 : В рамките на дейност 1 е предвидено да бъдат осъществени интервенции в инфраструктурата на системата за спешна медицинска помощ от първи тип (извънболнична помощ) - 27 центъра за спешна медицинска помощ в областните градове с техните 170 филиала и 6 изнесени екипа в общините, както и от втори тип (спешни отделения в лечебни заведения с над 50 % държавно участие в капитала) чрез строителство (включително на нови сгради), реконструкция, ремонт, преустройство, подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, обект на интервенция, и на прилежащото им околно пространство, включително. На база на извършен технически опционен анализ за всеки обект са определени алтернативни технически варианти за СМР – вариант, при който се използва съществуващата база (Варианти 1, 2, 3, 4) и такъв, свързан с изграждането на нов обект (Варианти 5), като за целта е оценен предоставения терен. За всяка алтернатива са съобразени технически ограничения и възможности. Изследвана е икономическтата ефективност на приложимите варианти, както и екологичните им аспекти. На база на мултикритерийна оценка, видна в предпроектното проучване (ППП) е определена техническата алтернатива за всеки от обектите на СМП, както следва: Вариант 1 – Преустройство на съществуваща база с усвояване на допълнителни площи от съществуващи сгради - 73; Вариант 2 – Преустройство и пристрояване - 8; Вариант 3 – Преустройство на съществуваща база с промяна функционалността на обектите/ помещенията в тях - 64; Вариант 4 – Преустройство и ремонт на съществуващата база - 6; Вариант 5 – Изграждане на нова сграда със стоманобетонна конструкция - 84; Вариант 7 – Не се предприема нищо по СМР на съществуващата база - 2. В рамките на наличните идейни проекти са проектирани навеси за линейки, с оглед на това, че навесите не са задължителен елемент за дейността на обектите от системата на СМП съгласно медицинския стандарт "Спешна медицина", респ. те няма да бъдат реализирани като част от проекта и не са включени в остойностяването на отделните обекти, Предвидено е в периода на реализация на проекта да се изгради довеждаща инфраструктура до обектите като предпоставка за въвеждането им в експлоатация. Това включва изграждане на улици, водоснабдяване и канализация и електроснабдяване, които ще бъдат изградени от съответните общини и електроразпределителни дружества за тяхна сметка. Разходите за тези дейности са недопустими и съответно са отразени като такива в бюджета на проекта и АРП. На база готовите инвестиционни проекти за обектите ще бъдат изготвени документациите за провеждане на обществените поръчки за СМР на обектите от системата на СМП, предвидени в Плана за външно възлагане. Изпълнението на всеки договор ще бъде заложено под условие, от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, след подписване договор за БФП между МЗ и УО на ОПРР. Срокът за изпълнение на всяко СМР за конкретния обект започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде заложен в Техническата спецификация за всеки един обект. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Изготвяне на документациите за провеждане на обществените поръчки за СМР; - Провеждане на обществените поръчки за СМР; - Възлагане изпълнението на договорите за СМР; - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво; - Изпълнение на договорите за СМР; - Подписване на Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите, без забележки; - Издаване на разрешения за ползване на обектите /удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите от компетентния орган. 99 055 682.94 8 900 522.43
2. Дейност 2 - Доставка и монтаж на специализирано медицинско оборудване и медицинско и технологично обзавеждане по КОМПОНЕНТ №2 : В рамките на дейността ще се извършва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинско оборудване с цел осигуряване на медицинската дейност на обектите, както и доставка и монтаж, пускане в експлоатация на специализирано медицинско оборудване и медицинско и технологично обзавеждане за създаване на условия и комфорт на пациентите и условия и работа на персонала от системата на СМП. При планирането на оборудване и обзавеждане на обектите от системата на СМП приоритет ще се даде на осигуряване на медицинската функционалност и обезпеченост на обектите, както и на осигуряване безопасност и комфорт на пациентите, условия за безопасност и комфорт на работа на персонала на системата на СМП. Инвентаризацията на настоящото състояние на оборудването и обзавеждането на обектите показа наличие на амортизирани активи във всички структури от системата на СМП. Планираното за закупуване оборудване и обзавеждане е структурирано по пакети, идентични за отделните типове обекти в зависимост от нуждите им за осигуряване на дейността им и постигане на изискванията на медицинския стандарт „Спешна медицина“ (Наредба 3 от 06.10.2017). В специализираното медицинско оборудване и медицинското обзавеждане са включени основните апарати, необходими за бърза и точна диагностика и поддържане на жизнените показатели на пациентите. С Наредба 3 от 06.10.2017 за одобрение на медицински стандарт „Спешна медицина“ са определени видовете минимално специализирано медицинско оборудване и медицинско и технологично обзавеждане, както следва: •В Глава трета,р-л IV, ФСМП т. 8 от Наредба № 3 е описано необходимото за обзавеждане и оборудване в ФСМП на стационарен тип по зони/зали/постове/помещения; •В глава III, р-л IV относно ФСМП, т. 9 от Наредба № 3 е описано необходимото оборудване и мебели за ФСМП с ИЕ. •В глава IV, р-л III относно нивата на компетентност на Спешните отделения т. 9 от Наредба № 3 за одобряването на стандарта за електромагнитна съвместимост (EMC Standard Approving), са предвидени необходимото оборудване в Спешните отделения, вкл. зони/зали/постове/помещения. Разпределението на оборудването и обзавеждането по типове обекти от системата на СМП е представено в табл. 51 от предпроектното проучване. С оглед изложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Изготвяне на документациите за провеждане на обществените поръчки за закупуване на оборудване и обзавеждане; - Провеждане на обществените поръчки за закупуване на оборудване и обзавеждане; - Възлагане изпълнението на договорите за доставка на оборудване и обзавеждане; - Изпълнение на договорите за доставка на оборудване и обзавеждане. 20 180 000.00 20 577 474.93
3. Дейност 3 - Доставка на медицински превозни средства по КОМПОНЕНТ №3 : В рамките на КОМПОНЕНТ №3 ще бъдат закупени съвременни медицински превозни средства (линейки) , осигурени със съответното оборудване и медицинска апаратура за спешна медицинска помощ. Предвижда се закупуване на 400 бр. линейки, като броят е съобразен с броя на екипите в системата, наличните линейки по типове и по обекти, които не са амортизирани и нормативното изискване за наличие на 30% резерв в системата. За работата на различните видове мобилни екипи е необходимо да се осигурят налични съвременни превозни средства - линейки, които да гарантират своевременното, качествено и безопасно осигуряване на СМП в условията на непрекъснат експлоатационен режим на работа. За осигуряване на дейността на мобилните екипи са необходими оборудвани линейки, като броят на наличните автомобили следва да гарантира резерв от 30 %. При определения брой мобилни екипи, системата следва да разполага със 500 линейки. При подготовката на проекта е извършена оценка на състоянието на автопарка, (отразено в предпроектното проучване (ППП)) и на база на резултатите от оценката е предвидено закупуване на 400 бр. линейки в т.ч: 185 бр. линейки за превоз, първоначално лечение и мониторинг на пациенти–тип B; 42 бр. линейки високопроходими-тип B; 78 бр. линейки 4x4-тип B; 95 бр. линейки за интензивни медицински грижи–тип C. Дефинирани са критерии за разпределение на линейките: Предвидени са 42 бр. линейки Тип В - високопроходими и 78 бр. Тип В - 4x4 - целят своевременно достигане до пациенти в труднодостъпни райони, при бедствено положение, през зимата, при кризи. Критериите за разпределението им са географски особености и пътна инфраструктура. Предвидени са 95 бр. линейки Тип С за интензивни медицински грижи, които са предназначени за осигуряване на работещите на смяна реанимационни екипи. В ЦСМП в шестте големи града с население над 100 000 души (Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Стара Загора, Плевен) са разпределени допълнително по още една линейка Тип С, за София град допълнително два линейки Тип С. Предвидени са 185 бр. линейки Тип В - стандартни, с критерии за разпределение: - Съответствието с броя и вида на структурираните спешни екипи по филиали - т.е. брой екипи на смяна в съответния обекти; - Наличен автопарк по обекти след прилагане на критериите от стандарта; - Определен резерв в рамките на 30% (съгласно Анализ на съответствието на структурата на системата за СМП с потребностите на населението). Към предпроектно проучване е представено Приложение 18 – Разпределение на линейките, които ще се закупуват в рамките на компонент 3 от проекта и технически спецификации. Със закупуването на 400 нови медицински превозни средства (линейки) ще може да бъде изпълнено задължението на системата за спешна медицинска помощ за осигуряване на 30 мин. достъп до СМП. 49 475 000.00 56 376 606.60
4. Дейност 4 - Осъществяване на строителен надзор : Осъществяването на строителен надзор (СН) по време на строително-монтажните работи на 229 обекта от системата на СМП е задължителна дейност за строежите от първа до четвърта категория (чл. 168, ал. 2 ЗУТ), с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането им в експлоатация.Ще бъде извършена от лицензиран консултант, съгласно чл. 166 ЗУТ. За изпълнение на дейността ще бъде избран външен изпълнител, след провеждане на процедура по ЗОП. СН ще осъществява контрол над строителния процес,изготвяне на необходимата документация–от откриването на строителните площадки до въвеждането на обектите в експлоатация. След приключване на СМР, СН следва да изготви окончателен доклад за строежа, както и акт 15 и необходимите документи за издаване на разрешителното за ползване. В съответствие с изискванията на ЗУТ, по време на изпълнение на СМР консултанти, притежаващи необходимата квалификация, ще упражняват СН, както и ще осъществяват координация на строителния процес до въвеждането на съответния строеж в експлоатация. Същите ще носят отговорност за: законосъобразно започване на строежа;пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изготвянето на пълна строителна документация по смисъла на чл. 168 от ЗУТ;контрол относно спазване качеството и количеството на извършваните СМР, съобразно одобрените инвестиционни проекти; контрол за качеството на вложените материали и техническата изправност на използваните машини; изискването на необходимите декларации за съответствие на вложените материали;спазването на изискванията за ЗБУТ в строителния процес;недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;годността на получаване на разрешителното за ползване на обекта; съгласуване на двустранните протоколи за приемане на СМР и др.;изготвяне на окончателен доклад и издаване Технически паспорт на обекта. СН ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството и ще изготвят окончателен доклад. Дейността включва всички др. дейности,предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР.Срокът на договорите за СН започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво на първия обект,приключва с издаване на разрешение за ползване на обектите /удостоверение за въвеждане в експлоатация. Дейността на СН стартира непосредствено преди започване на строително-монтажните работи и продължава до приключване на СМР, с оглед нуждата от изготвяне на финални доклади и оформяне на документацията за предаване на обектите и въвеждането им в експлоатация. Стъпките за изпълнение на дейността ще са: - Изготвяне на документация за провеждане на обществени поръчки за строителен надзор; - Провеждане на обществените поръчки за строителен надзор; - Възлагане изпълнението на договорите за строителен надзор; - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво; - Изпълнение на договорите за строителен надзор; - Издаване на разрешения за ползване на обектите /удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите от компетентния орган . Забележка: За обектите на изнесените екипи–6 броя обекти (ФСМП)- Каварна - ИЕ Шабла; ФСМП - Кирково - ИЕ Фотиново; ФСМП - Кирково - ИЕ Бенковски; ФСМП - Велинград - ИЕ Ракитово; ФСМП - Пещера - ИЕ Брацигово; ФСМП - Пловдив - ИЕ Лъки) няма да бъде упражняван строителен надзор, предвид, че същите не подадат категорията строежи по чл. 168, ал. 2 от ЗУТ, тъй като предвидените за тях интервенции по Вариант 4 представляват текущ ремонт.Изпълнението на обектиje ще бъде проследявано и контролирано от възложителя, респ. приемането на изпълнението на СМР ще се извърши с приемо-предавателен протокол за приемане, подписан между строителя и възложителя (6 бр.приемо-предавателни протоколи за обектите на изнесените екипи на ФСМП). 254 615.00 0.00
5. Дейност 5 - Упражняване на авторски надзор : Упражняване на авторски надзор по време на строително-монтажни работи в обектите от системата на СМП. Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договорите между МЗ и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от авторите на проектите и ще бъде по съответните части на инвестиционните проекти. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации (вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството; - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договорите за авторски надзор с писмо от Възложителя; - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво; - Изпълнение на договорите за авторски надзор (до приключване на изпълнението на СМР на обеките). 219 604.00 0.00
6. Дейност 6 - Информация и комуникация по проекта: По тази дейност се предвижда да бъде изпълнено следното: - 2 публични събития - откриващо за представяне на проекта, закриващо за представяне на резултатите от проекта . На всяко от събитията ще присъстват до 50 човека. Преди и след всяко публично събитие ще бъдат разпространени прессъобщения до средствата за масово осведомяване. Информация за събитията ще се публикува и на интернет страницата на министерството. Ще бъдат изработени 150 комплекта за събитията - на всяко от предвидените събития ще бъдат раздавани комплекти за участниците, които ще съдържат: папка, химикалка, бележник/блок листа – 20 или 30 листа. Всички материали ще съдържат задължителните реквизити съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. - Официални церемонии Ще бъдат организирани 28 официални церемонии „Първа копка“, както и 28 официални церемонии за откриване на обекти. - Междинни събития Ще бъде организирано 1 междинно събитие за отчитане на напредъка по проекта. - Банери Ще бъдат изработени 28 банера, които ще се използват в 28-те области, при провеждане на различните видове събития по