"Пирин Тех" ООД е стартираща компания, която се занимава с разработването на иновативни технологични решения, които да намерят широко приложение в малкия и среден бизнес. С изпълнението на настоящият проект предприятието цели да разработи продуктова иновация (иновативна услуга) - облачно-базирана уеб софтуерна система, която помага на компании от различни браншове да събират и анализират обратна връзка от клиентите си. На базата на този анализ компаниите могат да подобряват продуктите и процесите си, както и да идентифицират бързо и на ранен етап проблеми, които клиентите им срещат с продуктите, обслужването, сервиза или всякакви други допирни точки или аспекти на комуникацията си със съответната компания.
С изпълнението на настоящия проект, кандидатът "Пирин Тех" ООД цели да се насърчи разработването на иновации на територията на региона Гоце Делчев - Гърмен - Хаджидимово чрез разработването на продуктова иновация, която попада в приоритетно направление "уеб, хибридни и „native“ приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти" на тематична област ИКТ и информатика от ИСИС. Разработването на иновацията ще бъде изпълнена чрез извършване на следните дейности: 1/Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на продуктовата иновация; 2/ Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на продуктовата иновация; 3/ Визуализация на проекта.
Като резултат от изпълнението на проекта се очаква да се разработи еко-иновация с голям потенциал за внедряване в икономиката.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на продуктовата иновация: Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване на следното оборудване:
- 1 бр. лаптоп. Лаптопът ще служи за разработване на иновацията от екипа и за създаването на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията.
- Разработване на 4 софтуерни модули: Модул 1: Събиране и съхраняване на данни; Модул 2: Анализ и изготвяне на доклади; Модул 3: Потребители и достъп; Модул 4: Екологичен анализ, които ще се интегрират в иновацията. Разработването на софтуерни модули е напълно необходимо и допустимо, тъй като те ще бъдат имплементирани в иновацията - облачно-базирана уеб софтуерна система, която помага на компании от различни браншове да събират и анализират обратна връзка от клиентите си. Разработените модолу ще се имплементират в иновативната система и ще се ползват за ключовите й функционалности. Тези модули са ключови за функциониране на иновацията и без тях не би могла да се изпълни целта на проекта.
- Наемане на софтуерен разработчик на 4 часа за 8 месеца. Експертът е необходим, за да разработва иновацията и да имплементира доставените модули. Той ще участва във всички етапи по разработката на иновацията.
Етапи по изпълнение на дейността:
Етап 1: Разработка на софтуерна архитектура и провеждане на процедура за избор на изпълнител. (1ви месец)
Взимане предвид на потенциални ограничения към софтуерната архитектура, избор на технологии, изграждане на начален проект и дефиниция на всеки софтуерен модул. По време на този етап ще бъде дефинирана софтуерната архитектура, взаимодействията между отделните модули, входните и изходните данни и параметрите. Всички софтуерни модули следва да отговарят на софтуерната архитектура, за по-лесна интеграция и поддръжка на системата. Проведена процедура и избран изпълнител за разработка на модули.
Етап 2: Разработка на софтуерни компоненти вътрешно, както и софтуерни модули от външен изпълнител. (2-ри до 5ти месец)
В този етап екипът ще разработва активно структурата на системата, а модулите ще бъдат възложени на външен изпълнител. Целта е в края на етапа да има налични функционални и изтествани софтуерни модули, изпълняващи съответните си роли автономно и изградена структура за интеграции.
Етап 3: Интеграция на доставените софтуерни модули и тестване на тяхната съвместна работа. (5ти-7ми месец)
Предоставяне на обратна връзка на изпълнителите на съответните модули и отстраняване на дефекти при нужда. По време на този етап екипът ще интегрира различните софтуерни компоненти в цялостна система. При нужда ще бъдат отстранявани проблеми в общата работа между отделните модули. Доколкото те се подчиняват на софтуерната архитектура очакването е да има минимална нужда от корекции.
Етап 4: Тестване на разработената иновация и валидация на анализа. (7ми месец)
Ще бъде извършено чрез малки пилотни проекти с няколко близки до екипа клиенти, които да дадат обратна връзка и да оценят цялостната свършена работа до момента. Отстраняване на проблеми при нужда. В този етап предвиждаме тестове с реални клиенти, които да дадат обратна връзка за работата си с продукта, какви силни и слаби страни намират в него, предложения за допълнителни функционалности, открити дефекти и т.н.
Етап 5: Финално тестване и завършване на прототип. (8ми месец)
Целта на този етап е финално отстраняване на открити дефекти, както и разработка на допълнителни функционалности ако се открие нуждата от такива преди завършването на първия прототип. Накрая на този етап системата трябва да бъде напълно функционална, тествана и готова за доставка на реални клиенти.
191 953.29
146 061.11
Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на продуктовата иновация: Пазарния анализ и маркетинговата страгегия са ключов фактор за успешната пазарна реализация на всяка една иновация. В тази връзка те се явяват допустим и напълно необходим разход за проекта, тъй като чрез тях ще се определи как разработваната сиситема най-правилно и конкурентно да навлезе и да се позиционира на пазара.
Пазарния анализ и маркетинговата стратегия следва да определят структурата на пазара, дистрибутори, търговци на дребно; таргет група; нивото на конкуренция; покупателната способност; ограничения, рискове и възможности пред разработванта иновация и продажбата на подобни продукти на съответния пазар.
Дейността ще бъде изпълнена чрез изготвянето на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на разработванта продуктова иновация.
25 000.00
24 800.00
Визуализация: Целта на дейността е да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020.
Информационна табела 1 бр. (размер А3) и стикери 5 бр. са необходими, за да се запознае обществото с целите на проекти и да популяризира резултатите от него. Информационната табела ще бъде поставена на входа на офиса, а стикерите ще се използват върху лаптопа. Заложени са 5 бр., за да могат да се подменят при армортизация.
105.00
25.92
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN