Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

С помощта на проекта  24 заети лица  в приоритетен икономически сектор ще преминат по едно обучение за дигитална компетентност и по няколко  специфични за заеманите от тях работни места обучения, чрез които ще подобрят своето представяне и ще повишат квалификацията си.  В резултат на планираните обучителни дейности лицата от целевата група ще придобият адекватни знания и умения , които ще им помогнат не само да запазят своите работни места, но и да подобрят перспективите си за кариерно развитие и атрактивност на пазара на труда.
Общата цел на проекта е да се повиши производителността и качеството на труда и да се създават условия за устойчива заетост, чрез повишаване квалификацията и способностите на служителите , чрез включване на съответните специалисти в oбучение за подобряване на ключовите компетентности и в специфични за работното място обучения.
Целевата  групи по проекта включва  24 бр. заети служители, работещи в един от приоритетните  икономически сектор - дейности в областта на информационните технологии. 
Включените в проекта дейности са свързани с организиране и провеждане на 1 бр. обучение по Дигитална компетентност и 21 бр. специфични за работните места обучения. Част от дейностите ще бъдат възложени на външен изпълнител, а други ще бъдат изпълнени самостоятелно от кандидата. Описаните дейности ще окажат пряко влияние върху нарастване на личната ангажираност на лицата, които ще получат възможност да усвоят нови знания и по този начин да станат по-конкурентоспособни и атрактивни.

С реализацията на настоящия проект, кандидатът ще постигне  повишаване на качеството на работната сила, което ще намери проявление в следните направления - повишени умения на ключов персонал и достигане на по-висока производителност на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: В рамките на дейността 22 заети лица в АЙ ТИ СИ И ще преминат обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Обучението ще бъде с хорариум 45 учебни часа на тема Работа с Microsoft Office Excel и Word- напреднали. Заетите лица, включени в обучението обхващат всички оперативни процеси във фирмата- Експерт, обучения и квалификация – 1бр, Организатор обучения – 1бр, Организатор изпити – 1бр, Технически организатор – 1бр , Счетоводител, оперативен – 1бр, Финансов мениджър – 1бр Експерт продажби – 2бр, Специалист маркетинг и реклама – 1бр, Селс и маркетинг мениджър – 1бр, ИТ Консултанти – 12бр Кандидатът разполага с необходимия опит и капацитет да организира и проведе планираното обучение, поради което дейността ще бъде извършена самостоятелно. Занятията ще се проведат в присъствена форма и ще включва както теоретична, така и практическа част. Обучаемите лица- общо 22 на брой ще бъдат разделени на малки групи - общо 3 на брой. На всяко лице преминало успешно обучението ще бъде издаден Сертификат за успешно преминато обучение по Дигитална компетентност. Всички включени лица в обучението използват ежедневно в своята работа двете Microsoft приложения и имат високо ниво на познания. С помощта на предвиденото обучение лицата ще могат да надградят своите познания и компетенции до експертно ниво и да използват още по-ефективно огромните възможности на програмата. Целта на дейността е след приключване на обучението заетите лица да могат безпроблемно да извършват сложни калкулации с помощта на формули , да форматират таблици, да създават графики и пивотни таблици. Курсът ще представи разширените възможности на Microsoft Excel за анализ на данни и основните понятия при работа с Microsoft Word. Курсът е структуриран под формата на набор от модули, наблягащи на вградените функции, списъци и обобщените таблици, както и всички възможности на продукта за бърза и ефективна работа с данните и извличане на необходимата информация от тях. Обучението има за цел да даде на участниците експертни познания по аналитичните възможности на Microsoft Excel и фундаментални познания за работа с пакета от продукти Microsoft Word, така че завършилите обучението да могат на практика да приложат усвоените инструменти в ежедневната си работа. След завършване на обучението участниците ще могат да прилагат знанията си на практика в съответствие с бизнес средата в която работят. В обучението ще бъдат включени следните теми: - Извършване на сложни изчисления и да прилагат в практиката различните категории вградени функции; -Осъществяване контрол върху въвежданите данни и резултатите от изчисленията; -Структуриране на данните по подходящ начин за анализ и да използват различните инструменти за анализ; -Създаване на отчети с обобщени таблици с цел анализ на данните и представянето им в графичен вид; -Обобщаване и визуализиране данните с помощта на Power View и Power Pivot; -Използване възможностите за съвместна работа; -Създаване и стартиране на потребителски макроси; -Създаване на електронни документи и форматирането им; -Въвеждани и оформяне на текст, таблици и други елементи; -Създаване на формуляри и циркулярни писма; -Работа с документи съвместно с други потребители; За качественото реализиране на заложените дейности и постигане за предвидените резултати, обученията ще бъдат организирани във времето така, че да могат съответните служители да отсъстват от работното си място и това да не се отрази на дейността на фирмата. Поради тази причини за тяхното осъществяване е планиран по-дълъг период от време /3 месеца - по 1 месец на група /. 5 500.00 0.00
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТНОТО РАБОТНО МЯСТО- част 1 : Целта на дейността е 24 заети лица, работещи в областта на информационните технологии да преминат по едно или няколко специфични за работното място обучения, съответстващи на нуждите на дружествата и изискуеми за качественото изпълнение на длъжностните задължения на лицата. В рамките на дейността ще бъдат обучени следните лица : ИТ Консултанти- 14, експерти по обучения и сертификация- 5, експерти по маркетинг и продажби - 4, финансови мениджъри-1 Включените специфични обучения напълно отговарят на потребностите в компанията и позициите, за които се отнасят изискват подобна допълнителна квалификация, която от една страна да повиши експертизата и знанията на служителите, а от друга - да позволи на дружеството да реализира комплексни проекти и по този начин да разширява пазарните си позиции. Планираните обучения са насочени към три основни направления : 1. Специфични обучения по внедряване на ServiceNow решения. ServiceNow е световен лидер в областта на облачно базирани услуги, които автоматизират и управляват ИТ процесите в предприятието. От 2014г. АЙ ТИ СИ И е лицензиран партньор, който чрез своите ИТ Консултанти може да предлага и внедрява ServiceNow решения за Централна и Източна Европа. За тази цел фирмата разполага с високо-квалифицирани консултанти с опит във воденето на сложни проекти и ИКТ трансформации, които са преминали през редица квалификационни курсове за внедряването на ServiceNow решения. В рамките на дейността 12 консултанта по внедряване на ServiceNow решения и услуги ще преминат едно или няколко от следните курсове, надграждащи тяхната професионална квалификация в областта: 1.1. Service Mapping Implementation (Внедряване на картографирането на услугите)- продължителност 3 дни, включени лица- 1 бр. Това обучение е курс за напреднали, който обхваща необходимите умения, за да позволи успешното предоставяне на внедряването на Service Mapping. Курсът е продължение на задължителния курс за Основи на картографирането на услуги и предоставя допълнителни най-добри практики, които са съсредоточени около изпълнението, за да се взаимодейства най-добре с клиента. 1.2.Основи на разработката на приложения- Изграждане на персонализирани приложения в ServiceNow- продължителност 3 дни- включени лица- 3 бр.- курсът представят водещите принципи и добри практики за изграждане на персонализирани приложения в ServiceNow. Обучението е практическо и включва подробни лабораторни упражнения, които укрепват добрите практики в тези области и подкрепят темите, обхванати в обучението. 1.3. Основи на управлението на софтуерни активи- - продължителност 3 дни- включени лица- 1 бр.- интерактивен курс за управление на софтуерните активи ще даде на участниците необходимите знания и умения да овладеят настройката, конфигурирането и използването на приложението ServiceNow® Software Asset Management Professional 1.4. Основи на управлението на проекти и портфолио- Ефективно управление на портфолио, програми и проекти- продължителност 2 дни, включени лица- 2 бр. - курса ще запознае участниците с решението Управление на проекти и портфолио (PPM) и ще се научат да управляват ефективно жизнения цикъл на проекта от започване до приключване. 1.5. Human Resource Fundamentals (Основи на приложението за човешки ресурси)- продължителност 2 дни, включени лица- 2 бр. Приложението на ServiceNow® Услугата по предоставяне на човешки ресурси (HRSD) автоматизира стандартни HR процеси в рамките на организацията, за да елиминира броя на контролните списъци, обмен на имейли и телефонна комуникация, извършвани от HR екипа. 1.6. Внедряване на управлението на ИТ услуги (ITSM Implementation) - продължителност 3 дни, включени лица - 1бр. След завършване на този курс, за всяко приложение на ITSM участниците ще могат да разбират функционалността на базовите приложения, сигурността и архитектурата, да проектират решения, отговарящи на изискванията и да прилагат конфигурации, общи за 80% от внедряванията при клиенти. Продължава в част 2 77 850.99 9 560.54
