Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 557 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

С програмата „Осигуряване на топъл обяд“ се дава възможност да се надгради дейността и да функционира в останалия период от годината. Същевременно се дава възможност и за създаване на нова трапезария за целогодишно обслужване в общината. Операцията допълва, надгражда и разширява обхвата на дейността, без да я дублира. Продуктите ще се закупуват в съответствие с изискванията на националното законодателство и при спазване на принципите за публичност и прозрачност. Ще бъде предоставено разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. За осигуряване на топъл обяд на хората със затруднения в придвижването, община Сухиндол ще реализира доставки до домовете им. За скитащи или бездомни лица  ще реализира доставки на улицата.

Програмата ще обхване периода от 01.08. 2016 година до 30.04.2020 година.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на хранителни продукти: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. С Решение № РД-01-02-742 от 10.09.2015 г. на кмета на община Сухиндол публикувано в регистъра на АОП с №686905 и обявление №680906 е открита обществена поръчка за доставка на хранителни продукти по 11 обособени позиции за Детска ясла "Осми март", ДСП гр. Сухиндол и ДВД с. Г. Косово. С Ршение №РД 02-06-121/09.02.2016 г. на кмета на община Сухиндол са класирани участниците и е определен изпълнител на обществената поръчка. На 11.03.2016 г. е подписан договор за обществената поръчка за доставка на различни хранителни продукти с избрания изпълнител "МИЛИЦА - ИВ-2" ЕООД гр. В. Търново. Срокът на договора е 12 месеца. 119 877.94 119 892.94
Съпътстващи мерки: За реализацията на съпътстващите мерки по настоящата операция със Заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип, в чийто състав ще се включи социален експерт. Екипът ще разработи Методика за предоставяне на съпътсващи мерки, начина на реализация, честотата на прилагане, образците на документите, в които ще се отразява предоставянето на мерките. 5 993.89 5 705.92
Определяне на целевите групи: Опpедeлянeтo нa кoнкретнитe предcтaвитeли нa цeлeвaтa групa щe се извъpшвa нa бaзa cпиcъци и инфopмaция, предoстaвeни oт дирекция „Сoциaлнo пoдпoмaгaнe“ гp. Сухиндол. От вcички пoдaдeни зaявлeния щe бъдaт пoдбpaни първоначално 25 лицa c нaй-ниcък дoхoд, нa кoитo щe cе пpедотaви услyгaтa, а на по-късен етап (след 07.11.2016г.) ще бъдат подбрани още 30 лица - общо 55 потребители. Щe бъдат изгoтвeни cпиcъци нa oдoбренитe нyждаещи се, a пpи eвeнтyaлнo oтпaдaнe нa някoй oт вeчe oдoбренитe пoтребитeли, нeгoвoтo мяcтo щe бъдe заетo oт cлeдвaщия в cпиcъкa. Toплият oбяд зa предcтaвитeлитe нa цeлeвaтa групa пo прогpaмaтa щe се предоставя в paбoтнитe дни. 0.00 0.00
Осигуряване на топъл обяд: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол се намира на адрес гр. Сухиндол ул. Яворов №2. Предоставянето на самата услуга се изразява в заявяване на хранителни продукти от фирмите - доставчици на ДСП, съхраняване на хранителните продукти съгласно изискванията на Областна дирекция по безопасност на храните и на Регионална здравна инспекция Велико Търново, водене на задължителната документация, свързана с хигиенните изисквания и препоръки от РЗИ В Търново. Приготвяне на топлия обяд ще се извършва в "Домашен социален патронаж" към общината. Кухненският блок е разположен на първи етаж в самостоятелна сграда. Кухнята е оборудвана с 6 фурни, 4 електрически котлона и един газов котлон, една готварска печка, 1 хладилник и 1 фризер за съхранение на хранителните продукти. Кухненският персонал е квалифициран с опит и се състои от 10 служители, разпределени по длъжности, както следва: - 1 бр. управител - 2 бр. домакин-касиери - 4 бр. разносвачи храна - 2 бр. готвачи - 1 бр. шофьор Храната се разпределя, разсипва и раздава на бенефициентите, ползващи социалната услуга ежедневно срещу подпис, измиване и дезинфекциране на посудата, съгласно изискванията на РЗИ. Поставя се на видно място седмичното меню. Ежедневно се изготвят требвателни листи и калкулационни ведомости. Ежедневно се проверява за качеството на готовата храна, както и за нейния здравословен характер. Стойността се изчислява посредством требвателниците и калколационнте . 5 993.90 5 705.96

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.