"Управление, мониторинг и отчитане на проекта": Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на всички дейности по проекта. За постигане на целта, ще се сформира екип по управление, които ще бъде съставен от трима члена - Ръководител, Координатор и Счетоводител. Ръководителя ще бъде с опит в управлението на проекти с европейско финансиране гарантиращо ефективно управление и контрол на проекта. Екипът ще сключи граждански договори за целите на проекта.Часовете ще бъдат разпределени в 16 проектни месеца. - Екипът по управление на проекта ще организира, контролира и отчита цялостното изпълнение на проекта. - Ще изготвя и реализира ежемесечни планове за реализация на дейностите по проекта и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението месечни отчети. - Членовете ще имат редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по проекта. - Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но също така ще има взаимен контрол и взаимопомощ между членовете на екипа по проекта. Задълженията на екипа са свързани с изпълнението на дейностите по проекта съгласно Договора за безвъзмездна помощ. - Екипът ще води непрекъсната комуникация с Договарящия орган, като ще изготвя цялостната документация по проекта. - Ще бъде ангажиран с месечните справки за изпълнението на проекта, както и с изготвянето на отчети, междинни и финално, съгласно нормативната уредба и изискванията на Договарящия орган. - Екипът ще осъществява връзка и с всички заинтересовани страни. Процедурите за избор на изпълнител по ПМС №118/20.05.2014 също ще бъдат ангажимент на екипа. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни и изпълнители, реализация на дейностите съобразно планирания план – график, както и придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление. |
17 800.00
|
17 800.00
|
"Дейности по публичност и визуализация на проекта": Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР.Публичността ще има заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени: -2бр. информационни табели с размери минимум 50х70см. на видно място,на входа на обекта на фирмата,която да популяризира програмата, съдържаща емблемата на ЕС, наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., наименование на проекта и обща стойност на БФП.;12бр.-Стикери за закупеното по проекта оборудване, които следва да бъдат поставени на оборудването, за да отбелязват приноса на оперативната програма . Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ |
456.00
|
456.00
|
"Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 м. в УАФУУ АД": Дейността цели качествен подбор на лица и включване в заетост. В рамките на дейността ще се назначат общо 12 лица, както следва: код от НКПД 25216005 Програмист, бази данни -9 лица и код от НКПД 21663008 Графичен дизайнер -3лица. Целевата група е от специфичните категории безработни младежи до 29 г. и продължително безработни и неактивни лица.С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство.Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица и работното място ще бъде запазено според изискванията на Управляващия орган, като своевременно ще бъде осведомен за настъпилото обстоятелство.Трудовите договори ще бъдат на осем часов работен ден. На лицата ще им бъде осигурено месечновъзнагръждение съгласно Минималния осигурителен доход, предвидено увеличение в размер на 7,8% за 2016-2017г. и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност,попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Включената в проекта дейност цели подобряване условията до достъп за работа на безработни и/или неактивни лица с цел постигане на социална интеграция и бъдеща реализация. Дейността ще се изпълнява в тясно сътрудничество с бюрата по труда.Ще се публикува обява за работа в публичен сайт. Критериите за подбор на лицата са завършено висше образование. Опит не е необходим, като се има в предвид факта, че представителите на целевата група са безработни младежи до 29г. Кандидатът ще предостави критерии за подбор за лицата на служителите в дирекциите, които да насочват кандидати. Получените заявки ще бъдат обработени от екипа по управление и от представителите на ръководството. Представителите на бюрата по труда ще пренасочват кандидати на база на минималните критерии за подбор от страна на УАФОО АД. Подбора ще бъде на базата на документи-професионална автобиография и диплома за завършено образование. Преминалите първият етап ще преминат интервю в офиса на Кандидата. На база на критериите и представяне на интервюто ще бъдат определени тези, които ще бъдат селектирани. Кандидатът ще изисква висше образование за всички позиции. Кандидатите за позицията ще трябва да притежават и набор от лични качества, като аналитично мислене, възможност за справяне с крайни срокове. Ще се оценява и мотивацията на кандидатите за развитие в сферата. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. |
108 194.75
|
112 017.92
|
Закупуване на оборудване за назначените лица.: Дейността за закупуване на оборудване цели осигуряване на оборудване, необходимо за изпълнение на задачите. Целта на дейността ще бъде обзавеждане и оборудване на новосъздадените работни места спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на новонаетите младежи. Оборудването, необходимо за новите служители включва: Заложените минимални параметри на оборудването са съобразени с изискванията за конкурентоспособност в областта на дейности в областта на информационните технологии. Предвиденото по проекта оборудване гарантира и успешно изпълнение на трудовите задачи от новонаетите. |
51 570.00
|
51 570.00
|