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТНОТО РАБОТНО МЯСТО- част 2 : 1.7. HR Implementation-продължителност 2 дни, включени лица-2бр. Курсът предоставя подход за най-добри практики за конфигуриране на HR чрез основната функционалност на платформата. 1.8. Service Mapping Fundamentals - продъл. 3 дни, включени лица-1 бр. Участниците ще научат как да откриват и моделират услугите на приложението за управление на устойчивостта на услугите, да определят влиянието на инфраструктурните проблеми, да опростяват анализа на основните причини за проблеми с услугите и да сведете до минимум въздействието на инфраструктурните промени върху услугите. 1.9. Основи на Анализ на ефективността- продъл. 2 дни, включени лица- 1 бр. Комбинацията от лекционно съдържание и лабораторна работа ще помогне на участниците да се запознаят с основните понятия в Анализ на ефективността и да извършват подробен анализ на индикатори с помощта на центъра за анализи 1.9.1. Анализ на ефективността за напреднали – продължителност 2 дни, включени лица- 2бр. Тук се прилагат усъвършенствани умения за отчитане, анализ на ефективността и администриране на приложения, за да се изведат историческите тенденции и измервания на следващото ниво. 1.10. Основи на управлението на риска и съответствието - 2 дни, включени лица- 1 бр. Курсът представя основите на програмата за съответствие GRC, които включват управление на риска и одит и демонстрира как GRC е внедрена в платформата на ServiceNow и как се използват GRC приложенията. 1.11.Внедряване на риска и правилата за съответствие- 2 дни, включени лица- 1 бр.- целта на курса е да запознае участниците с общите технически аспекти на управлението на риска и съответствието и спазването на правилата, както и на различните стратегии за организации с различен обхват, нужди и регулаторни рамки. Всички предвидени специфични обучения по внедряване на ServiceNow решения ще бъдат възложени на външен изпълнител, тъй като кандидатът не разполага с необходимия капацитет за провеждането им. Обученията се провеждат единствено дистанционно под формата на онлайн обучения, като на участниците се предоставя песонален достъп до онлайн платформа. Обученията се провеждат по предварително зададен график под формата на интерактивни сесии/ уебинари, водени от инструктор в реално време. 2. Специфични обучения по управление на проекти и бизнес анализ- управлението на проекти и бизнес анализа са застъпени и в двете основни направления в дейността на АЙ ТИ СИ И- обучения и консултации. Голяма част от портфолиото обучения, които АЙ ТИ СИ И предлага включва обучения за управление на проекти (PMI Agile ,PRINCE2 Foundation and Practitioner,Project Management Foundation in Practice, Project Management Professional (PMP) и обучения по бизнес анализ (Agile Business Analysis, Business Analysis Foundation, Business Process Modeling ,PMI Professional in Business Analysis). От друга страна консултантските дейности включват трансформиране на ИТ екипи на организациите, създаване и внедряване на бизнес процеси, разработване на спецификации, системно проектиране, внедряване на облачни решения и управление на ИТ проекти. Ефективното и качествено изпълнение на тези дейности изисква да се направи обстоен бизнес анализ на нуждите на клиента и да се прилат принципите и добри практики в управлението на проекти.Специфичните обучения по управление на проекти и бизнес анализ са насочени към основните звена на фирмата, които изпълняват вътрешни и външни проекти: - екип консултантска практика (включени общо 8 консултанти)- курсовете по бизнес анализ ще дадат на консултантите,които се чувстват несигурни необходимите знания и умения за ефективно анализиране, документиране и валидиране на изискванията в ИТ проектите, които управляват, а включените обучения по управлние на проекти ще им дадат възможност да усъвършенстват уменията си за управлението на ИТ проекти и да се запознаят с най-важните принципи и добри практики, които да прилагат в реалния живот Продължава в част 3 0.00 0.00
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТНОТО РАБОТНО МЯСТО- част 3: - екип обучения и сертификации (5 експерта) - обученията по бизнес анализ и управление на проекти ще помогнат на експертите и организаторите на обучения и изпити по-лесно да идентифицират необходимостта от конкретни обучения спрямо бизнес нуждите на вендора и по-ефективно да управляват проектите, свързани с провеждане на корпоративни обучения. - екип маркетинг и продажби ( 4 експерта)- предвидените обучения ще помогнат на експертите по маркетинг и продажби по-добре да идентифицират бизнес нуждите на клиента, за да предложат подходящи решения и да участват проактивно в проектите, свързани с ИТ трансформация и внедряване на бизнес процеси. -финансов мениджмънт ( 1 финансов мениджър)- Финансовият мениджър отговаря както за финансите, така и за човешки ресурси и администрацията на ITCE. Tя ръководи редица вътрешни проекти за фирмата и планираните обучения ще и дадат необходимите знания и умения по-добре да идентифицира подходящи проекти и инициативи спрямо бизнес нуждите на предприятието и да ги управлява още по-ефективно. Лицата ще преминат по едно или няколко от следните курсове: 2.1.Agile Бизнес анализ- продължителност 3 дни, включени лица- 11 бр.- участниците ще научат в интерактивна среда как да подобрят Бизнес Анализ практиката в компанията прилагайки Agile принципи за управление на изисквания и разработка на продукти. Курсът включва много практически упражнения по бизнес казуси,които да дадат възможност на участниците да приложат знанията, да попаднат в реални ситуации, да дискутират въпроси и възможни решения. 2.2.Основи на бизнес анализа- 2 дни, включени лица- 10 бр.