проекта. - Временен билборд Предвижда се да бъде издигнат 1 временен билборд с размери 4x3 м, който ще бъде монтиран в ЦСМП София. На билборда ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет. - Постоянни обяснителни табели Предвижда се поставянето на 237 постоянни обяснителни табели на видно и достъпно за обществеността място на новопостроените или ремонтирани сгради на спешната помощ. Минималният размер на табелите ще бъде 50 х 70 см. Те ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. - Брошури По проекта ще бъдат изработени 14 900 бр. брошури, както следва: * 6100 брошури - по 100 брошури за всяко от 34 спешни отделения и 27 ЦСМП * 8800 брошури - по 50 брошури за всеки от филиалите – ФСМП, заедно с ИЕ (общо 176) * 250 плаката Брошурите ще съдържат най-малко следната информация: * емблемата на ЕС; * упоменаването „Европейския съюз“; * наименованието на съфинансиращия фонд; * общото лого за програмен период 2014-2020 г., с наименованието на ОПРР; * наименованието на проекта; * адреса на Единния информационен портал. С оглед изложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Изготвяне на документация за провеждане на обществена поръчка за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекта; - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекта; - Изпълнение на договора за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекта. 145 740.00 26 236.00
7. Дейност 7 - Осъществяване на независим одит: Съгласно изискванията на УО, ще бъде извършен одит на проекта. Одитът ще бъде извършен от външен изпълнител - квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, което ще осъществява текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Изборът ще бъде проведен в съответствие с разпоредбите на ЗОП. Одитната проверка ще бъде извършена с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За всеки извършен от бенефициента разход, одиторът ще проверява дали са налични в оригинал всички документи, на база на които е извършен разхода, дали документите съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават, както и че са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека. Одиторът ще проследява дали всички дейности по проекта са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. Одиторът ще проверява също така дали сумите, които бенефициентът е посочил за възстановяване в съответната декларация отразяват коректно направените разходи към съответния период и че сумите по искане за средства са в размер, допустим за междинно / окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмедна финансова помощ, както и че съотношението между националното и европейското съфинансиране е точно и съответните закръгления са коректно направени. Обект на одита ще бъде поддържането на отделна счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта, или подходящо кодифициране на дейностите по проекта. Одиторът ще проверява още дали бенефициентът действително проследява напредъка на проекта, както и че изпълнителите на отделните дейности са избрани в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки. На базата на извършените проверки, одиторът ще прецени доколко всички извършени към момента на одита разходи, свързани с изпълнението на проекта, са допустими съгласно приложимото национално и европейско законодателство. Ще направи също така проверка на докладваните нередности, както и наличие на изградена система за осигуряване навременно откриване и докладване на нередностите. Одиторът ще проверява прилагането на мерки за информация и публичност, както и дали има реализирани приходи от дейностите по проекта. С оглед изложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Изготвяне на документация за провеждане на обществена поръчка за извършване на независим одит за отчитане на разходите и финансовото изпълнението на проекта; - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим одит за отчитане на разходите и финансовото изпълнението на проекта; - Изпълнение на договора за извършване на независим одит за отчитане на разходите и финансовото изпълнението на проекта. 37 700.00 19 560.00
8. Дейност 8 - Дейности за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейност, след сключване на договора за БФП, със заповед на министъра на здравеопазването ще се създаде Звено за изпълнение и управление на проекта (ЗУИП), което ще се състои от Надзорен комитет (управленско ниво) , ръководител на проекта и екип (оперативно ниво) от 44 експерти. В състава на Надзорният комитет ще включва председател и до 4-ма членове - представители на Висшето ръководство на МЗ, като Министър, членове на Политически кабинет и Главен секретар. Функционирането на Надзорния комитет ще допринесе за осъществяване на ефективно наблюдение и контрол, от страна на МЗ върху изпълнението на проекта. Той ще разпорежда предприемането на подходящи превантивни и/или коригиращи действия в различни възникнали хипотези, които могат да окажат влияние върху сроковете, качеството и общото изпълнение на всички