Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 280 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на настоящия проект е да насърчи стартиращо предприятие от приоритетен сектор съгласно Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия, за да успее да реализира на пазара своите продукти. Предприятието ще произвежда и предлага течни и прахообразни перилни и почистващи препарати и сапуни - всички на основата на натурални и растителни суровини. Изпълнението на проекта ще даде възможност предприятието да се оборудва с необходимата материално-техническа база за целта и да бъдат наети квалифицирани специалисти, така че да предложи на пазара висококачествени перилни и миещи препарати от натурални съставки. В тази връзка, са предвидени следните дейности: наем на работно помещение, наемане на квалифициран екип за изпълнение на предприемаческата идея, закупуване на необходимото оборудване, материали и консумативи, външни услуги за разработване на технологичен проект, пазарно проучване и изготвяне на интернет страница на кандидата, визуализация на проекта. Всички предвидени инвестиции са необходими за изпълнението на проекта и осъществяването на производствената дейност, тъй като към момента предприятието не разполага с квалифициран екип и оборудвана материално-техническа база.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Осъществяване на необходимите инвестиции за реализиране на пазара на предприемаческата идея : В рамките на дейността предприятието ще осъществи необходимите инвестиции, за да реализира на пазара своите продукти, а именно перилни и почистващи препарати и сапуни от натурални суровини. Всички предвидени в дейността разходи са необходими за изпълнението на проекта и осъществяването на производствената дейност,тъй като към момента предприятието не разполага с квалифициран екип и оборудвана материално-техническа база.В тази връзка, са предвидени следните дейности : 1.Наемане на квалифициран персонал за осъществяване на предприемаческата идея- в рамките на проекта ще бъдат назначени 1 бр. Технолог химик (предприемачът), 1 бр. Ръководител производство (член на екипа, предмет на оценка) и 1 бр. Машинен оператор (квалифициран персонал, който не е предмет на оценка). Всяко лице от екипа ще бъде назначено на трудов договор на пълен работен ден.Отговорносите и задълженията на всеки член на екипа са подробно разписани в т.9 ЕКИП. 2.Наемане на подходящо работно помещение,където ще се осъществява производствения процес- за целта ще бъде наето подходящо промишлено помещение, където ще бъдат инсталирани машините и ще се осъществява производствения процес. 3.Изработване на технологичен проект за производство на перилни и почистващи препарати и сапуни- разработването на технологията за производство е задължителна дейност предвид сферата на дейност на предприятието- химическа промишленост и всички приложими нормативни изисквания,на които следва да отговори. Технологичният проект ще определи необходимите производствени площи; необходимото технологично обзавеждане за конкретната цел; необходимите количества студ, топлина, електроенергия и питейна вода нужни за производството; количеството отпадъци от производството и степента им на замърсеност; 4. Закупуване на цялостно технологично оборудване за производство на перилни препарати и сапуни, включващо: -Машина за дозиране и пълнене на прахове- 1 бр.- машината ще се използва за дозиране и смесване на съставките и пълнене в опаковки на прахообразните перилни препарати -Машина за смесване и дозиране на течни и гелообразни препарати - 1 бр. )- ще се използва за дозиране и смесване на съставките и пълнене в опаковки на течните/гелообразни перилни препарати -Бланшор с подгряване и разбъркване- 1 бр.-ще се използва за подгряване и смесване на съставките за производството на натурални сапуни, както и за течните препарати 5. Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството. Всички суровини,които ще закупим по проекта и ще влагаме в крайните продукти са с натурален характер и не включват опасни и вредни за околната среда вещества: -натуралени сапонини (естествен пенообразувател,съдържащ се в някои растения, природен аналог на ПАВ) -соли(основа на сапуните и миещи средства) -базови растителни масла, сухи екстракти и етерични масла Също така ще бъдат закупени опаковки,които са най-важните консумативи при производството на крайните продукти.С оглед по-ефективно и отговорно използване на ресурсите предприятието ще намали доколкото е възможно опаковъчния материал като дебелина, плътност, обем и ще използва само рециклируеми опаковъчни материали (картон, полиетилен с висока плътност – HDPE и др.). 6. Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите- с цел по- ефективно навлизане на пазара, ще бъде възложено изготвяне на пазарно проучване и план за пазарна реализация на продуктите,като ще бъдат проучени както възможностите на националния пазар,така и особеностите и възможностите за навлизане на поне три външни пазара в рамките на ЕС. 7.Изработка на интернет страница на предприятието- интернет страницата ще представя портфолиото на фирмата и ще включва опция за онлайн поръчки. Корпоративният уеб сайт е лицето на фирмата пред милиони потребители и задължителна част от маркетинговата политика на всеки успешен бизнес. Той ще спомогне за популяризирането на фирмата и ще направи името и бранда ни по-лесно разпознаваеми. 247 410.00 238 133.50
Визуализация на проекта: Предприятието ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - публикуваме на уебсайта на фирмата кратко описание и банер с информация на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - поставим табела с информация за проекта на видно място ; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. .-на предвидените за закупуване активи ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място , с визуализиращи емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.