Обучението цели да предостави знания и практика в задачите свързани с идентифициране на заинтересовани страни в проект, събиране и анализ, документиране, приоритизиране, валидиране и контрол на изискванията.Обучението включва множество упражнения и казуси, за да може участниците да приложат придобитите знания. 2.3. Основи на управлението на проекти в практиката-продължителност 4 дни, включени лица- 11 бр.Курсът ще запознае участниците с водещите принципи в управлението на проекти, комбинирайки концепции и практики от управлението на проекти с подходи за активно усвояване на материал и с бизнес симулация под формата на игра. 2.4. Agile обучение на Project Management Institute- продължителност 3 дни, включени лица- 9. Участниците в курса ще научат как да прилагат Agile принципите на работа в екипи и организацията за успешно управление на проекти и разработки на продукти. 2.5. Професионално управление на проекти (PMP)- продължителност 5 дни, включени 10 лица.Целта на курса е надграждане и усъвършенстване на придобитите знания и уменията по управление на проекти.Обучението насочва вниманието към фокусирано изучаване на материята,придружено от ценни групови дискусии от практиката. 3. Специфични технически курсове по предоставяне на ИТ услуги - насочени са към част от екипите от консултантската практика- 9 човека, експертите по обучения и сертификация- 5 човека, и екипа по маркетинг и продажби- 4 човека. Целта на предвидените обучения е да запълнят липсващите умения и компетенции на включените лица от екипа по организация на обучения и сертификации в изпълнението на обучения по посочените теми, както и да подобрят техническите познания на част от консултантите и селс и маркетинг мениджърите, които изпитват затруднения в материата, с цел по ефективно изпълнение на сложни ИТ проекти, свързани с внедряване на бизнес процеси, разработване на спецификации, системно проектиране и внедряване на облачни решения. 3.1.Основи на ITIL 4 в практиката- продължителност 4 дни включени 18 лица -ITIL е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги- обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги. Курсът комбинира теория и практика, чрез които се представя основата на ITIL за всички критични процеси на IT системи и мрежи в организацията. Продължава в част 4 0.00 0.00
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТНОТО РАБОТНО МЯСТО- част 4: 3.2. Основи на DevOps- 5 дни включени 14 лица - курсът ще представи основните принципи и практики на DevOps методологията за разработка на софтуер, насочена към взаимодействие и интеграция на специалистите по разработка на програмни продукти и специалистите по информационни технологии. 3.3.Работа в мрежа с Windows Server- продължителност 5 дни, включено 1 лице- ИТ консултант- курсът предоставя основните умения за работа в мрежа, необходими за внедряване и поддръжка на Windows Server 2016 в повечето организации. Тя обхваща основите на IP, технологиите за отдалечен достъп и по-разширено съдържание, включително софтуерно дефинирано свързване в мрежа. 3.4.Идентичност с Windows Server- продължителност 5 дни, включено 1 лице-ИТ консултант- курсът предоставя на ИТ специалистите умения да внедряват и конфигурират домейни на Active Directory (AD DS) в разпределена среда, да прилагат групови правила, изпълняват архивиране и възстановяване и да следят и отстраняват неизправности с Active Directory -свързани проблеми с Windows Server 2016. 3.5.Съвременна софтуерна архитектура- продължителност 3 дни включени 16 лица- курсът изследва различните дизайнерски модели, методологии и принципи, които могат да бъдат използвани в архитектурата, проектирането, доставката и експлоатацията на модерни платформи за приложения. Всички включени обучения за бизнес анализ и управление на проекти ( т.2.1. -т.2.5. ) и специфични технически обучения за предоставяне на ИТ услуги (т.3.1. -3.5.) ще се проведат в традиционна присъствена форма в учебните зали на АЙ ТИ СИ И. Кандидатът разполага с необходимата база и преподаватели и обученията ще бъдат организирани и изпълнени самостоятелно. Избраната форма на обученията - присъствена, напълно отговаря на потребностите на компанията, натовареността на служителите и целта ни за висока полезност и дълготраен ефект. За качественото реализиране на заложените дейности и постигане на предвидените резултати, специфичните обучения ще бъдат организирани във времето така, че да могат съответните служители да отсъстват от работното си място и това да не се отрази на дейността на фирмата. Поради тази причини за тяхното осъществяване е планиран по-дълъг период от време /12 месеца/. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител за организиране и провеждане на специфичните обучения по внедряване на ServiceNow решения и подготовка на специфичните обучения, които ще бъдат изпълнени самостоятелност - месец 1-3 включително Етап 2: Провеждане на специфичните обучения (месец 4-16 месец). Учебните програми/модули за всяко специфично обучения са прикачени в т. 12. Прикачени електронно подписани документи. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.