проектни дейности. Екипът за управление и изпълнение на проекта (ЕУИП) ще организира изпълнението на дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението и отчитането на договорите; ще следи за постигане на заложените цели и индикатори, ще следи за целесъобразното, ефикасно и ефективно разходване на средствата, съхраняване на документацията по проекта. ЕУИП ще изпълнява следните функции: - Координиране работата на всички участващи страни и лица;; - Проследяване на изпълнението на проекта и постигане на заложените в проекта цели; - Проследяване спазването на условията на АДПБФП, приложимото европейско и българско законодателство, изискванията на ОПРР 2014-2020; - Финансово и техническо администриране на проекта; - Изготвяне на финансова документация за отчитане и верифициране на разходите; - Финансово управление и контрол на разходите, водене на точна и редовна документация и счетоводна отчетност; - Мониторинг и контрол на изпълнението на проекта, в т.ч., но не само извършване на документални проверки и проверки на място; - Координация на изпълнението с УО на ОПРР, административните структури на МЗ, структури в системата на СМП и всички участници в изпълнението на проекта; - Осъществяване на обмен на информация; - Подготовка и провеждане процедури за избор на изпълнител и следи за изпълнението на договорите, като дава необходимите указания и препоръкии; - Прилагане на изискванията за информация, публичност и комуникация; - Администриране и докладване на нередности и сигнали за нередности; - Създаване и поддръжка на система за архивиране в съответствие с изискванията на УО на ОПРР и др. ЕУИП ще включва експерти с различен профил и квалификация, в т.ч: 3-ма национални координатори; 2-ма финансови експерти; 6 счетоводители, 6 експерти обществени поръчки; 2-ма правни експерти; 6 експерти-медицинско оборудване и медицинско и технологично обзавеждане; 3-ма експерти-медицински транспортни средства; 9 експерти-строителни дейности (инженери), 6 технически асистенти и 1 експерт информация и комуникация. Конкретният брой експерти е съобразен с обхвата на предвидените по проекта дейности, с броя на обектите и териториалното им разпределение, както и с броя на документациите и процедурите за възлагане на обществени поръчки, броят на договорите за изпълнение, тяхното наблюдение и отчитане. Вътре в екипа експертите ще действат групирани на териториален принцип-спрямо разпределението на обектите, като за всяка група отговаря национален координатор. Всеки координатор ще отговаря за 2 района за планиране. На всеки координатор ще бъдат подчинени 2-ма счетоводители, 2-ма експерти обществени поръчки, 2-ма експерти-медицинско оборудване и медицинско и технологично обзавеждане, 1 експерт медицински транспортни средства, 3-ма експерти-строителни дейности и 2-ма технически асистенти. Координаторите ще докладват на ръководителя за изпълнението на текущите задачи, дейности и срещнати трудности при изпълнението на проекта. На директно подчинение на ръководителя на проекта ще са двамата финансови експерти, двамата правни експерти и експертът по информация и комуникация. 1 222 457.00 667 804.53
9. Дейност 9 - Техническа помощ за подготовка на проекта: Националната здравна стратегия 2020, Концепцията за развитие на системата за спешна медицинска помощ в Република България 2014- 2020 г. и Националната здравна карта определят целите и задачите пред Министерството на здравеопазването за модернизация на системата на спешна медицинска помощ в Република България. Направените анализи показват, че настоящата материално-техническа база е остаряла, в сравнително добро състояние, но без възможности за осъвременяване и развитие с бюджетни средства. Центровете за спешна медицинска помощ са второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към Министерството на здравеопазването и оперират с ежегодно утвърждавани бюджети. Във връзка с осигурената възможност за модернизиране на системата на спешната медицинска помощ с финансовата подкрепа по Приоритетна ос 4 "Регионална здравна инфраструктура" и по-конкретно процедура BG16RFOP001-4.001 „Регионална здравна инфраструктура“ на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. стартираха подготвителни дейности за изработването на голям инвестиционен проект. Подготовката му включва осигуряване на собственост или ограничени вещни права върху имоти, които ще бъдат обект на интервенция, изготвянето на множество анализи, технически спецификации, обследвания, доклади, оценки и др. В подкрепа на Министерството на здравеопазването при изработването на проектното предложение бе избран външен изпълнител по реда на ЗОП и бе сключен договор № РД-11-278/17.08.2016 г. с ДЗЗД "Регионална здравна инфраструктура". В резултат от общата дейност между Министерството на здравеопазването и Изпълнителя, се изработиха, в съответствие с публикуваните Насоки за кандидатстване, проектно предложение и всички приложения към него. 2 388 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.